Přejít na obsah

Radek13

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Radek13

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Ahoj, mám podobné potíže, motor 1,4 16v BKY. Na diagnostice bez závad. Při startování chytne a hned chcípne, postupně se udrží nějakou dobu v chodu, volnoběh kolísá na minimálních otáčkách a chcípá,dokud se nepodaří prošlápnout plyn, někdy i dvacátý pokus, když ho prošlápnu brzo, motor se udusí. Má na to vliv i menší odběr proudu při startování, rozsvícené brzdovky a zpátečka, pak je potřeba víc pokusů než se motor udrží. Při ohřátém motoru se drží volnoběh vyšší cca. 1000- 1100 ot. a to jen pokud auto stojí. Za jízdy na neutrál drží motor volnoběh spolehlivě 800 ot. bez kolísání. Nějak to souvisí s ABS, stačí vytáhnout pojistku č 25 (řídící jednotka ABS ASR) tak potíže zmizí, start bez kolísání otáček napodruhé, a volnoběh spolehlivě drží. Věděl by někdo o souvislostech a ovlivňování mezi ABS a ASR s motorem? Některé Fabie mají prý asistenta rozjezdu do kopce, nemůže to být ovlivněno odtud při špatné funkci?
  2. Pokud jde o cukání, na Fabii mi to dělalo taky, do 3000ot. dobrý, na vyšší otáčky cukání a ztráta výkonu, nereagovalo to na pedál, závada se projevovala nepravidelně, takže se to blbě hledalo. Vyměnil jsem čidlo na klice a je klid. Ještě řeším vyšší volnoběh, ale to je jiná kapitola.
  3. Řeším zvýšený volnoběh při zastavení auta u Fabie 1,4 16v BKY (jiné téma) a jak se hrabu v autě, narazil jsem na falešné čidlo, viz foto. Je to jen plast, na záslepku je to dost komplikované, dá se to otáčet po našroubování v kloubu. Je na hnací hřídeli na převodovce, ve zdířce chybí piny, ale vede k němu kablík (černý, hnědý a bílý s modrým pruhem), nechápu k čemu to tam je, snad jen držák na nevyužitý konektor v případě jiné, asi automatické převodovky, nebo jen legrácka konstruktérů?
  4. Těsně po nastartování to má tendenci chcípnout, po druhém nastartování to většinou udrží. Dokud se točí aspoň jedno kolo, tak je volnoběh v pořádku, zvedne se vždycky po zastavení auta. VAG nemám, jen jsem to nechal připojit na diagnostiku, závada žádná. Mám v tom LPG, ale dělá to na plyn i benzin.
  5. Když zvednu kolo a dám jedničku bez plynu, protáčí se jen jedno kolo, pak motor drží 800 ot/min, vyšlápnu spojku, kolo se zastaví, volnoběh vyleze na 1100 ot. Při jízdě na neutrál drží spolehlivě 800 ot. po zastavení se zase zvedne. Je to nějak propojený s ABS jen nevím proč a jak.
  6. Ahoj, mám Fabii 1,4 16v 55kw, pokud je auto v pohybu je volnoběh normální cca 800 ot/min , po zastavení auta se zvedne na 1000-1100, při vypnutí světel, popř. klimy na 1200-1400. Je to závislé na čidlech ABS, stačí zvednout jedno kolo a roztočit na jedničku a je volnoběh OK. Při odpojení čidla ABS je volnoběh trvale zvýšený i když se kolo točí. Jedno čidlo ABS jsem nedávno měnil a čidlo otáček na klice, taky jsem spojil nějaký uklepaný dráty na konektoru zespodu motoru, (konektor s dvěma dráty) vedly ze svazku do svazku, takže nevím co to bylo. Výpis závad bez záznamu. Je nějaká závislost mezi ABS a motorem?
×
×
  • Vytvořit nový...