Přejít na obsah

Marťák - SII 2.0 125kW

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Marťák - SII 2.0 125kW

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím borci. Chci vás poprosit, můžete se někdo mrknout, jestli vám u Supa při rozsvícených světlech svítí i tlačítka na nastavování paměti polohy sedadla řidiče (SET-1-2-3)? Mně totiž ne a nevím, jestli nesvítí již z výroby a nebo mi kdesi cosi vyhořelo. Dík moc.
  2. Zdravím pánové. Po delší době se ozývám s novými informacemi. Auto se mi vrátilo ze servisu (podotýkám neznačkového) a bohužel si s tím neví nikdo rady. :-( Objevili se ale nějaké nové indicie, které by vám zkušenějším třeba mohly něco napovědět. Prošli, rozdělali a vyčistili většinu kostřících bodů na autě. Celý pojistkový box v motorovém prostoru měli venku, vše pročistili, prostříkali, dali zpět. Všechny pojistky jsou rovněž v pořádku, kabely proměřené, taky bez zjištění. A teď to důležité. Jediné co se podařilo zjistit je to, že když je auto v "blackoutu", tedy úplně bez proudu, na pojistkách číslo 12, 13 a 14 v motorovém prostoru, se náhle objeví napětí cca. 8,5 V, takže vlastně podpětí. V okamžiku, kdy se auto vzpamatuje a palubní napětí opět samo od sebe naskočí, je na těchto pojistkách při vypnutém zapalování napětí 0 V a při zapnutém 12 V. Jsem už úplně bezradný. Nenapadá vás ještě někoho něco ještě předtím, než dám auto do Škodovky, kde budou za desetitisíce měnit celé kabelové svazky? Díky moc.
  3. Uvažoval jsem podobně jako ty Ferda25, protože je mi záhadou, že se odpojí všechny větve najednou, prostě totální kolaps celé elektroniky. Pojistky jsem vytahoval jednu podruhé a všechny vypadají v pořádku. Pravdou ale je, že když jsem asi před měsícem stál už asi dvacet minut před supermarketem a auto komplet bez proudu, otevřel jsem kapotu a zahýbal postupně každým z těch červených kabelů, co vedou z té pojistkovky, která je vedle motoru a najednou proud naskočil. Takže závada bude nejspíš někde tam. Jen mi prostě pořád nedá spát, že to odpojí naráz úplně všechno.
  4. Zdravím borci, prosím Vás o radu. U mého Supa se vyskytla neobvyklá závada. Auto se samo za jízdy nebo i po vypnutí zapalování odpojuje od palubního napětí. To znamená, že nejde nic v interiéru, co je na elektriku z baterie. Nejde zamknout auto, otevřít kufr, nesvítí maxidot, rádio, interiérové osvětlení, zkrátka totální blackout. Po chvilce (někdy vteřina, někdy 5 minut) vše samo od sebe naskočí, jsou vynulované akorát hodiny a denní počítadlo kilometrů a vše se tváří, jakoby nic. Pokud dojde k odpojení palubního napětí z baterie během jízdy, projevuje se to tak, že se dočasně zvýší volnoběžné otáčky, ale hlavně se výrazně sníží účinnost serva, takže jak kdybych se pral s volantem. V servisu mi řekli, že se může jednat o nějakou "prkotinu" v některém z kostřících bodů auta, která nebude nijak cenově náročná z hlediska výměny dílů, ale bude obtížné najít to. Chci se tedy zeptat jestli nemáte někdo podobnou zkušenost, případně radu, kterým směrem hledat. Díky moc.
×
×
  • Vytvořit nový...