Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

manduss

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

0 Neutrální

O uživateli manduss

  • Hodnost
    Nováček

Návštěvy profilu

700 zobrazení profilu
  1. Ahoj, potřebuju z 1.9D dostat ven alternátor. Co jsem se na tůzných fórech dočetl, tak jsou v podstatě jen 2 možnosti. Buď musí ven servo nebo chladič. Nemáte s tím někdo detailnější zkušenosti? Mě se zatím jeví jako lehčí varianta ta s chladičem, ale nevím. Nikdy jsem to na 1.9D nedělal. Předem díky za jakýkoliv postřeh...
  2. manduss

    Posilovač řízení

    A to já jsem na to psychicky připravenej :) Jen nemám garáž a teploty a teď brzká tma už nějak nepřejí výměně na ulici. Spíš přemýšlím nad tím, jestli to takhle vydrží do jara nebo bych to měl řešit co nejdříve. Co udělám minimálně bude, že tam vrátím původní čidlo, abych to nový zbytečně nemáchal v oleji. A i kdybych měl pšes zimu jednou do měsíce dopňovat olej, tak bych to přes zimu nějak doklepal a nechal to na jaro. Pokud mi ale někdo napíšete, že si tím zničím servo, tak to zkusím nějak pořašit už teď. A co jsem nenašel, a to jsem už pročetl skoro všech 85 stránek, je jak se to řízení vyndává. Není tady na to někde postup? Viděl jsem video jak je to na Octavii. Tady je to stejný nebo se to nějak zásadně liší? A když by všechno šlo jak má, na jak dlouho by to zhruba bylo?
  3. manduss

    Posilovač řízení

    Ahoj, sice se jedná o FII, ale v tomhle jsou, alespoň co jsem zatím zjistil, stejný, tak to napíšu sem. Ohledně řízení je toho tady spousta. "Diagnostikoval" jsem si špatný čislo otáčení volantu (příznaky popsaný na fóru, VAG). Tak jsem ho šel včera měnit. Už při pohledu pod auto to bylo divný. Včechno kolem řízení bylo mastný od oleje. Čidlo jsem povolil a vytáhnul to bylo taky celý od oleje a myslím si, že z otoru něco málo oleje i vyteklo. Předpokládám, že tam by asi mělo být sucho, ne? Výmena samozřejmě nepomohla, tak jsem šel doplňovat olej. To je vynález, dát víčko pod baterku aby se muselo rozberat půl autal abych se vůbec podíval, kolik ho tam je. Olej jsem doplnil a už fo funguje skoro jak má. Kontrolka svítí pořád a zcela vyjímečně je při parkování cítit, že volant nejde úplně plynule. Znamená to teda, že netěsní řízení a musí se vyměnit? Auto má 190.000. Když s tím budu takhle chvíli jezdit, nemůžu něco podělat ještě víc než to teď je? A ještě jsem včera narazil na internetu na různý přípravky na utěsnění servořízení. Např. https://www.autokelly.cz/Product/AC-G032/2538600 Co když to tam naleju? Zkoušel jste to někdo?
  4. manduss

    Posilovač řízení

    Ty jo, toho jsem si vubec nevsimnul🙄 Dostal jsem se sem z odkazu na Google a na tyhle strance neni poznat, co presne je to za kategorii. Jen, ze je to elektrika. Omlouvám se ☺️
  5. manduss

    Posilovač řízení

    Prej sviti a obcas neposiluje. Jsme domluveny na 12t sleve. Uvidim jak bude vypadat zbytek a asi do toho pujdu. Diky za odhad...
  6. manduss

    Posilovač řízení

    Ahoj, chystám se koupit F II, o které vím, že jí svítí kontrolka serva. Bohužel nejsem schopnej na dálku poznac, v čem konkrétně je problém. Paní je ochotná mi dát na opravu slevu. Jenže já nevím, kolik bych si měl říct. Na kolik může oprava serva vyjít v nejhorším případě? Je to F II 2008, HTP 51kW. Najeto má cca 180.000. Budu vám moc vděčný za jakoukoliv informaci. Pokud to tady někde ve vlákně už padlo, tak se omlouvám, ale já to nenašel. Přiznávám ale, že jsem to úplně celé nečetl...
  7. manduss

    Výměna zadních tlumičů

    Já to dělal postupně na každé straně. Jen ještě doplním, ze ty dorazy, které jsem řešil byly dlouhé správně, ale z nějaké tvrdé gumy a jak na ně auto dorazilo, tak to bylo hrozně na tvrdo a auto skoro poskakovalo. Vyměnil jsem je za ty světlý z pěny a už je to OK...
  8. manduss

