Přejít na obsah

boston

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

900 zobrazení profilu

Oznámení boston

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nevim jestli se mi topodaří správně popsat,ale pokusim se.Mam octavii 1,6 74 kW AKL či-li ještě lankovej plyn.Problém je ,že když na volnoběh přidám plyn a držím otáčky např 2000ot/min a lehoulince uberu plyn,tak mi klapka jakoby cukne(vezme plyn z nohy) a otáčky spadnou cca na 1000 ot/min a ne jen o kousek.Pak se vrátí zpátky na těch cca1900ot/min na který to původně mělo spadnout.Když zase o kousek uberu opakuje se to(z 1900 na 900 a zpět atd).Prostě nejde plynule ubírat plyn.Lanko chodí volně- nikde nedrhne.Dělá to i když ubírám plyn rukou přímo na klapce.Je prostě cejtit jak servo jakoby povolí.Nesetkal jste se stim někdo? Je klapka v háji?Čistil jsem dráhu jezdce i klapku jako takovou-žádná změna.Diagnostika nic nehlásí.Jinak za jízdy to nedělá,volnoběh to drží,ale málo to táhne a při přidání(i jemnym) i ubrání to škube(což by s tim mohlo souviset).Motor má hrubej chod.Za každou dobře míněnou radu díky.
  2. Zdravim,nemáte někdo zkušenost s měřením tlaku paliva?Na přívodu před regulátorem tlaku paliva mam tlak po otočení klíčku 2,5 baru(kyž jen natáhne pal pumpa).Když to nastartuju tak to drží jen 2,25Baru-neni to málo? Po sundání podtl. hadičky z regulátoru to vyletí na 3 Bary(což by mělo prý být O.K.)Na zpětném vedení do nádrže je jen 0,3 baru po chcípnutí motoru okamžitě nula-je to tak O.K? Jinak,po hodině stání tlak spadl z 2,25 asi o 0,1 baru.Svíčky jsou šedý-najeto 1000km(chudá směs)-tak mam podezření,že to málo dávkuje. Mam to hrozně líný,hrubej chod motoru,i jemné přidání i ubrání plynu škube.Vyměnil a zkontroloval jsem kde co: Od výměny váhy,po měření komp. tlaků,čištění klapky,přetěsnění sání,výměnu všech filtrů,svíček,zapal. modulu,měření zap kabelů 6kOhmů už ani nevim co všechno+několikero návštěv servisů(diagnostika nic nehlásí).Za každou radu ohledně tlaku paliva,či jiný tip předem díky. Octavia 1,6 74KW AKL R.V. 1999 najeto 92000km.
  3. Díky za tipy co ještě zkouknout.Na emisích jsem byl hned jak to začalo mín táhnout(podezření na kat).Bylo mi řečeno,že jsou emise i lambda naprosto pořádku.Průběh napětí na lambdě ti neřeknu,ale hodnoty byli dle protokolu téměř shodné s měř. Před závadou. Svíčky jsou všechny 4 popelavě šedé a suché.Když to začalo tak jsem je i měnil.Po výměně znatelné zlepšení(ne,ale do původního stavu).Po cca měsící to samé.Trafa jsem nezkoušel,protože jsem předpokládal,kdyby to špatně pálilo tak by to bylo vidět na příslušných svíčkách.Tepotní čidlo bude pořádku .Po chvíli otáčky klesnou na normální.A termostat taky auto se zahřeje na střed(asi 90st) a drží.Vstřiky nevim jak bych sám vyzkoušel. Jak už jsem řikal jsem laik,dělám v úplně jiném oboru a k tomuhle laborování-pokus,omyl jsem byl dohnán ,jelikož po návštěvách v 5 servisech,z toho jeden autoriz.nikdo neví.Pokaždý to napíchnou-vše O.K.Projedou-hm jede to hůř.V autorizovanym,když jsem chtěl at to se mnou projede a měří hodnoty za jízdy(když už to mněl napíchlí),tak že nemá čas a že by to bylo za jinou cenu a že se musim ojednat jindy-prostě skvělí.Neznáte teda někdo slušnej servis v okolí Ústí n/Labem.
