Přejít na obsah

Mirek_Vyškov

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Mirek_Vyškov

Nováček

Nováček (1/14)

5

Popularita

  1. Blahopřeji k lehké noze :-). Na SS automatické vypínání tam mám malou krabičku - schéma mohu zaslat.
  2. Úžasné - předpokládám že se nejezdí po dálnici. Manuál nebo Automat?
  3. Napravo je rovná plocha od palubovky až po konec auta - spavam hlavou u palubovky. Nalevo je to kratší - na fotce je tam polozena standardní karimatka. Osvědčil se trošku pootevřený kufr zajištěný pro tento účel prodávaným popruhem (popruh je stažený na nejkratší možnou délku). Super je široká police vzadu - je kam dát věci.
  4. Yeti z 12/2016 Motor 1.2/ 81kw, najeto 12000km a od začátku při 1200ot/min (tam si to DSG drží) nepěkně hučí - jede pod otáčkami. Až od 1400ot/min jede normálně
  5. Yeti z 12/2016 má rekuperaci- > takže plachtit nemůže. Motor 1.2, najeto 12000km a od začátku při 1200ot/min (tam si to DSG drží) nepěkně hučí - jede pod otáčkami. Až od 1400ot/min jede normálně
  6. 12000km, dlouhodobá spotřeba od března 6.7l. Klimatizace, 3000km s velkou rakví; ale hodně dojíždím a brzdím motorem jak to jen jde
  7. Zdravím, udělal jsem do Yetiho vestavbu. Jezdíme dva, zadní sedadla jsou většinou venku. Využívám výšku "až po střechu". Vše je dělané na použití plastových bedýnek. V případě zájmu dám další info. Na nářadí to bylo nenáročné (garážovka :-) ) Mirek
  8. Pro info - o používaných bateriích EFB (výroba 12/2016), odpovědi z Banneru a testu kapacity jsem, psal ve vláknu Dobíjení. https://forum.skodahome.cz/topic/136157-dobíjení/#comment-2246525
  9. Mirek_Vyškov

    Dobíjení

    Z Banneru potvrdili že rekuprace zkracuje u EFB životnost. Kapacita baterie byla cca 75% udávané (měřeno vybíjením konstantním proudem) => blízko 100% skutečně použitelné. Takže dobíjení v Yeti 12/2016 funguje OK, i když napětí na baterii je nižší než se udává pro určení kapacity. Rozdíl bude v tom že udávané napětí 12.4-12.6V se týká baterie zcela bez odběru. V posledních dnech napětí již neklesá pod 12.3V - asi je potřeba nedojíždět na volnoběh ale při zařazeném stupni nechat baterii dobíjet... mají to tak nastavené.
  10. Mirek_Vyškov

    Dobíjení

    Ty napětí odpovídají OK baterii + dobíjení :-) Z Banneru napsali že se EFB akumulátory mohou používat s rekuperací. Můj závěr je že AGM jsou pro rekuperaci vhodnější, ale EFB není chyba. Otázka životnosti zatím zůstává nezodpovězena. Výhodou EFB je že se dají vybít až na 10.5V, ale AGM vybité pod 12.5V mají zkrácenou životnost - takže pro provoz např. ledničky bude EFB lepší. Pěkné grafy napětí akumulátoru při různých způsobech dobíjení přikládám - snad bude čitelný Mám vybíjecí zařízení pro měření kapacity akumulátoru, jen to chce pár dní kdy nikam nepojedu - časem test udělám
  11. Mirek_Vyškov

    Dobíjení

    Jaké je napětí ráno / po několika dnech stání? Podle toho jak dobíjí Tiguan by to mělo být plných 12.5 -12,6V. Podle mne je problém používání EFB - akumulátor asi má kratší životnost. Zkusím získat vyjádření výrobce akumulátorů. Vycházím z " EFB technology is used mainly in mid-range and small cars with simple start/stop systems, but without energy recuperation. " na https://www.bannerbatterien.com/en/Products/Starter-Batteries/Running-Bull-EFB/11-EFB-565-00 Zde jednoznačně s rekuperací jen AGM http://www.bosch-aa.com.cn/media/parts/service_parts__auto_parts/batteries/volle_power_de.pdf Myslím si, že na nás Škoda nemístně šetří... Ze Škodovky dotaz na vhodnost EFB stále bez odpovědi...
  12. Mirek_Vyškov

    Dobíjení

    Zdravím všechny kteří mají auto s rekuperací elektrické energie. K původnímu dotazu - není normální občasné dobíjení během léta. V Yeti 1.2 z 2016 mám akumulátor EFB - o těchto typech výrobci uvádějí že nejsou pro rekuperaci vhodné. Napětí akumulátoru je během dlouhé plynulé jízdy jen13,2V, druhý den ráno 12.2V a za tři dny v garáži 12 až 12.1V. Technik se podívá do seznamu dílů a řekne že je tam správný akumulátor a tím to pro něj končí. Se Škodovkou dopisování vypadá tak, že odpověď jim trvá několik týdnů a na dotaz " Výrobce uvádí že EFB akumulátory nejsou určené pro vozy s rekuperací. Je použití tohoto akumulátoru správné? " odpoví že se jedná o dotaz na servisní služby .... Jaké typy akumulátorů máte? Myslím si že by tam měl být akumulátor AGM, ale to znamená jiné nastavení dobíjecího napětí (prostá domácí výměna akumulátoru je technicky nesmysl). Díky, zdraví Mirek z Vyškova
×
×
  • Vytvořit nový...