    Výměna zadních tlumičů

    Mám kombika. Teď jsem na parkovišti koukal na HB a ten měl stejné jako já. Tak asi tady bude ten problém. Díky za tip, jdu to řešit s dodavatelem. edit: doplnil jsem si podpis...
  9. manduss

    Výměna zadních tlumičů

    Ahoj, přidám sem svůj dotaz. Měnil jsem tlumiče i s dorazy. Dorazy jsem dostal nějaké gumové, ne pěnové. Teď když přejedu díru, tak auto na ten doraz vždycky dosedne a je to takový dost tvrdý. Předpokládám, že mi prodali něco jiného, co? Kolik má být vůbec cca mezera mezi dorazem a tlumičem? Mě ten jeden doraz nahoře úplně nedrží, takže se s ním dá hýbat nahoru a dolů, ale tak cca 1 cm. To mi přijde hrozně málo. To pak musí při každým pohybu auta být na dorazech. Je to tak správně? Dorazy vyměním až budu přezouvat, jen mě zajímá, jestli někdo nevíte jak je to správně. Dík
  10. Zdravím, napsal jsem takovejhle obecnej nadpis, protože toho je více, co potřebuju prokonzultovat. Sestra má O1, r.v 2001 1.6 74kW. Najeto to má cca 350.000 Teď se jí začalo ozývat cvakání od motoru, tak to dala do servisu, kde jí měnili silentbloky = 5.000,- Cvakání nepřestalo, takže se jde po převodovce. Tyhle varianty jí nabízí: Výměna za repasovanou prý 13.000,-, záměna nýtů na diferenciálu za šrouby 5.000,- Odkup auta na vrakoviště 15.000,- Je to auto bez výbavy. Má to prodat na to vrakoviště? Nebo to má zkusit prodat sama s tím, že se to všechno kupujícímu řekne? Nebo nechat opravit? Vím, že se takhle blbě radí, ale tohle jsou informace, které o tom mám já od sestry. Jen k tomu autu vím, že se stříkala kapota motoru - původní lak se nějak oloupal - a je to docela vidět. Auto bylo bouraný sjetím do příkopa, kdy se muselo dělat něco s nápravou. A ještě je tam nějaký problém s emisema, takže předpokládám, lambda sondy. díky moc za všechny připomínky
  11. manduss

    OI 1.8T prasklý rozvodový řemen

    JJ, v Jičíně. Rozebraný to mají. Dneska jedeme pro jinej motor, opravu jsme zavrhli. Ale zajímalo by mě, jak na tom ten motor doopravdy je. Pak jsem nad tím přemýšlel a taky my vyšlo jako blbost, že by bylo pomlácený úplně všechno. Pravděpodobně tady bude brzo na prodej...
  12. manduss

    Dá se prodat OI s přetrženým rozvoďákem?

    díky, už jsem s ním mluvil a vypadá to zase o něco veselejc.
  13. Koupí to někdo a případně za kolik. Teď totiž zrovna řešíme co s tím. Za opravu chce servis 40.000 a jinej motor jsem zatím nikde nesehnal. Nejhorší je, že za měsíc jsme chtěli kupovat nový auto. Teď nevíme co s tímhle Prodávat to s velkým prodělkem se nám samozřejmně moc nechce:( Je to OI r.v 1999 1.8T 20V 110 kw Nevím přesně, co je to za výbavu, ale je všechno v elektrice, klima, ABS, vyhřívané sedačky, 4 airbag.
  14. manduss

    OI 1.8T prasklý rozvodový řemen

    Tak u nás je to průser. Prej je ohnutý všechno. Za opravu po nás v servisu chtějí 40.000. Za tuhle cenu to asi nemá cenu opravovat, co?
  15. Ahoj, můžete mi prosím někdo napsat na jaké různé scénáře se mám připravit? Cca ve 100 km/h mámě prasknul na O1 1.8T 110kw rozvodový řemen. Auto chcíplo, tak podřadila a předpokládám, že přes rychlost dobrzdila až na odpočívadlo. Někde na jiném fóru jsem kdysi četl, že jsou i motory, které se nikdy nepotkají. To asi nebude tenhle případ, co? Dá se takhle bez bližších informací odhadnout cena opravy? Jestli teda má ta oprava vůbec význam.
×