Přejít na obsah

pavel-ml

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení pavel-ml

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Výše uvedený postup mohu jen doporučit. Vskutku je VELMI DŮLEŽITÉ dodržet utahovací moment a tím pádem správný úhel natočení jiskřiště svíčky vůči spalovacímu prostoru. Jinak může dojít k přehřátí elektrod, načež se upálí a poškodí hlavu, píst, někdy i válec. Osobně jsem řešil takto několik motorů na CNG i BA , kdy v krátké době po výměně svíček mechanikem došlo k destrukci motoru. Pokud by ovšem i přesto měl někdo chuť se do toho pustit, stačí pouze momentový klíč v daném rozsahu. Co se jedná o nemožnost sundat zapalovací modul, tak postačí jednoduchý trik a to mít zcela zahřátý motor. Ta guma se pustí. Ověřeno desítkami výměn. Podmínkou je mít ho opravdu zahřátý, to znamená nejlépe delší svižná jízda a potom máte pár minut na demontáž. Samozřejmě nebudete potom šroubovat svíčky do rozžhavené hlavy a utahovat. Toto platí jen pro snadnou demontáž modulů! Následné namazaní vazelínou k tomu určenou pomůže, ovšem máme vyzkoušeno, že časem ta účinnost klesá a vysychá.
×
×
  • Vytvořit nový...