  4. Jo to sem nenapsal,ale to jsem kontroloval taky.Ne při dvojim otočení,ale jednou.Nastavil jsem,aby se rysky kryly, nahoře ryska na řemenici vačky s ryskou na krytu rozv. řemene a dole to sedělo.(ryska na řemenici kliky se kryla s ryskou na bloku motoru.Je to tak správně?Dvojí otočení myslíš to jako protočit a znova zkontroloval? Jinak se mi ještě dostává benzin do oleje.To sem viděl na problém se vstřikem(ale všechny držej) a nebo prdlé těsnění pod hlavou či hlava.Vim,že se všude píše,že se dostává voda do oleje nebo opačně,ale někde sem tu četl právě ,že benzin v oleji by mohlo bejt také důsledkem.Startuje to,ale vždy na brnk.
  5. Mam podobnej problém(motor 1.6 74kW AKL) a řešim to už dlouho.Jak řikáš diagnostika nic nehlásí,či-li v servisech nevidí problém.Mě to teda navíc ještě o dost hůř akceleruje a chod motoru je hrubej.I při jemném přidání i ubrání škubne ,žere jak mercedes a jede jak šade 120.Dávno by šla už z baráku,ale předtím jezdila parádně tak to furt ještě nevzdávám,ale moc dlouho už ne.Mě se to stalo po tom.když jsem tomu trochu naložil.Druhej den mrtvola.Už jsem zkusil kde co od měření komp. Tlaků –O.K.přes přetěsnění sání,výměna svíček,kontrola pal čerpadla a tlaku na liště-O.K.,výměnu pal. filtru,po vymlácení katiku-všechno bez výsledku.Tu klapku jsem taky kontroloval a myslel si ,že nepřeklápí,ale její fci vyzkoušíš(dle Etzolda nebo DP ted nevim) tim ,že musíš prudce přidat a pak by měla překopit.Když přidáváš plynule tak nepřeklopí,což je prý O.K.V současnosti jsem ve stavu,že to ve čtvrtek vezu do servisu a jestli se na to nepřijde tak to vzdávám.Otázkou je co dál.Poslední typ co sem dostal je těsnění pod hlavou,nebo nedej bože prdlá hlava.Prej na to tyhle motory trpěj.Voda mi ,ale do oleje nejde ani opačně ,nehřeje se to,tak nevim .Další rady byli-jít po podtlakovejch hadicích a hledat netěsnost-taky nic.Začínám se přiklánět k názoru,že tyhle motory jsou dobrý než se vyserou,ale pak je to problém.Pak si to někdo koupí už v tomhle stavu a říká,že octa s timhle motorem nejede,protože neví jak to jezdí,když je O.k.Můžeš brát mojí anabázi co ještě vyzkoušet ,anebo jako ujištění,že ten problém nemáš sám .Dam vědět jak sem dopad.Ty případně taky.
  6. O.K. Dík.Tak to sem si je nastavil nevědomky.
  7. Zdravim.V "Jak na to" píšou,že po odpojení baterky je potřeba mimo jiné udělat nastavení el. stahování oken.To je jako myšleno koncáky(dorazy)?Nevíte někdo jak se to dělá?Asi Vagem že jo.Když to neudělám nemůžu si zlikvidovat právě to ovl. oken.Vim,že tam rádo něco praská.Jestli to neni právě tim,že se nenastavěj dorazy.Díky.
  8. Doporučuju sundat sání(dle milixova návodu,který je vyčerpávající).Když už to máš dole,zkoukneš a vyčistíš sání vstřiky(případně přetěsníš),sací ventily,vidíš jestli nějakej problém s rez. klapkou a hlavně svíčky pak jdou s citem(takovej přes 2 klouby mít nebudeš). To octavian: To neni žádnej popis,ale dohady jestli sundat či nesundat sání.
