Přejít na obsah

michalr

Uživatel
  • Počet příspěvků

    81
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení michalr

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Tak jsem teď přezouval manželčinu Fabii III. Ač jsem si koupil hydraulický zvedák, ale nezvládl si vyrobit pořádný adaptér, tak jsem použil hever co je v autě. Mezi práh a hever jsem vložil kus hadru a kupodivu jsem nic neodřel, auto nespadlo a ani to na pád nevypadalo. Hever je celkem dobře řešený oproti tomu co mám třeba u svého Ceeda, tam to riziko odření gumoasfaltu je vyšší. Za mě tedy nakonec použití serioveho zvedaku naprosto v pohodě.
  2. Tak je jasné, že doma si zajedu na pevnou a rovnou vydlážděnou / vybetonovanou plochu. Teď to asi zkusím s originálem a uvidíme jak to půjde.
  3. No mě by ani nevadilo používat ten co je v povinný výbavě. Ale mám zkušenost, že jsem to prostě trochu podrápal. A nerad bych u novýho auta hned poškodil prahy. Na druhém autě jsem škrábance stříkl BODY a je to ok, ale zase to dělat pokaždé, to je taky na palici.
  4. Tak převážet jej nechci a nepotřebuji. Doted jsem to delal tim co je v kufru u rezervy, ale posrabal jsem si nastrik na prahu
  5. Vzdyt zdvih maji stejny. A za co zvedate, za body k tomu urcene nebo za napravy?
  6. Pokukuju po tomto zvedáku https://www.autokelly.cz/Product/DO-CF10253/4091412# Bude jeho zdvih dostacovat pro zvednuti fabie, tak aby slo vymenit kolo? Díky Co jsem koukal tak Fabie III má práh cca 20 cm nad zemí, tak nevím jestli tech 13 cm zdvihu bude dostacovat. A vselijake podkladani atd me neprijde moc bezpecne
  7. Tomu já rozumím jen porovnávám konstrukční rychlost vozidla, která je 182 km/h, pneu je konstruována pro 190 km/h tj. to upozornění postrádá smysl
  8. Super díky za odpovědi. Ještě doplnujíci dotaz, jestli to chápu dobře, tak bych nemusel dát ani upozornení na PP T = 190 km / h, dle tp mám konstrukční rychlost 182 km/h "V případě použití zimních pneumatik (M+S) s nižší kategorií rychlosti, než je nejvyšší konstrukční rychlost vozidla, je nutno na tuto skutečnost upozornit dodatkovým označením formou nálepky,..."
  9. Tak to je mi celkem jasné, ale v extrémním případě by se mohlo stát, že nebude na čem jezdit. Ale to je jedno. Koupím tedy nokiany pokud by pro někdo neměl lepší volbu. Mám je na druhém autě a jsem spokojený
  10. A jen se zeptám, spíše ze zvědavosti, tuší někdo proč škodovka do TP píše rozměr 185/60 r15 88H, když v této kategorii je výběr dá se říct žalostný a většina řidičů stejně koupí 88 T?
  11. Ahoj, jen bych se chtěl ujistit. V TP mám údaje stejné jako jsou výše. chtel bych koupit zimní pneu Nokian WR D4 185/60 R15 88T. Tedy pneu s nižším rychl. indexem. Můžu je normálně na auto dát s tím, že nastavím upozornění na PP? Díky moc
  12. Tak jsem dnes koukal na olej. A mám tam nějaký hnědý. Pokud tedy má být 0w20 zelená, tak já tam mám nejspíše 5w30 LL ač je auto vyrobené 5/2017
  13. Tak jsem si také všiml škubání po delším stání (např. přes noc) ráno nastartuji a auto po startu chvíli škube, pak se to srovná a je to ok. Takhle každý den. Další starty během dne už naprosto ok. Asi to vypadá, že je to celkem normální. Snad to nebude nějaká závada
  14. Tak jste měli pravdu v návodu mám 504 00 pro proměnlivý a 502 00 pro pevný. Nicméně pokud je tam z výroby 0w20 tak to už stejně nikdo nepozná. EDIT: Jen dotaz ještě. Pokud mám v autě 0w20 508 00 nebo 5w30 504 00 a chtěl bych dolít olejem 502 00 (což není LL). Lze to takto? N2kde jsem četl, že moderní oleje jsou mísitelné v pohodě. Neříkám, že to chci dělat jen teoretická otázka.
  15. @ski1961 já někde četl, že někomu to signalizovalo když to byl otěsně pod minimem
×
×
  • Vytvořit nový...