Přejít na obsah

luminator

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení luminator

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Turboefekt to určitě není. To auto zabere na plyn téměř okamžitě, akorat pak ten výkon částečně ztratí a znova ho postupně nabírá. Filtr byl za tu dobu měněn již mnohokrát a chová se to úplně stejně. Dokonce není nutné dát plný plyn, občas to v tom znatelně cukne i když se ten plyn přidá jen mírně (třeba po přeřazení). Diag kabel mám, sice klon z číny, ale funguje :-) Nemám moc času to řešit, ale zkusit ten log můžu. Díky za rady.
  2. Ahoj, mám trochu problém s ne úplně pravidelným zátahem motoru. Při klidné jízdě to často po prudké akceleraci po prvotním zátahu znatelně cukne, výkon se mírně sníží a pak zase nabíhá. Není to vždy stejné a někdy to vůbec neudělá. Z OBD se dá načíst, že po nástupu plného tlaku turba cca 2,1-2,2 to klesne a pak zase pomalu stoupá a následně to osciluje to kolem hodnoty 2. Není to nějaký zásadní problém, spíše kosmetická záležitost. Už jsem si zvykl (dělá to prakticky odzačátku), ale při prodeji by to mohl být problém. Protože mi to zase tak nevadí, tak nehodlám zbytečně krmit servisy, které budou tak akorát zkoušet měnit všechno, váhou vzduchu počínaje a turbem konče, což mi vzhledem k hodnotě vozu nepřijde adekvátní :-) Také jsem nedávno zpětně zjistil, že motor byl zřejmě čipován. Jestli byl čip odstraněn nevím, ale napadlo mě, že tam mohl zůstat a není zrovna v pořádku. Po pěti letech se původního majitele ptát už nechci :-) Diagnostika na motoru nehlásí žádné závady a s motorem nebyl nikdy zásadní problém. Najeto cca 300 000. Přikládám obrázky toho jak vypadá průběh tlaku turba na dálnici při sešlápnutí plynu na 6tku při nějakých cca 100-120km/h. Toto je opravdu silný projev. Většinou ten tlak zpočátku neklesne tolik. Jinak zátah je nepravidelný i při prudké akceleraci třeba na 2ku, ale tam se to vzhledem k rychlosti nedá na grafu odhalit.
×
×
  • Vytvořit nový...