Dobry den,
prosim o radu.
Auto:
Skoda Fabia I sedan 1.2 HTP 47 kW, r.v. 7/2004, motor AZQ
Auto momentalne dela trochu paseku. Krome citelne vetsich vibraci motoru, ktere budu resit nasledne, potrebuju vyresit alternator, ktery podle meho nazoru muze spoustu problemu vyresit.
Altik dava na volnobeh se zapnutym radiem bez klimy, bez svetel, apod. pouze 12,8 - 14,0 V, vetsinou to litalo mezi 13,2 az 13,4 V. Coz je dost malo, pri cca 2 000 ot. to dava s bidou 13,8 V. Myslim si, ze je tedy cas na repas. Kdyz zapnu vnitrni osvetleni, tak je videt, jak zarovky "kmitaji". Otazka zni, jak s ho dostat ven?
Sundal jsem remen (16kou golou jsem zabral proti smeru napinaci kladky "jakoby bych povoloval").
Spodni sroub na 13ku golu jsem vybral raz dva.
Horni sroub byl trochu orisek, ale 13kou klicem jsem povoloval a 16kou golou tlacil proti napinaci kladce, jinak by nesel sroub ven.
Nejak jsem odpojil ten maly konektor na altiku.
Altik jsem sup sem sup tam dostal dolu (vypadl z horni casti maly vymezovaci valecek).
No a jak dal? S altikem lze omezene pohnout, ale jeste tomu brani nejaky kousek plechu, ktery vypada jak prinytovany k plechu, ktery ma chranit altik od tepla z katalyzatoru. Hral jsem si s tim pres hodinu, ale ne a ne ten altik dostat ven, brani tomu ten kousek plechu. Jak se ho zbavim?
Predpokladam, ze potom altik vytahnu a odsroubuju +, je to tak?
Diky