Jump to content

ferokulda

Uživatel
  • Posts

    131
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ferokulda's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

30

Reputation

  1. Vyřešeno, bylo to tím, díky. Nechal jsem si nedávno dodatečně ošetřit dutiny voskem, tedy i dveře a myslel jsem si, že v tom horku ten vosk ve dveřích navzlínal někam, kam nemá.
  2. Zdravím. Vůz Fabia III 2019 facelift, přestalo mi fungovat automatické stahování i zavírání okénka ve dveřích u řidiče. Na tu druhou polohu tlačítka okénko samo nejede, ale musím ho držet, stejně jako na první polohu. Ostatní tři okénka fungují všemi tlačítky normálně. Přestalo to fungovat včera, když auto nějakou dobu stálo v tom horku na sluníčku. Kde by mohla být závada? Díky.
  3. Zdravím. U otočného spínače světel mi na polohu 0 svítí jen přední denní světla. Bylo by možné nakódovat, aby se na polohu Auto k přednímu dennímu svícení rozsvítily zadní světla? Tedy poloha 0 = přední denní světla, poloha Auto = přední denní + zadní světla. Vím, že lze nakódovat, aby na polohu 0 svítilo přední denní + zadní světla, ale já bych to chtěl odděleně.
  4. Zdravím. Lze u Fabie po faceliftu (2019) kódováním natrvalo deaktivovat start/stop a omezit/deaktivovat inteligentní nabíjení? Popřípadě máte někdo kontakt (mobil) na Ferdu 25 ze Strakonic?
  5. Za mě určitě ano. Výrobce šetří, kde se dá a plastizol není po celém podvozku a podbězích (nevím, jak u Octavie IV, ale bude to stejné). Tedy nejlépe na novém autě nechat ošetřit podvozek i dutiny, ničemu tím neublížiš. A cca po 3-5 letech (dle nájezdu) nechat minimálně ty dutiny opět ošetřit.
  6. michal2009: Vidno, že v olejích se vyznáš. Jakou specifikaci bys doporučil pro 1.0 TSI s filtrem pevných částic (motor DKR)? Dle výrobce je možný 508/509.00 i 504/507.00. V případě 504/507.00 od jakého výrobce? Díky.
  7. Zdravím. Chtěl jsem si přes diagnostiku vyzkoušet ostřik předních světlometů. Tedy v Centrální elektřině a akční členy. Ale nefungovalo to, ani jeden akční člen v Centrální elektřině nešel spustit (ostřikovače oken atd.). Píše to, že funkce není podporována řídící jednotkou. Chci si takto před zimou ostřikovače světlometů prostříknout, aby se do hadiček dostala zimní směs. V jiných jednotkách (např. Palubní deska) mi akční členy fungují. Má to tak být, nebo je chyba u mě? Mám originální nejnovější program VCDS a originální kabel HEX-V2. Díky.
  8. Já též mažu na každém autě dosedové plochy náboj-kotouč a kotouč-kolo keramickou pastou a nikdy se mi nestalo, že by se něco připeklo k sobě. Naopak, vše jde krásně od sebe a jak píše M. Bocan, nerezne to, takže se nic nemusí čistit ocelovým kartáčem. Stačí jen očistit starou pastu a nanést novou (při přezouvání kol).
  9. Zdravím. Nedávno jsem si v jednom autobazaru (Auto ESA) z dlouhé chvíle prohlížel jednu Fabii III Monte Carlo. Kouknul jsem i na podvozek a spatřil práh, kde je místo pro zvedání takto odřené. Myslíte, že to takto mohli zprasit v autorizáku, kam to auto pravděpodobně jezdilo na servis? Setkal jste se s tím už někdo, že by vám v servise takto odřely práhy?
  10. Zdravím. Možná jsem špatně hledal, ale nenašel jsem zde Dílenskou příručku Karoserie - montážní práce vnější. Nemá ji někdo? Díky.
  11. Mám osobní zkušenost s panem Jandou-Cimbu a všem ho nedoporučuju.
  12. ferokulda

    Brzdy

    shrek_85: Všechny šrouby šli povolit v pohodě, jak na předních brzdách, tak na zadních. Povoloval jsem klasickou gola sadou a i jsem se ke všem šroubům, který jsou utažený na předepsaný moment, dostal s momenťákem, i k těm co píšeš, co drží k těhlici. Záleží ale, jak vysoko máš auto zvednutý od země, momenťákem musí jít pohybovat. Je třeba dávat při povolování i utahování pozor, aby ořech na šroubech pořád dobře seděl, aby se šrouby neožvejkaly. Pokud máš velký zvedák, co mají v autoservisech, je to naprosto bez problémů. Asi nejhorší je povolit šrouby, co drží přední plechový kryt kotouče (já jsem měnil i ty kryty), hlavně k jednomu je špatný přístup. Jsou to šrouby na torx, doporučuju je vyměnit za klasický šrouby s 6ti hranou hlavou s přírubou (já dal z nerezu), jdou pak povolovat/utahovat klasickým klíčem (očkem).
  13. ferokulda

    Brzdy

    Tak jsem dal brzdám (resp. autu) patřičnou péči, kompletní očistu brzd, nabarvení třmenů, nové kotouče i destičky a nové kola Torino. Myslím, že mu sluší :).
  14. Zdravím. Omlouvám se, pokud to zde již někde je. Lze u Fabie po faceliftu (2019) kódováním natrvalo deaktivovat start/stop a omezit/deaktivovat inteligentní nabíjení? Případně prosím o odkaz, jak na to (program VCDS).
×
×
  • Create New...