Přejít na obsah

veselyt

Uživatel
  • Počet příspěvků

    79
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://moje.auto.cz/veselyt/sup.html
  • ICQ
    285048947

Oznámení veselyt

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. veselyt

    zvednuti octavie

    Zdravím, vím že se to na začátku tématu trochu řešilo ale ne moc- chtěl bych před létem trochu "zrepasovat" podvozek a chtěl bych ho zvýšit ale jakoby originálně :-) Je tedy možné si předokolku zvýšit pomocí originálních dílů? Jsou pro to jiná péra, a tlumiče- předek i zadek nebo co je vše jiného? Také by mě zajímalo jestli nemáte někdo kontakt na někoho kdo má kvalitní plechové kryty pod motor na jedničkovou naftu, ty od škodovky stojí tuším snad okolo 4 nebo 5tis :-) Díky
  2. Zdravím, pořídil jsem si nové víko loketní opěrky do O1, poradíte mi někdo jak sundat staré a nasadit nové víko? Nevidím nikde žádné šroubky a panty na víku jsou opravdu hodně silné takže se prohnout- nacvaknout nedají. Nerad bych si nějak zničil i nohu loketky.... Díky
  3. čus, zkoušel jsi se dívat na obtokovou klapku turba? já měl minimálně podobný ne-li stejný jako ty a byla to zamrzávající klapka obtoku turba...
  4. Nejsi jasnovědec:-) měl jsem dvě škodovky v pěknym stavu, teď už jen jednu v pořád krásnym stavu ale tu používám běžně a tohle o co mi jde je zahraniční výroba, žádný atyp ale velkosériovka určitě také ne... Ale prozrazovat raději nebudu dostal bych sprchu:-) Dobrá, tak tohle je asi vše co jsem chtěl a naprosto vyčerpávající. Benzín asi vypustím, olej se ještě rozhodnu jak vyměním či doplním (je ho tam ani ne pod půl max) s nějakým aditivem a baterku jak jsem myslím psal beru jako spotřební věc a ta se bude měnit... Hodně mi pomohly ty stojky že nejsem sám kdo by na to dal kus dřeva nebo gumy:-) Jinak benzín i nafta jsou hrozný sra+++ i těch 5% hnoje v naftě je znát a o kontraproduktivitě co se týče ekologie ani nemluvě... díky zelený vypatlaný mozky... díky moc...
  5. Ekkar- tohle mi opravdu pomohlo. Auto je již dnes v raritním stavu (ale ještě to není úplně youngtimer) ale jelikož je to mé třetí auto jezdit s ním do práce nehodlám a když jsem se ho pokoušel prodat bylo mi vzhledem k ceně opravdu líto ho dávat pryč- kupoval jsem ho už před delší dobou jako víkendovku... A ty lidi co se hlásí o mazlika jsou snad někdy pod vlivem omamných látek... To´t jen zdůvodnění proč nechci prodávat... Ještě se pozeptám ohledně "stojek" pod auto- s tím jsem byl docela rozhodnutý je tam dát protože to je určitě potřeba pro nápravy ale co jsem třeba viděl prodávat mají navrchu ne rovnou plochu nebo gumovou ale zahnutou na obou koncích a nedokáži si představit kam se to dá takto uložit nebo zda se ještě má mezi stojku a kastli něco dávat? A druhá věc- pootáčení motoru realizovat normálně tažením za rozvody? kloním se asi k variantě že bych dolil olej + koupil třeba nějaké aditivum a motorem čas od času jen pootáčel. Trošku se bojím elektroniky která už tady trochu vykukuje... podobný nápad mě napadl i v případě paliva- dolít nějaké aditivum které prodlužuje skladovatelnost (aspoň pro pocit) a nechat jen zbytek v trubkách a při oživení dolít new. Myslím že ponechaná náplň by byla dobrá i pro hadičky atp..? Jinak co se týká baterie auto jsem normálně zimoval protože je to mazlik a i po těch 2měsících kdy byla garáž zavalená sněhem normálně chytnul... Ale vyndal bych ji a počítám s tím že by se poté koupila nová.. stejně jako by se dost pravděpodobně kupovala nová sada pneu... a další spotřební díly... Jinak takové ty věci jako nechat přiotevřené dveře mě docela překvapilo... o co se v tomhle případě "pečuje" ? trošku totiž si myslím že zase díky tomu bude větší tlak na panty...? moc děkuju za rady;-)
  6. Zdravím, chtěl bych se zeptat na nějaké doporučení ohledně dlouhodobého uskladnění, respektive nepoužívání auta obecně. Jestli třeba: -nechat stát na kolech či zvednou na stojky? -vypustit olej a nechat vypuštěný nebo nechat současný a v době kdy budu chtít auto zprovoznit vypustit a nalejt nový? -baterii vyndat úplně (přežije třeba v domácnosti 10let když se poté trochu přinabije?) nebo nechat v autě? -benzín- vypustit úplně před oživením a nalít nový nebo vylejt hned? nebo přežije benzín třeba 10let v trubičkách bez výrazné ztráty funkce? -nějaké další doporučení co jsem opoměl? děkuji.
  7. Mám trošku jiný problém: mám TDI 66KW AGR- když to přišlápnu- slyším turbo točit (nejvíc asi okolo těch 2tis ot) ale hned poté už zvuk turba úplně zmizí a slyším jen kravál DI a žádný výkon. Je to nějaký problém úniku tlaku nebo to spíš bude nějaký ventil? Díky
  8. Zdar, víte někdo čísla těch dílů v etce? myslím přední a zadní podložky, byl jsem ve škodovce a nenašli mi to... jen našli tlumič pro špatný cesty... btw víte jaký je rozdíl v tom tlumiči? Díky
  9. Super, moc díky, a máš nějakou radu kde koupit? jedině VW nebo se dají sehnat někde levněji? Hledám po internetu ale všude vidím jen ty klasický ramínka....
  10. Zdravím, víte někdo jestli a jaká ramínka staračů která se vyrábějí (předpokládám pouze VW) přímo pro aero stěrače by pasovaly na OI? Golf V? Superb 1? Díky
  11. já platit u český za O1 66kw asi nějakých 8,5/rok... takže cááájk.... ale už budu dojednávat snad něco novýho tak uvidím jak se to zlepší/nezlepší...
  12. Zdravím, víte někdo o nějaké firmě v praze, středočeském kraji... ...kde by byli schopní na zakázku auto přestavět třeba co se týče jiného motoru atp? Děkuji
  13. Jaký je tam rozdíl? AGR je ventil pro zpětné vedení spalin že? ALH ho tedy nemá a to je jediný rozdíl mezi těmito motory? třeba motory 1,9TDI AGR 66kw a ALH 66kw nebo 96kw? v principu jsou stejné jen se vymění kompomenty typu turbo, spojka, vstřiky, soft? Děkuji
  14. zdravím, lze u klimatizace OII s otočnými mechanickými ovladači jí upravit na předfacelift elektronické (defakto dvouzónová klima) nebo na faceliftové ovládání v rámci nějaké cenové "rozumnosti" aby to nebylo za 50tis atp? Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...