Přejít na obsah

gironek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení gironek

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Tak děkuji za odpovědi. Taky si volím manuál a radim pod volantem. Ale je to zbytečné přehnané brzdění motorem. Kdyby to bylo méně je to lepší. Vím že třeba golf 6 1.6tdi se 7stupnovym dsg to nedělá. Prostě nechá kvalt jako když já jedu po rovině a brzdím.
  2. Ahoj, Mohl by někdo kouknout na přiložené video? Z kopce dsg podrazuje jinak než na rovině. Stačí se dotknout brzdového pedálu a lehce pribrzdovat a dsg začne podrazovat, tak že se motor vytoči většinou až ke 3 tisícům otáček. Toto dělá až do 3 rychlostního stupně. Je to velmi nepříjemné. Většinou volím manuální řazení,ale toto řešení je trošku nekomfortní. Díky za případné rady. Pavel Odkaz -
  3. Majchel, myslim si ze to bude kompresorem. Bohuzel sem se na to jeste nedostal a stale posloucham ten otravny zvuk. Kup novy kompresor a dej vedet jestli to nema byt nim tak uz fakt ..
  4. Motor CEGA, 220 000km a dým při regeneraci mam také, který je vidět při větším přidaní plynu.
  5. Ahoj, stále mám tento problém. udělal jsem pro jistotu volnoběžku alternátoru, napínací kladku a řemen a furt stejný, což jsem si myslel. takže jedině ten kompresor. budu ho posílat na repas nebo koupím nový. ale nevím kdy, protože ještě nemám možnost náhradního auta.jo, taky si myslím že to bude něco v tom mechanizmu vypínání, protože jinak to funguje jak má.
  6. Ahoj, chtěl bych se zeptat na postup pro demontáž alternátoru a napínací kladky řemene u motoru cega. chci měnit volnoběžku, řemen,a napínací kladku. co jsem na to koukal tak je to jiný než u předchozí generaci motoru(rotačka, pd)..kladka je na jednom šroubu který je z druhé strany(někde za alternátorem?) už kvůli tomu teda musí altík ven? kvůli volnoběžce stejně asi musí teda..zajímalo by me jak ho nejsnadněji vyndat, protože přístup na horní šroub je hrozny.a taky horem ven asi nepůjde? a když spodem tak je třeba vyndat i kompresor klimatizace? díky za rady.
  7. Jestli to nemá byt kompresorem tak me nenapadá čim jiným..
  8. Úplné stejný problém.. to mas ted úplné nový klimakompresor? Já doufal ze je to jim a ze ho za nějaký čas vyměním.. zatím jezdím na AC zapnuto tak je to dobry.. by me teda zajímalo čim to je, už aby to někdo vyřešil 100%..
  9. Já to mám když zapnu AC tak je klid. jako to psal chuck321. kdo má málo chladiva?
  10. myslím si že to bude tim klimakompresorem.. zapnu AC a je klid.. jo cca 7 tisíc stoji.
  11. Tak se přidávám s problémem. Bohužel uplně to samé co je v popisu. motor 2.0. CR v RS fl.. S tim rozdílem že mam DSG převodovku.. Jak psal jmesser se závadou prasklého pera přítlačáku, to se mě asi netýka. Co vím tak v DSG je jen setrvačník, spojky jsou v převodovce. Takže teď už nezbývá se zameřit na ten klimakompresor?, ale když otevřu kapotu tak neslyšim vůbec nic... Vyřesili jste to nějak ?? Děla to vic při teplém motoru. Po ujetí nejaké vzdálenosti je to o něco lepší.. Jo a špatný setrvačník mam, když je to studený tak rachtá. Mohlo by to být tim ? Děkuji za rady Video - https://www.youtube.com/watch?v=cGx9DtD0TM8
×
×
  • Vytvořit nový...