Přejít na obsah

Milan

Uživatel
  • Počet příspěvků

    173
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

3 396 zobrazení profilu

Oznámení Milan

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

-1

Popularita

  1. Dobrý den, jako zatím nezkušený majitel Octavie 4 (ve výbavě Style plus MY 2022) mám dotaz: Nedávno jsem jel v Octavii 4 ve výbavě Ambiente, MY 2020, přičemž na VC se ukazovaly současně dva údaje pod sebou (v tomto případě dlouhodobý čas jízdy a dlouhodobě ujetá vzdálenost) - a dále: při rozsvícení světel na vozidle tyto světla svítila i na obrázku auta na VC (zde na fotografii byly v reálu otevřené dveře řidiče a svítila přední potkávací světla). Dá se toto nastavit i na VC u MY 2022 anebo ne? Děkuji za odpověď.
  2. Pokud bych si nechal trvale vypnout systém ACT, dá se to odhalit při měření emisí/STK ? Anebo jsou tam v případě vypnutí ACT ještě jiná negativa?
  3. Měl jsem obdobný problém. Vyřešil se výměnou čidla teploty motoru.
  4. Omlouvám se za podobný dotaz: Je u OII ve výbavě Classic "automaticky" palubní počítač v případě, že je vůz (již z výroby) vybaven klimatizací ?
  5. Milan

    Palubní PC

    Jak již bylo řečeno, palubní počítač měly Fabie I od výbavy Comfort/Ambiente výše. Na dálku se to pozná tak, že tyto stupně výbav mají lakovaná zrcátka v barvě vozu. Z výroby nebylo možné objednat do Classicu palubní počítač samostatně, ale pouze s klimatizací, kde PP zde byl "jakýmsi" bonusem navíc. Dále měly PP téměř všechny akční modely (které rovněž vycházely z verze Classic), které však neměly vzadu označení svojí motorizace. PP samozřejmě šel dodělat (pouze "kutilským" způsobem), ale takových vozů je v autobazarech naprosto zanedbatelné množství...
  6. je to určitě před face, protože: - má "starší" zadní světla - nemá prostřední hlavovou opěrku na zadních sedadlech - reg. značka 1S8 xxxx se dávala někdy v r. 2002 - 2003
  7. Milan

    GPS ve vozidle?

    Pánové, s rozmachem moderní doby přibývá spousta různých "vychytávek", včetně těch o které běžný řidič firemního auta nestojí... Jedním z nich je i případné vybavení některých aut elektronickou knihou jízd pracujících na bázi GPS. Zajímalo by mě, zda se dá tento "společník" ve vozidle nepříliš složitě odhalit a také to, zda anténa tohoto zařízení musí "vidět" na oblohu (podobně jako u satelitních navigací...). Případně, do kterých míst vozidla se tohle zařízení nejčastěji montuje (u běžných vozidel, např. Octavie, Fabie apod). Díky za odpovědi :-) Ptákoviny sem nepište.
  8. Zkus ten záznam kamerového sytému předat policii. Některá jejich pracoviště (na krajských správách) jsou počítačově schopna i z málo ostrého záznamu zrekonstruovat reg. značku vozidla.
  9. Milan

    rádio Sony

    O víkendu ho zkusím zapojit znovu. CD je nahraný, ale radio nejde "komplet", takže nejde spustit ani to CD :-( Ještě jsem přístroj zkusil restartovat (pomocí zapuštěného tlačítka pod panelem) a ty části panelu, které byly po montáži podsvíceny nepřerušovaným červeným světlem, tak po restartu nyní blikají... Snad by to mohlo být tím panelem, jak už fakt nevím...
  10. Milan

    rádio Sony

    viděl jsem, že funguje.
  11. Milan

    rádio Sony

    Pánové, omlouvám se za laický dotaz. Nechal jsem si od známého vyměnit kazetové autorádio Panasonic za CD radio zn. Sony GTX-200. Známej mi ho zapojil do auta, na autorádiu však pouze svítí červené podsvícení, ale nehraje a ani nejde display. Vysouvací CD mechanika je funkční. Autorádio předchozímu majiteli normálně hrálo. Proto by se chtěl zkušenějších zeptat, zda by mohla bý chyba v nesprávném zapojení (např. prohozené kabely), či zda může být potíž jinde ? :-( Dík za odpovědi.
  12. Milan

    Osram Night breaker

    Nedoporučuji, jezdil jsem s nimi celou minulou zimu. Na pohled to nemá s xenonama nic společného a ve tmě mají horší svit než klasické H7. Těšil jsem se až prasknou, ale vydržely alespoň 10 t km. Pak jsem je vyndal s tím, že je dojezdím v létě (za denního světla) ...
  13. Otázka je, jaký ten "řecký" motor plní emisní limity. Třeba pro řecký trh není motor tolik utlumen katalyzátorem. Jinak já osobně bych se do čipování 1,4/74 kW nepouštěl, a když už bych to nemohl bez čipu vydržet, tak bych zkusil Sportmotor. Jednal jsem s nimi a mohu posoudit, že s tím mají větší zkušenosti než nějací pětadvacetiletí blbečci z tuningu. A o Cimbu ani nemluvím, jsou zbytečně drazí a v e-mailové komunikaci mi přišlo, že se rádi "poslouchají".
  14. Milan

    Požár fabie

    Fábie mi zatím nechytla, tak nevím, ale mě v pojišťovně ujišťovali, že na poškození vozidla požárem (t.j. jednak na vandalismus a taktéž i na samovznícení) se havarijní pojištění VZTAHUJE.
  15. Já jsem těch 3.000 ot. zmiňoval hlavně proto, že spousta řidičů jezdí v "klídku" kolem 2.000 ot. a pak se diví, že jim to při prudší akceleraci "netahá" . U 74 kW jsou tyto otáčky často ve spojení s nekvalitním benzinem smrtelnou kombinací. JInak na dálnici mám spotřebu (dle PP) okolo 6,5 - 7L , pokud jedu pohodově na tempomat tak i méně, pak tomu šlápnu za krk tak klidně i 8L. Tu kvalitu benzinu zmiňuji schválně, protože minulý týden jsem byl na dovolené v Jižních Čechách a tankoval jsem N 95 v Táboře. Tak špatný benzin jsem dlouho nezažil. Na dálnici v kopci byl problém jet rychleji než 120km/hod. (i na IV. stupeň) a naprosto s přehledem mi ujela Fabie II HTP (ta slabší verze)
×
×
  • Vytvořit nový...