Přejít na obsah

FabikaRS

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení FabikaRS

Nováček

Nováček (1/14)

-52

Popularita

  1. sorry ale niejako velmi si premudrety ....nemas pravdu pises nezmysli jedine kto by mal byt napomenuty si ty nevies nevyznas sa ale hlavne ze taras 2 na 3 ...toto ucia ci v skolach alebo je to aj naozaj ci nebodaj kolko je interval ? ...5-10t km ? ...vysmech 15t km taky nedaju vyrobcovia iba pri japonskych automobilkach ale majtelia chodia na 10t km+- ..ci som mal vw audi skodu ford stale som mal v servisnej prehliadke dane 20t km tak mi netrep aj ako zvysok hluposti ...spravne by sa malo ist medzi 15-20tkm ale rob si ako chces pan mudry ...ja som chcel maximalne len pomoct a dozvediet sa viacej veci ale okrem toho pocuvam tu len taraniny ktore su viac menej nezmyselne a ked uz niekto pride ako ja a mam pravdu uz kazdy kritizuje lebo som tu novy fakt smutne ..ale fajn necham tvoju a zvysok inde ...nebudem radit ani pomahat ja som si svoje uz presiel s autami takze si necham vsetko pre seba a budem sa bavit natom co vy za hluposet pisete alebo k veci
  2. sory ale musim citovat ...preco pises ked sam nevies ...ja som chodil s autami do servisu mal som nemalo aut a tak isto sam som zato vyuceny nemusis ma v nicom poucovat ...dany interval je dany na 20 000km ....ako to bolo aj vo fabii1 ci 2 ...asi ze mam doma fabiu 1 a viem ako vyhadzuje intervali ...a to nie iba na jednom aute pri japonskych autach je to cez 10 000km z dovodou citlivejsich komponentov na opotrebovanejsi olej ...ale najlepsie je chodit po kazdych 15 000km ...ci nebodaj podla teba na kolko sa ma chodit 5-10 000km ? ale u kazdeho je to lubovolne mozte chodit aj po 2000km mne je to jedno iba pisem ako to je stanovene a mna ides poucovat no dobre ...
  3. smutne :/ ...v dnesnej dobre rady nad zlato myslim ze su uplne zbytocne ...ano nemam ale coskoro bude preto co viem pomozem ale ako som pisal zbytocne ked mate svoju hlavu a preto ze nemam uz som dostal distanc ....chcel som len dobre a pomoct kedze sa vtom vyznam ale dobre necham vas vtom a vobec nechapem co je zle na mojej slovencine taka ista ako kazda ina ale fajn budem len tichi posluchac a citat vase {mudre} reci ..nic v zlom
  4. Nezmysli po celom foru ? no fajn ked si to myslis len som chcel pomoct ale vidim ze zbytocne davat dobre rady nad zlato v dnesnej dobre a ano beriem s5 LPG a CNG je rozdiel smutne je vtom ze je ich len 10x na slovensku..the end
  5. kupit nove auto a menit si sam olej tak to je fakt divne a tak isto aj to ze pri 7300 co je to este polka z toho co netreba ....interval je na 20 000km ale spravne by sa pri turbach malo 15 000km pri japonskych benzinakoch je to 10 000km kedze su nachylnejsie na poskodenie motora ked sa nestara niekto o motor ...ale potom spolahlivost je na max urovni .....kym mam zarruku tak chodi priamo do skoly a olej budu mi ho oni menit ...tak isto co viem olej by nemalo zrat len ked motor bude mat vyssiu zatazenost motora koli vyssej teploty oleja mozno by sa aj zacala stracat ...no pri lpg urcite olej bude miznut ale minimum kedze je suchsi a ma vyssie oktanove cislo ..takze pri benzine by sa to nemalo diat a uz vobec nie pri novom motore ...:)