  9. Paráda ,ještě jednou díky Milixi.Jdu na to.Sundavam to sání hlavně kvůli víměně těsnění mezi 1 a 2 dílem sání(nad svíčkama.Protože,když sundam kryt motoru tak mam takovej mastnej film na 1 sacim kanálu zleva(ten u ovladače rezonanční klapky(řešim problem se ztrátou výkonu).Sice je tam podtlak tak nevim jak to může foukat ven,ale... Svíčky měnim, protože už to budu mít dole.
  10. Ještě jednou díky Milixi za návod i s fotkama.Ještě dotaz,to víš podáš prst a už chci celou ruku.Jak ze sání dostanu ty vstřiky a jak sundam vrchní díl sání(co je v něm rezonanční klapka)Dá se to rozpůlit,abych viděl na klapku(vypadá to ,že je ze dvou dílů).A konečně-Škrtící klapka je napojená na chladící okruh.Můžu hadičky odpojit aniž by mi vyteklo větší množství chl. kapaliny? Předem dík.
  11. Nemohl by jsi prosim napsat postup při demontáži sání?Mam lepiky.abych něco neulámal(plasty).Díky
  12. Již delší dobu řešim problém se ztrátou výkonu.Octavia 1,6 74kW Akl r.v.1999 najeto 85000(jistejch).Po ostřejší jízdě to přestalo tahat jako dřív a začalo to žrát (cca o 2L). I Při jemném přidání a ubrání plynu lehce škubne a je slyšet slabé pískání( spíš svištění).Auto zrychlý třeba na 160 to jo,ale akcelerace je pryč.Startuje na brnknutí,olej a voda se neztrácí.Diagnostika –vše O.K(3 nezávislá měření).Kvůli katu jsem byl i na emisích-O.K.Ale zároven mi bylo sděleno,že i když je přicpaný může být funkční.Stejně tak po diagnostikách mi bylo řečeno,že u 1,6 vadnou váhu diagnostika nemusí poznat.Skvělý.Palivové čerpadlo dává přesně dle grafu(dle Etzolda).Pal a vzd. Filtr měněny.Rozvodák kontolován-Rysky sedí.Po info ,že lze v česku natankovat vadný benzin a zlikvidovat motor,mě napadlo jestli jsem neměl to štěstí a nezapekl kroužky.Humus v nalévacím otvoru oleje (šlem + zpečený jakoby asfalt)-prý je to u těhle motorů normál díky odvětrání do sání. Tankoval jsem jinde než obvykle a skoro do prázdný(ale zaseOMV).Takže změřit tlaky.V servisech se na to tvářej divně a slova je možný,už se nám taky stalo,ale nemusí už mě začínaj srát.Neznáte někdo dobrej servis v okolí ÚSTÍ n/L.Případně člověka co by zapůjčil váhu na zkoušku(samozřejmě za peníz). Taky bych byl vděčen za info,postup při demontáži sání,abych se dostal na svíčky a jak sundat kat z parohama (matky na koleni u motoru povolovat shora ze spodu,jak to pak celý vytáhnout) .Díky za každou rozumnou radu.
  13. Teplzní čidlo chl. kapaliny(zelené).Dá se zjistit měřenim jestli je O.K?Když ho měřim ohmicky má 1 vložka 444 Ohmů a 2vložka 777 Ohmů(studený motor).Neměli by mít stejně?Je to tak,že jedna vložka jde na ukazatel a druhá do říd. jednotky?Nebo má tady ten motor ještě nějaký jiný čidlo teploty?Vůbec to netáhne a tepl. čidlo by to prý mohlo taky být. Octavia 1,6 74KW AKL. Díky za každou radu.
  14. Zajímalo by mě,jak si kontroloval palivivej filtr,když je to v hliníkovim válci.
  15. boston

    Ztráta tahu

    Tak jsem byl na VAGU a tam je vše O.K.Tak nevim.Bylo to jenom načtení chybovejch hlášek na stojícím autě .Asi to bude chtít měřit za jízdy.Ten vadnej Hallův snímač ti ukázal VAG,nebo si na to přišel jinak?
×
×
  • Vytvořit nový...