Přejít na obsah

duchyo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení duchyo

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

6

Popularita

  1. Moje zkušenost - kombinace iPhone 11 Pro spojený přes Bluetooth a WiFi hotspot zapnutý = zamrznutý Columbus. Stáhl jsem iOS 14 beta verzi a vše chodí jak má...
  2. Dal jsem tomu šanci a do i11pro stáhl beta verzi iOS 14. Zatím vše funguje jak má...??
  3. Zdravím, mám podobný problém s fungováním i11pro s columbusem rv 2016 Pokud mám v autě aktivovanou datovou simku, sdílená simka data - nemá vliv vypnutý nebo zapnutý hotspot, spojení s Bluetooth telefonem proběhne, ale pak columbus zamrzne a telefon na něm nejde ovládat. V opačném případě, kdy simku nezamačknu, funguje Bluetooth mobilní spojení bez problémů... Prosím o radu, ne doporučení datovou simku nepoužívat. Dříve s androidem bez problémů. Telefon byl současně spojený přes Bluetooth, ovládání fungovalo jak mělo, a zároveň WiFi v telefonu běžela na hotspotu vytvořeném v autě. Diky předem.
  4. Jaký máš rok výroby a výbavu? ACC mám... Respektive co minimálně musí auto mít, aby šel "dodělat" pACC?
  5. Nemluvím o žádném line asistentu, jen o ACC, kdy při prodloužení intervalu nemusím v koloně "ťukat" na plyn nebo na páčku. Směr jízdy si určuju sám. Ten kdo musí denně trávit hodinu v koloně při cestě z práce do práce o tom ví své. Například poslední BMW X6 má tento interval takový, že jsem v koloně nemusel nic jiného, než držet volant v ruce. To že v kolone koukám kde co lítá nebo sjedu v telefonu maily atp. neznamená že mám přes oči černou pásku... V konečném důsledku jde jen o zvýšení komfortu.
  6. Zdravím všechny, i pro mě by bylo prodloužení tohoto intervalu zásadní a vůbec bych neváhal jej prodloužit na zmíněných 15 vteřin, nebo i více. Poznal jsem tento rozdíl při řízení jiného auta v husté koloně na D1 a bylo to vážně moc fajn. Přiznám se, že kolikrát v koloně nedávám úplně pozor, koukám kde co lítá, mobil v ruce, zvláště když je stupeň 5, a vytvářím pak zbytečné rozestupy...
  7. Přes jaký internetový prohlížeč máš "multiokna"? Zkoušel jsem stejné gesto jako ve videu a samozřejmě nic Ja mám Google Chrome.
  8. Jsem v šoku! Na webu SVC Náchod jsem vyhledal partnera pro montáž tažného, autorizovaný servis AutoTukas Autoadamek Modřany a chtěl se domluvit... Pán mi po telefonu sdělil, že na S3 jedině originál, teď že ho montovali a vyšlo to na 65.000,- protože měnili chladič, saharu atd... Já si opravdu začínám myslet, že by se mělo to hulení nějak korigovat
  9. Zkoušel jsem "přetlakový test" a mně se vzduch valí přes dveře - okno u řidiče. Respektive odtud je slyšet zvláštní zvuk, ale ne pískavý....
  10. To je zajímavý postřeh a poznámka. Taky jsem se divil, že motor chladí, když se ani nestihl ohřát... A že vlastně regeneruje, i když nedosáhl provozní teploty... Asi nezbývá než brát to jako fakt
  11. V mém případě se krátké trasy týkají jen cesty do práce a zpět. Jinak každý víkend jezdím do Jižních Čech, tam a zpátky + něco kolem věže 220 km. Měsíčně pak najedu s železnou pravidelností min. 1300 km.... Do toho nějaká dovolená, výlet atp., zkrátka těch 20000 km ročně najedu. A vypaluje se zrovna když jezdím v pracovním týdnu do práce, tedy krátké vzdálenosti... Při dlouhých si toho samozřejmě nevšimnu, když mu dám po cestě trochu napít, chladím ještě s pustenym motorem i když už stojím před barákem. Měl jsem před S Viano 3.0 CDI V6 a ten se takhle neprojevoval...
  12. Dnes jsem byl v servisu a ptal se prodejce, má S jako služební, jestli se mu to také náhodou neděje. Prý ne, ale šli jsme k mému autu, chtěl to vidět. Auto bylo nevytopené a jako zákon schválnosti se páčka chovala jak má. Po odjezdu, kdy se interiér vytopil, se závada opět objevila... Po telefonu jsme se dohodli, že zajistí výměnu páčky, že není co řešit...
  13. Mám stejnou motorizaci s DSG a předokolku. Nezávisle na venkovní teplotě po ujetí cca 8 km, ráno do práce, mi po vypnutí zapalování také běží občas cca 3 minuty ventilátor... Dokonce slýchám zvuky jako kdyby "praskal" výfuk ( stejně jako u motorky ) a cítím pach spáleniny...
  14. U mého S se to objevilo až tento týden... Hned se mi vybavila vzpomínka na podobný scénář u auta mého známého, kterému to v extrémním vedru dělala páčka blinkru..., po znamení odbocovani vpravo se mu páčka "vrátila" do polohy vlevo. Ale to byl Renault!!! Mě odvezou do Bohnic!
×
×
  • Vytvořit nový...