Přejít na obsah

Fireee

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Fireee

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

-1

Popularita

  1. stačí tam dát ty správné LED do zpátečky co nehlásí chybu na palubce ....
  2. 507 norma je kvůli menší tvorbě sazí, aby se lépe regeneroval DPF, ÚDAJNĚ neobsahuje tolik aditiv co 505 norma, také někdo někde napsal, že i hůře maže, což je trochu v rozporu s tím, že je to longlife a tím pádem má snést větší nájezd. URČITĚ není důvod přecházet z 507 normy na 505 když z dovodu, že motoru uděláš lépe ... Jasný důvod je finanční, oleje 505 specifikace stojí méně než 507. Osobně mám DPF, leju tam asi to nejlepší co podle mně můžu a sice Castrol Edge 5W 30, ale kašlu jim na LL interval a měním každé jaro, takže cca po 15 tkm. A myslím, že je to OK, motor šlape a DPF taky
  3. tak víš co, zase to nehulí, když s tím nebudeš jezdit vyloženě město, tak se filtr hezky propaluje sám a není s tím problém .... aspoň já s tím problém nemám ...
  4. pozná to i jednu prasklou žárovku, ale musí to umět ŘJ. Nebo, je možné, že máš nakódováno, aby nehlásil prasklou žárovku, chce se na to podívat ve VCDS jak je to nastavené.
  5. Ať prodejce koukne na štítek v servisní knížce, pokud je tam kód BLS, tak tam je filtr, při zapnutí zapalování se rozsvítí ikona DPF, a nebo, což je sichr, ať koukne na motor, sundá horní kryt a uvidí ho, pokud tohle prodejce neumí, je to diletant a kup jinde.
  6. no já nevím, mě zase technik řekl, že odchylky na vstřiku mají být + - 50. Těch 65 je přes hranu, ale zase ne tolik, aby to škubalo, navíc v záběru ... Ještě mě napadlo, že mi to škubání dělal vadný hlavní elektrický svazek motoru, než pak auto definitivně přestalo jezdit ... koukni na hlavní el. svazek u startéru. Normálně ho odizoluj a promačkej drát po drátu, ne jen vizuélně ... prostě ho vezmi mezi prsty a projeď ho ...pokud se ti některý nebude zdát, cvakni ho v místě defektu, znovu spájej a zatav tavnou bužírkou, potom zaizoluj a hotovo ... novej kab. svazek stojí něco kolem 7mi litrů, jen materiál... masakr. Jde o to, že kolem toho startéru je to v ohybu a je tam to namáháno jak mechanicky, tak tepelně a často se to úplně zlomí a auto nejede vůbec. Vím o čem mluvím, stalo se mi to taky a nejen mně ...
  7. Ahoj, takže: Ako zistim, ze DPF je uz plne popolceka? Co potom? na diagnostice, hodnota zaplnění DPF Bude ma o tom auto informovat? Vsade sa pise o renovaci DPF, ale to chapem ako cistenie DPF, ktore je zanesene sadzami, ked bolo auto prevadzkovane 'nevhodne' a DPF sa nemohol regenerovat prirodzene. Alebo to chapem zle a renovaciou DPF sa mysli prave odstarenie popolceka? Kolko maximalne moze byt tohto popolceka v DPF aby stale plnil svoju ulohu? symbol DPF se rozsvítí a nezhasne, možní ti to napíše "motor do dílny", při renovaci DPF se odstraní popel, který se ukládá v DPF během regenerace DPF (vypalování sazí)
×
×
  • Vytvořit nový...