no já nevím, mě zase technik řekl, že odchylky na vstřiku mají být + - 50. Těch 65 je přes hranu, ale zase ne tolik, aby to škubalo, navíc v záběru ... Ještě mě napadlo, že mi to škubání dělal vadný hlavní elektrický svazek motoru, než pak auto definitivně přestalo jezdit ... koukni na hlavní el. svazek u startéru. Normálně ho odizoluj a promačkej drát po drátu, ne jen vizuélně ... prostě ho vezmi mezi prsty a projeď ho ...pokud se ti některý nebude zdát, cvakni ho v místě defektu, znovu spájej a zatav tavnou bužírkou, potom zaizoluj a hotovo ... novej kab. svazek stojí něco kolem 7mi litrů, jen materiál... masakr. Jde o to, že kolem toho startéru je to v ohybu a je tam to namáháno jak mechanicky, tak tepelně a často se to úplně zlomí a auto nejede vůbec. Vím o čem mluvím, stalo se mi to taky a nejen mně ...