Přejít na obsah

sibik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 461 zobrazení profilu

Oznámení sibik

  1. Ahoj, zeptám se, v souvislosti s těmito sedačkami..... nemáte někdo tušení, jeslti neexistuje nějaká redukce na sportovní sedačky, abych mohl používat veškeré příslušenství držáků - ramínko, mobil....atd. Díky
  2. To jsem si taky myslel, ale to by přece dělalo i při jizde ve stejné rychlosti bez plynu, a ne jen při sešlápnutí a zrychlování ne, +ALU jsem dával rovnat - a hlavně mi to delá i na zimních nových ocelových....
  3. Zapomněl jsem napsat nejduležitější věc....je to pouze při sešláplém plynu. Když ho pustím vibrace ustanou. Při nějakém prudším kopci,když motor zabírá více, tak to jde i víc cítit a s vyšší rychlosti při plynu se vibrace zvětšují. Ale když plyn pustím, tak hned vibrace přestanou.
  4. Zdarec, chtěl jsem se zeptat. Na superbu 2012 - 103 Kw CR při vyšších rychlostech 110/120+ - čím rychleji tím více a také čím více motor táhne, tak se třepe auto. Volant skoro nevibruje. Při spojce, nebo na volnoběhse netřepěvůbec. Měnil jsem teď poloosy, geometrie, vyvažoval kola. v nízkých rychlostech i okolo 100km /h to je ještě ok. Nesetkal se někdo?
  5. Ale zase to by dělalo pořád ne? Mě to dělá jen když stoupnu na plyn ... když jedu z kopce po dálnici a sundám nohu z plynu, tak se auto neklepe
  6. Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jestli může být stejná příčina obou mých problémů. Mám stejný problém jako vlákno níže - při startu za studena motor klape, cuká..především v chladnějším obdobím. Testování s vyndáním vstřiků OK....ale nevím nevím ...v Delphi Brno mi řekli, že jsou vstřiky jako nové ....ale auto jsem tam dovezl (zahřálo se) a oni testovali pak během dne. Tento problém po prvních 100m cca odezní. To tedy k úvodu. Chtěl jsem se zeptat, jeslti nemůže s tímto problémem mít i souvislost cukání auta při jízdě cca 120 až 160 km/h. Auto celé vibruje, a to víceméně jen při záběru motoru, když nechám jet auto na volnoběh > sundám nohu z plynu tak se auto víceméně uklidní... v rychlosti do cca 100 km/h absolutně bez problému. Kola jsem nechal vyvážit a geometrie by měla být taky OK. Ještě jsem hodně četl že by to mohl dělat software "Dieselgate" a je dobré si ho nechat přehrát. Díky za rady
  7. Ja jsem prave u toho auta jeste fyzicky nebyl, tohle posilala pritelkyne. Ale zda se mi, ze na common rail je to dost divny zvuk ( jak sici stroj), jestli to teda neni nejak spatne nahrane. Rikal jsě si i starter by to mohl byt nebo neco. Ale s baterkou nebyl nikdy ani v zime sebemensi problem, navic svetla zhasinaji sama....tak nevim kde by se to vymlatilo. Stalo to teda od patku do pondeli.
  8. Ahoj, těl jsem se zeptat, zda jste se setkali s problémem startovani Superbu 2. Auto píše Závada: kontrola tlaku vzduchu nyní nedostupná ale s tlakem pneu nic neni, auto startuje s divým zvukem - video přikládám. Auto normálně jezdilo, až teď nešlo nastartovat. T Skoda Superb kombi 103 kw, CR rok 2012 AFF41DB2-14AF-4783-8E44-6B40496123E4.mp4
  9. No zatím jsem nějak neřešil, mám za to, že to bude vstřik. Dělá mi to momentálně třeba 2x z 10ti jízd...takže počkám jak to bude vypadat po zimě, nebo jestli se to při mrazech ještě nezhorší. Popř. kdybys měl nějakej tip, tak dej vědět
  10. Na volnobeh to nedela, to se necha bez nejakyho zvuku vytocit na 4000-5000 bez problemu
  11. No co se týče motoru tak je najeto 180 000 - cca 15 zpátky se dělaly rozvody - olej měním po 10 000 - Jinak tankuju naftu u "soukromé" čerpačky, kde nikde s naftou problém nebyl a dolévám super diesel aditive . Ohledně kouřivosti jsem nic nezaznamenal. Kod motoru je psáno CFF. Zkusím přilít trochu víc aditiv teď, jestli se to nepročistí no....jinak když lehce podřadím v zařátém stavu na trojku, a zrychluju třeba z 2000 na 3000 > noha na podlaze, tak lehce jde slyšet klapání, ale opravdu málo.
  12. Ahoj, chtěl bych poprosit o radu co s motorem 2.0 TDI 103 kw - Superb II (2012) Jedná se o studené starty - a to spíše v případě není li auto nastartováno nějakou delší dobu 2-3 dny, při nastartování studeného motoru ten den, se nic takového nejeví. Situace je tedy taková že při nastartování motoru začne motor lehounce klapat a když je studený a přidám a jedu kolem 2000 otáček tak začne klapat (viz. video https://youtu.be/CgdQhH0-53k - po dání blinkru jde slyšet ) a prostě sebou škube tak, že není nějak extra možné nějak extra zrychlit. Po nějakých 2-3 km někdy i dříve se to uklidní a motor jede za tepla krásně. Chtěl bych tedy poprosit o radu, co by to mohlo být. Momentálně jsem s autem mimo a do servisu se dostanu až další týden. Díky
  13. Zdravím, chtěl jsem se zeptat zda by bylo možné zaměnit obyčejné halog. denní svícení za LED s kódováním a rovnou vyměnit staré znaky za nové :) Superb II

     

    Díky Honza S.

  14. Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli nemáte zkušenosti s příčníky z Passata B5 ( nevím jestli jsou tedy originál) ...ale prostě s roztečí která pasuje na Passata jestli bude pasovat i na Yetinu ? Díky za info
  15. Ahoj, koukal jsem na tvého Supa na fóru a je super! Chtěl jsem se zeptat jak si měnil logo na volantu? Bylo potřeba vyměnit celý bag, nebo to jde i jinak, popř. kde je to možné sehnat. Díky za info :) Měj se

×
×
  • Vytvořit nový...