Přejít na obsah

Thomas123

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Thomas123

  1. Kódování TZ na O3 2015. Dle návodu mám nakódovat seznam viz obrázek. Zelené mám (i když v 03 a 76 to bylo pojmenované trochu jinak), modré jednotky nemám. S červenými tápu, 09 mi není jasná vůbec a u 17 jsem našel akorát toto: 03 asi nějak řeší ABS s vozíkem a 76 by asi mělo vypínat parkovací senzory. 09 nevím, jak ve VCDS udělat (ani k čemu to je) a 17 taktéž. Někdo nějaký nápad? edit: Toto je napomocne: https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/24346/
  2. Na FB ve skupině Octavia 3 jsem řešil kódování, ale v podstatě jsem dostal akorát odpovědi, že pokud potřebuji radu, tak že to nemám dělat. Takže rady k ničemu. Každopádně jeden člověk mi alespoň odpověděl, že by to mělo jít nakódovat v jednotce Dashboard (nebo tak nějak). Prý je to trochu pokus-omyl. Takže jít to musí. Ví někdo, kde má palubka to čidlo/čidla(?), abych ho mohl zakrýt a laborovat?
  3. Pawouk: Rozumím, proč to je nastavené tak, jak to je. Ale chci to změnit :-) Když v Brně jedu jakýmkoliv tunelem, tak při denním svícení normálně vidím. Mám nakódované zadní světla při denním svícení, takže ostatní za mnou mě vidí. Jen nevidím na tachometr (ne že bych se na něj čuměl furt), ale pocitově mi vadí, že nic nevidím.
  4. Mám O3 před FL s halogeny bez KESSY bez svet. senzoru. 1. Jak nakódovat možnost uzamčení auta druhým dálkovým ovládáním při nastartovaném motoru? 2. Jak lze ovlivnit minimalni podsviceni budiku pri dennim sviceni? V tunelu mi treba uplne budiky zhasnou a sviti jen raficky, coz je naprd.
  5. Dneska se mi podarilo vyrobit stejny problem. Prava strana v pohode, leva horni taky, ale leva spodni strzena. Vite o nekom v Brne, kdo by to mi to dal do kupy? Cep jsem vysrouboval, ocistil a zda se byt v poradku ...
  6. Na vedomi se dava, ze vibrace motoru zpusobovaly 2 zapalovaci civky, jedna davala spatne pri zahratem motoru, druha za studena. Nasledne se odhalilo spatne cidlo teploty. Svetla kmitaji dal, ale neni to tak hrozne, takze asi mustek ...
  7. Zkontroloval, nehřeje. Na nové pozici, kam jsem to minulý rok přesunul se tomu nic neděje. Klasiku. Byl jsem se domluvit u autoelektrikare na pristi tyden. Kdyz jsem mu popisoval, ze jsou nove svicky NGK, repas altiku, baterka je rok stara a zmerena, ze je OK, ale ze svetla furt kmitaji a motor ma zvysene vibrace, tak poznamenal, ze se na to musi podivat, ze takto to vypada, ze kolisave napeti je nasledek a "vibrace motoru", resp. to, co je zpusobuje, je pricina. Ja jsem na to sel tak, ze kolisave napeti je pricina a vibrace motoru nasledek. Pristi tyden uvidim a dam vedet.
  8. Tech 13.7 na volnobeh jsem multimetrem nameril na baterce (multimetr mi nedokaze tak rychle sledovat zmeny napeti, takze to ukazuje vicemene konstantne). To kolisani mam z VAGu a "pohledem do zarovky". Jinak podivam se na ten box, vim, ze to tam uz davno bylo roztavene a ze jsem ten kabel presouval na jinou pozici.
