Přejít na obsah

Funlife

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Funlife

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, mám prosbu, má prosím někdo jednotku 6C0937089D spolu s tempomatem? Půjde dodělat bez výměny ŘJ? MR je to 2016. Díky moc.
  2. Děkuji za konstruktivní radu. Přesně proto ní jsem tohle vlákno založil.... Příště budu ještě několik měsíců šetřit, abych si mohl koupit "pořádný telefon" a ne tento low-end za 17 litrů.
  3. Všechno je trochu složitější... Většina CL nabíječek má datové piny zkratované již z výroby, není tak nutné v telefonu nic HW přepínat. Nicméně u mě i když jsem zvolil režim "pouze nabít", stejně to nestíhalo dobíjet. Pomohla až úprava kabelu... Důvody které mě vedli k tomuto řešení jsou, že se mi nezamotává kabel do ručky, nehyzdí to půlku auta a hlavně i když jsem zkoušel 3 nabíječky, 1A, 2.1A a 3.1A tak nabíjecí proud byl vždy max. 940 mAh. Prostě nabíjecí proud si řídí telefon a tak jediný řešení, které mi je schopné tel. nabíjet při navigování je kombinace krátkého kabelu a zkratovaní pinů.
  4. Jasně že je to jen na měření, piny jsou zkratované přímo v kabelu a když ti ho dám do ruky tak ani nepoznáš kde. Hledej "USB ampere meter" na Ebay, mají spoustu různých typů.
  5. Ano, ten port je primárně určeny na přenos dat a teď slouží jako nabíjecí... dobrý ne Použití nabíječky z 12V znamená kabel alespoň 1.2 metru, proud to dává stejný jako USB a nabíjí stejně. Kdo se dokáže ohnout a podívat se kde je u rapida standardně zásuvka, pochopí výhody tohoto řešení.
  6. Tak zdá se být vyřešeno. Inspiroval jsem se na jiném fóru, kde radili pro maximální výkon při nabíjení zkratovat datové piny v kabelu a světě div se, ono to fakt najednou stíhá nabíjet. Sice se phone trochu hřeje, ale úroveň nabití jde nahoru a to je ten cíl. Ten USB port je taky záhada, že dokáže dát ampéru, myslím že by mohl i víc, ale jak jsem se dozvěděl, maximální proud si prý řídí telefon. Přikládám ještě nějaký fotky a pokud bude někdo mít zájem zašlu odkaz na to fórum. Nevím jestli tady můžu vložit link mimo fórum.
  7. To Sven01: Ten ampérmetr má i voltmetr, při zátěži se proud pohyboval celkem stabilně 5,1-5.3V. To Effective: Jj, taky se mi zdá že to bude asi maximum. Jinak v tom zapojením kabelu si právě myslím že by mohl být úspěch. Matně si pamatuji, že jsem někde četl, že snad spojením nějakých pinů se dosáhne maximálního dobíjecího proudu. Jde mi čistě o dobíjení telefonu, přenos dat pro účely navigace nepotřebuji.
  8. Rozhodně si nemyslím, že kabel od škodovky je zázračný. Myslím ale, že v tomto případě platí Ohmův zákon, což dokladuje i to, že pouhou záměnou 4 typů kabelů jsem v intervalu hodnot 450-940 mAh. Pokud je kabel od škody za ty prachy třeba zlatý :), ztráty by mohli být menší. Myslím že by mi stačilo cca 100 mAh, aby se telefon alespoň nevybíjel. Pokud ale uvažuji nějak scestně omlouvám se, nejsem žádný elektronik, pracuji s elementárními znalostmi ze základní školy, proto se ptám a chci se poučit... Jinak jak jsem psal v prvním příspěvku, jedná se smartphone HTC M8 a aplikaci TomTom s online režimem aktualizace rychlostních radarů a dopravního servisu.
  9. Tak jsem si půjčil USB ampérmeter a podle typu kabelu to dává při připojení telefonu 450-940 mAh. Skoro ampéra je tedy pro můj phone málo. Zajímá mě, jestli má někdo ten originál Škoda USB kabel a neproměřil by ho, jestli bych si jeho koupí pomohl.
  10. Ahoj, Prosím o radu jestli se někdo setkal se situací, kdy telefon připojený do USB vstupu v režimu "pouze dobít" nestíhá při použití navigace telefon dobíjet. Vyzkoušel jsem několik kabelů, včetně opravdu kvalitních a krátkých, ale kapacita baterie mobilu pořád ubívá. Pomohlo by zakoupit originál Škoda kabel? Nebo jak to řešíte Vy? Tahat kabel a nabíjet z autozásuvky přes celé auto je hrozná opičárna a výsledek je o něco lepší ale také ne 100% rychlosti dobíjení na kterou jsem zvyklí. Auto Rapid Spaceback 2016 Telefon HTC M8 Díky za rady Funlife
×
×
  • Vytvořit nový...