  6. v ECU pre lepsie chladenie nijako nenastavis ked je to mechanicke olej-voda ..ak je tam cerpadlo tiez nemoze ist na vyssie obratky nvm ako to je u TSIckach ...kedze ho este sam nemam zatial ...no kupim si ale zatial zbieram informacie ..no ale k veci ..ved vyrobcovia museli vediet co robia ked teplota ide tak hore pri takomto tempe ked pisete ze nad 100C ..ja pri inych autach s turbom som mal nieco cez 100 max 110C ..no ak sa niekomu nepaci staci dokupit olejovi chladic a vec je vyriesena hned bude lepsie chladit ..no pri chipnuti motora myslim ze bude teplota bude vyssia alebo nehovorim otom ked budu este vecsiu upravy ako sanie a sportovy vyfuk ...tam poleti pekne hore teplota oleja a tak isto bude horsie mazat turbo piestne kruzky atd to uz nebude najlepsie...ten kto chce vyuzivat pri vyssom tempe alebo mu pekne davat ja by som tam dal olej chladic pri urpavenom motore ...pri serii myslim ze netreba ...tak isto aj s urpavami motora pri normalnejsej jazde nebude treba ..pisem iba to co si myslim a co z casti viem keby som mal osobne fabiu by som vedel poradit lepsie a viac ale zatial pisem o inych autach s vyssim objemom vykonom
  7. mal si niekedy LPG ? asi nie co ? ja som mal LPG uz vo vela autach ci atmosfery alebo turba ....nic tam netreba robit ...TSIcko kupis aj original v predajni s LPG ...sice je tam 1.4tsi 81kw ale davaju ..kludne som videl aj pisali a hovorili ze maju ci montuju LPG do 1.2tsicko a nemaju ziaden problem tak neviem preco take pises ze je to nezmysel ked sam si ho nemal ...emisie pri LPG mas nizsie udrzba je jedine taka ze menis po 20 000km 2x filter ktory stoji 30eu spolu co nieje vobec vela a inaksie vobec nic tam netreba riesit ..mal som na vsetkych klasicke sviecky auto islo krasne ...benzin len vtedy sa vyuziva ked startujes auto alebo studeny start kym sa nezohreje plyn ...ja som dal sportovy filter aby lepsie dychalo a sportove sviecky do vsetkych aut ci uz NGK alebo IRIDIUMKY tie su este lepsie ....a auta sa chovali rovnako ako pri benzine ide oto ze lpg ma 110oktanove cislo ....plna nadrz mi vydrzala cca okolo 50l na 3 mesiace bez tankovania len pri startoch a studenych ... su plno resenzie alebo priami LPG montery ktory presne montuju na dane typi TSIciek aj s vlastnou ECU aby sa choval normalne motor takze vidim ze vela otom nevies ano odporuca sa dat lepsie a kvalitnejsie sviecky popripadne sportovu vlozku ci filter ale nemusi to byt no mne vdaka tomu sa zlepsila spotreba o cca1l pri kazdom aute a tak isto aj lepsie islo ...sam viem co pisem ked som mal na kazdom aute LPG lacne vozenie sprava sa ako N95 nizsie emisie auto ide super nizke naklady ziadna udrzba okrem filtrov....takze sam viem co pisem
  8. haha ....a kto vravel ze niejaky vesnicky tuner ? ...ab tuning alebo profituning su od kedy vesnicky tuneri ? ..ved tam mu chodia take auta ze MTM len moze sa cudovat ze nieje sam taky kde mu chodia auta s 500k a viac ktore upravuju motoricky nie len softwarovo atd ....ab chiptuning je hlavne sidlo v prahe a tak isto je aj na slovensku takze pochybujem ze su to len taky co maju z netu stiahnute ...tak isto aj oni samotny davaju zaruku keby sa nieco pokazilo ale iba na samotnu RJ ako kazdy chiptuning ...takze tych 900eu je len machrina ..urcite nikto si nebude davat chip za 900eu ved tolko stoji do luxusnych drahych aut ...za tie peniaze radsej by som si kupil sportovy intercooler vyfuk sanie sviecky a mam vyssi vykon ...MTM je super ale pre nemecne znacky aut a drahe sportove luxusne a nie fabiu za 1/10 ceny auta chip MTM
  9. FabikaRS