  9. Vsak jasne, na baterii sviti bez kmitani, pri zvysenem volnobehu nekde kolem 1400 taktez bez kmitani, na volnobeh "kmita". To, ze kmita, me zas az tak nesere, spis se obavam, aby se nekde jinde neco neposralo, protoze v palubni siti neni konstantni napeti. Repas byl v Brne u Horaka, na otazku, co tomu bylo, jsem dostal odpoved, ze spatne, resp. kratke uhliky. Takze, mam dal resit to kolisave napeti 13.4 az 14 V do cca 1200 ot.? Uvedenou zavadu resit tak, jestli se objevi, tak zmerit tlaky prip. vstrikovac?
  10. Takze, alternator je po repasu. Pry uz byly spatne uhliky. Namontoval jsem ho tam zpatky, slo to lepe nez jsem cekal. Vysledek je takovy, ze multimetr mi na volnobeh ukazuje cca 13.7 V. Muj cinsky VAG kabel s nejakym starym VAG-COM programem mi ukazuje na volnobeh ve skupine 4(?) cca 13.4 - 14 V, pri 2000 ot. krasnych stabilnich 14.2 - 14.4V. Co me tedy stve, tak je to, ze vnitrni svetylko stale "kmita" na volnobeh. Co dal? Jinak VAG ukazoval zavadu neco jako 16687 - Cylinder 3: Misfire Detected P0303 - 35-10 - - - Intermittent Tak jsem ji smazal a uvidim, jestli se znovu objevi. Skupina 14 a 15 totiz nic neukazovala. Svicky jsou nove NGK, tyden stare.
  11. Ale pristup k tomu kousku plechu je tam jak k penezim. Nechapu, proc to tak soudruzi vymysleli.
  12. Ok, takze se pujdu trapit s nejakou shnilou matickou .... DF je co? Najete to ma cca 150 tis. ale vi buh, jestli je to pravda ... kupovanou jako ojete pri 105 tis. Altik je shozeny, drzi jen na tom plechu... kdyz nepomuze repas (narok na to asi bude mit po tolika letech), tak se bude hledat dal v elektrice.
  13. Dobry den, prosim o radu. Auto: Skoda Fabia I sedan 1.2 HTP 47 kW, r.v. 7/2004, motor AZQ Auto momentalne dela trochu paseku. Krome citelne vetsich vibraci motoru, ktere budu resit nasledne, potrebuju vyresit alternator, ktery podle meho nazoru muze spoustu problemu vyresit. Altik dava na volnobeh se zapnutym radiem bez klimy, bez svetel, apod. pouze 12,8 - 14,0 V, vetsinou to litalo mezi 13,2 az 13,4 V. Coz je dost malo, pri cca 2 000 ot. to dava s bidou 13,8 V. Myslim si, ze je tedy cas na repas. Kdyz zapnu vnitrni osvetleni, tak je videt, jak zarovky "kmitaji". Otazka zni, jak s ho dostat ven? Sundal jsem remen (16kou golou jsem zabral proti smeru napinaci kladky "jakoby bych povoloval"). Spodni sroub na 13ku golu jsem vybral raz dva. Horni sroub byl trochu orisek, ale 13kou klicem jsem povoloval a 16kou golou tlacil proti napinaci kladce, jinak by nesel sroub ven. Nejak jsem odpojil ten maly konektor na altiku. Altik jsem sup sem sup tam dostal dolu (vypadl z horni casti maly vymezovaci valecek). No a jak dal? S altikem lze omezene pohnout, ale jeste tomu brani nejaky kousek plechu, ktery vypada jak prinytovany k plechu, ktery ma chranit altik od tepla z katalyzatoru. Hral jsem si s tim pres hodinu, ale ne a ne ten altik dostat ven, brani tomu ten kousek plechu. Jak se ho zbavim? Predpokladam, ze potom altik vytahnu a odsroubuju +, je to tak? Diky
  14. Dneska snad vyreseno, problem byla baterka - naprazdno davala 12.8 V, v zatezi temer nic, ale i tak to obcas chytlo. Divim se, ze inteligentni nabijecka mi nehodila nejakou chybu.
  15. Mirek835: Priznam se, ze jsem nevedel, ze tam neco takoveho je. Rozdelal a okartacoval. Ten hlavni kabel +(?) pravy se 175A pojistkou jsem musel nasilne presunout na volnou pozici 4, protoze pod nim byl nataveny plast a nesla vy/nasroubovat maticka. Nicmene nepomohlo. Cosby: ve kterych mistech?
×
×
  • Vytvořit nový...