Přejít na obsah

Seehirt

Uživatel
  • Počet příspěvků

    28
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Seehirt

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. ŠKODA KODIAQ RS _ TISKOVÁ MAPA https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-mapy/skoda-kodiaq-rs-tiskova-mapa/
  2. https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-mapy/skoda-kodiaq-rs-tiskova-mapa/motor-kodiaq-rs-pohani-nejvykonnejsi-naftovy-motor-v-historii-znacky-skoda/
  3. Seehirt

    Škoda KAROQ

    @Habi001: příjde i Karoq Scout 2.0TSI 140kW 4x4 7DSG a kdy?
  4. Seehirt

    Škoda KAROQ

    chtělo by k tomu jen dodat, že ACC tam jsou na výběr oba dva, jak do 160 tak do 210.
  5. Seehirt

    Škoda KAROQ

    Dnes jsem se schválně na to díval a jak v českém tak v německém konfigurátoru stojí ACC do 160km/h Adaptiver Abstandsassistent ACC (Regelbereich bis 160 km/h) Adaptivní tempomat do 160 km/h
  6. Seehirt

    Škoda KAROQ

    Nechci předjímat, ale předpokládám, že bude potvrzena má neblahá domněnka, že 1,5TSI AP bude mít suchou DSG DQ200-7°, čehož se vskutku obávám, ale na druhé straně vítám fakt, že 1,5TSI 4x4 AP dostane mokrou DSG DQ-381-7°, což by byl jeden z dalších argumentů, proč bych této verzi dal přednost.
  7. Seehirt

    Škoda KAROQ

    Katalog Ateca byl vytištěn v únoru 2016, kdy ještě dobíhala v Kasselu výroba DQ250 proto se taky ještě objevila v 1,4TSI 4x4 DSG mokrá DQ250-6°. Její výroba byla ale v květnu 2016 ukončena, a byla nahrazena DQ381, jejíž výroba postupně nabíhala v počtu 500ks denně a do jednoho roku by měla činit 1500ks denně.Tím chci jen říct, že se oprávněně mohu domnívat, že v Karoqu 1,5 TSI 4x4 DSG bude k dispozici již mokrá DQ381-7° odkaz: https://www.hna.de/kassel/kreis-kassel/baunatal-ort312516/hohes-tempo-getriebebau-baut-halle-wochen-5480283.html
  8. Seehirt

    Škoda KAROQ

    Odkud to víš, že pro 1,5TSI bude i DQ381? Pokud já vím, DQ381 DSG nahrazuje DQ250 a ne DQ200 a je určena pro větší a silnější motory než je 1,5TSI 110kW 250Nm.
  9. Seehirt

    Škoda KAROQ

    @Habi001 Netvrdil jsem, že je vždy v Karoqu nainstalovaná DQ200 ale byla tu řeč o 1,5TSI a ten má točivý moment max.250Nm. Takže se dá předpokládat, že tam bude DQ200-7F(max 250Nm), stejně jako je tomu u Atecy 1,4 TCI 110kW DSG, protože tyto motory se příliž neliší (1,5 má delší zdvih a pár dalších drobností, které v tomto případě, pokud se nemýlím nehrají u volby převodovky takovou roli) Analogicky lze odvodit, že u 2,0TDI DSG a 2,0TDI 4WD DSG s točivým momentem 340Nm bude zabudována DQ 381-7F tak jak je to např. u Atecy. Seat tyto údaje uvádí ve svém katalogu viz odkaz, takže jestliže Škoda to také učiní, nebude problém si tyto údaje vyhledat Ateca-katalog U.K..pdf
  10. Seehirt

    Škoda KAROQ

    Se suchou 7° dvouspojkovou převodovkou DQ200 do 250Nm byly v minulosti veliké problémy spojené s četnými svolávacími akcemi od VW(stačí trochu zagooglovat). Já bych si to Karoqa rozhodně nedal. Nebo jinak řečeno: "Stay away from DQ200 dry clutch" 1.zejména když jezdíš převážně po městě způsobem Stop&Go. 2.DQ 200 je všeobecně náchylná k četným nectnostem(cuká,škube,poskakuje,vynechává,přehřívá se...) Je to s ní tak, jako kdyby to auto řídil učeň autoškoly v 1.lekci DQ200 je už od začátku chybná konstrukce(Mistgeburt), kterou se snaží VW nyní všemožnými softwarovými prostředky aspoň nějak zachránit
  11. Seehirt

    Škoda KAROQ

    Dík za zopakování! Možná by stálo za zmínku, že jsi to už jednou uvedl, a to na str.7 tohoto vlákna. Bohužel jsem to taky přehlédl
  12. Seehirt

    2.0 TSI 132kW

    V aktuálním katalogu a ceníku je u tohoto motoru v Kodiaqu,Tiguanu a Audi Q3 udávaný výkon jen 132kW, kdežto stejný motor( zřejmě Audi 2,0TFSI EA888 Gen3b) v tiskových materiálech Audi a Seat má tento motor 2,0TSI výkon 140kW? Kodiaq 2,0TSI 4x4, Audi Q3 2.0 TFSI quattro S tronic,VW Tiguan 2,0 TSI BMT 4MOTION májí všichni v ceníku jen 132kW, zatím co Audi A4 2.0 TFSI ultra nebo Ateca 2,0 TSI 4WD DSG májí v ceníku už 140kW. Nespletli si to někde náhodou při sestavování katalogů a ceníků s motorem 1,8TSI?
  13. Seehirt

    Škoda KAROQ

    Kdo si počká, ten se dočká. Za půl nejpozději za rok bude výběr všeho až nad hlavu..... Přitom pochybuji , že bude větší zájem o Diesel- než Otto-Motor. Kdo umí počítat ví, že dneska se už Diesel skoro nikomu nevyplatí, viz srovnání Ateca 1,6TDI 85kW proti 1,0 TSI 85kW (za6let po 130.000 km při ročním nájezdu 22.000km) Navíc ta hlučnost, nekultivovanost, složitá technika, poruchovost, dražší servis a opravy,atd. Většina by se mohla spokojit s 1,0TSI 85kW 6MP nebo AT. Na město a okolí po asfaltu to bohatě stačí. Stejně se jezdí pořád všude v kolonách a nedá se předjíždět. A jednou za rok na dovolenou s tím půjde taky v pohodlí dojet. Kdo netahá těžký přívěs a nejezdí v zimě do Tater na salaš, tak potřebuje Diesel a 4x4 jen výjimečně. P.S. Kdyby neměl Karoq VarioFlex, který nutně potřebuji, tak bych o něm asi vůbec neuvažoval.
  14. Další podrobnosti k tomuto motoru lze nalézt v článku: "Der neue Dreizylindermotor des modularen Dieselbaukastens von Volkswagen" - Motortechnische Zeitschrift - MTZ 07-08I2014 Der neue Dreizylindermotor des modularen Dieselbaukastens von Volkswagen.pdf
  15. @DEFIANT: nevím odkud tuto informaci máš ale připadá mi to jak spíše jako spiklenecká teorie, já bych to neviděl tak černě. @Clerfayt: tento všeobecně polemizující příspěvek (tlachy), šmahem vše pokrokové odsuzující, patří podle mého, spíš do hospody a ne do tématu "záběh a tlak oleje"
×
×
  • Vytvořit nový...