    Turbo

    ja aj ked normalne sa vozim turbo dochladzujem aj ked par sekund ...
  10. nespaleny benzin pri studenom starte je to stale normalna vec pri kazdom aute kedze cez sytic tlaci viac paliva a tym padom ma vyssie octacky a pri studenom motore nieje niejake extra spalovanie preto citit aj silnejsie benzinovy zapach ...potom ked sa zohreje a uslatia otacky vsetko je uz ok a spaluje tak ako ma
  11. srandujes ? MTM ok ale 900eu za upravenie RJ to je smiech ...ved urcite chiptunerske firmi ktore poznam a sa nachadzaju na svk aj cz by som zveril auto do ruk ...bezne maju akcie a podobne len treba vychytat a vobec to nieje drahe MTM pyta 900eu a vykon 140k a 230nm na som nasiel firmu ktora pyta 159eu ! v akcii a je to riadna firma ktora hlavne sidli v prahe a vykon pri RACE je 144k a 240nm ! a uz mame viac ako to co pyta MTM ...pri normalnom je to adekvatne ako pri kazdom 136k 220nm takze MTM je len znacka za ktoru si aj pytaju a tu cenu nech si aj nechaju pre niekoho ineho saska ktory ma na vyhadzovanie do vrecka za menej muziky pri race alebo zvysenom vykone by som uz odporucal N98 a auto z niskou vahou bude ako mala raketka
  12. teplota vody sa stale hreje rychlejsie podla novych noriem EURO6 fabia 1.2tsi ma zvody poriamo v hlave aby sa motor rychlejsie zohral na prevadzkovu teplotu a spotreba by sa mala znizit o 1l na 100km ako pri 8v starej 1.2tsicku ktory by som nechcel nikdy ....16v uz je ina kvalitka kedze vsetke muchy vychytali od predosilich motorov a urobili to tak ako mali nooo...takze teplota oleja narasta pomalsie ....ked je teplota vody na 90C tak olej sa drzi este niekde pri 50-60C a to este nieje niejako extra zohraty ..ten by mal byt az 70C+ kde uz auto moze sa vytacat do vyssich otaciek
  13. 1.4tdi je hroza ...3 valec ? ...no nic moc na tdi ma taky vykon ako predosle 1.9tdicka a to si myslim ze na taky mali motor je velky vykon takze asi tak ...spotreba sa ani neukaze extremne vysoka ale ta kultivovanost hlucnost a nic moc acceleracia ci pruznost ....a to este nevravim o investicii poruchovosti takeho tdicka ... 1.2tsicka je najlepsia volba preto co pozeram ma ho skoro kazdy ..mala investicia super motor super vykon tak isto aj spotreba je nizka ....najlepsia alternativa je LPG 1.4tdi zozerie nieco cez 3.8l podla papierov 1.2tsi 66kw alebo 81kw zeru rovnako a rozdiel je len v tlaku turbe ktory sa vyuziva a tam spotreba je nieco cez 4.4l zoberme si s LPG ktory sa kludne montuje do TSIciek diesel 3.8l - 4.20eu 96Kc benzin 4,4l 5.30eu 122Kc lpg 5.5l 3.20eu 73Kc takze si myslim ze do LPG je super investovat vyssi vykon mensia udrzba a co sa tyka ceny vynde lacnejsie o 20Kc na 100km ako pri dieslaku takze asi tak ...
  14. spotreba u tychto motorov bude rovnaka z dovodu lebo to je ten isty samotny motor len stym ze 81kw verzia ma vyssi tlak turba a ten sa vyuziva len pri maximanolnom vyuziti plynu aby sa natlakoval take pri normalnej jazde auto sa sprava rovnako ako aj 66kw verzia ...spotreba by sa mala tahat na niejakych 4.5l 100km pri N95 shell alebo OMB ..lebo tesco metro slovnaft ako u nas na svk su odpad ktory len skodi motoru a riskoval by som nechcel za lacnejsie palivo a spotreba by zas bola vyssia aj vykon rozdielne nizsi ...tak isto ked sa bavime o N98 auto bude mat maximalne lepsiu reakciu na pedal a lepsie tahat do maximalnych otaciek alebo maximalna rychlost ....pri N100 je cisto uz pre sportovy ucel kde by som uz radsej aj auto nachipoval a mozno aj lepsie nastavil RJ pre N100 kto chce to dlhodobo pouzivat aj ked je drahsi spotreba je relavine o 1l vyssia ako pri N95 ale citelne citit vyssi vykon aj lepsiu pruznost acceleracia atd ....na zivotnost motora uz nvm nvm ale asi nebude mu smakovat lepsie ako pri N95 ktora je odporucana ....kto chce este nizsiu spotrebu treba si dat ECO chip ktory zvysi o 10k 20nm viac cca ...spotreba by mala by nizsia na 100km -0.50l -0.70l takze slusne ....normal znizuje o -0.30l -0.50l a vykon je 136k 226nm alebo RACE ktory turbo uz tlaci nieco cez 1.4.-1.6b a ma 144k a 240nm zo N100 to bude nieco do 150k ...ja mam v plane si auto upravit na fabiu rs ako by mala vyzerat len skoda ze tam nedali aspon 1.4tsi ako mala 2.gen ..lebo nove polo ma uz 1.8tsi 192k..skoda stoji 20 500eu aj s priplatkovou metalizou ....ja som dal za fabiu 20 000eu ale zas mam sportovy packet full vybava auta aj dsg takze spokojeno ...tak isto mam v plane si auto upravit vyfuk KAT bude seriovy nech sa nemeni spotreba lebo vtedy bude vyssia a auto zas hlucnejsie no a aj emisie budu vyssie sportove sanie veci intercooler alebo dokopit dalsi nech to lepsie chladi tankovat N100vku a tak isto upravena DSG kde mi nastavia + - opacne ako ma byt spravne tak isto lepsie drzanie otaciek lepsie reakcie a mal by som sa dostat na 160k+- 270nm moj odhlad co staci na 1.2tsi ....:)
×
×
  • Vytvořit nový...