Jump to content

saesa

Uživatel
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About saesa

  • Rank
    Junior

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zdravím, dneska jsem jel do práce a ve městě jakoby mi vypnulo turbo, musel jsem podřadit a auto bylo téměř bez výkonu. Dále jsem musel přes kopce a tam jsem měl velkej problém, musel jsem jel na trojku a auto mělo ještě problém aby to vytáhlo, jinak jezdím v pohodě na 4 tenhle kopec. Při 1 slyším turbo pískat trošku, ale při dalších už mám problém ho zaslechnout a při 4 a 5 ho neslyším vůbec. Diagnostika nic nenašla ani na palubce se nic nerozsvítilo. Nemáte někdo prosím nějakou radu nebo podobnou zkušenost? V motoru je novej olej a filtr cca 2000 km. Jedná se o Fabia I. r.v.2000, 1.9 TDi, 74kw.
  2. Promin zapomněl jsme to napsat. Včera jsem kontroloval to čidlo a bylo přetržený. Dělal jsem chybu v tom že jsem hledal to čidlo na motoru pod havičkama a ne přímo na olej. filtru. A to čidlo vede přímo do palubní desky? Tedka právě nevím jestli to mám napájet a nebo rovnou zapojit jestli to bude dobře přístupný. Dneska jsem si vyzvedl nový pouzdro a kontakt na to.
  3. Ahoj, mám problém s Fabii I, 1.9 TDI 74KW. Auto jsem měl na rozvodech, také na výměně žhaviček a lišty která vede na žhavičky. Od té doby mi bliká kontrolka oleje červeně, nezačně blikat ihned po nastartovaní ale po rozjetí. Přibližně když se auto dostane nad 2000-2500 otáček. Třikrát zapípá nahlas a poté furt bliká. Prošel jsem plno for kde se to řešilo. Psal tam o vadném čidlu tlaku oleje, poté o tom že motor nemusí mazat. S autem jsem poté ujel cca 100km potom co to blíká, jelikož mi řekli v servisu že si ten olej musí sednout a pak to přestane ale pořád nic. Olej tam je :-) Chci se zeptat jestli to nemůže souviset nějak s rozvody nebo výměnou těch zhaviček? Abych nekupoval zbytečně nové čidlo nebo nedával ho dál do servisu. Diagnostika samozřejmě nic neukázala. Díky za každou radu
  4. Dobře tak to udělám. Díky moc
  5. Už jsem ani nedoufal že mi někdo odpoví. Tak to jsem rád že se to dá takhle snadno vyřešit. No já našel nějakou těsnící sadu vstřikovacích trysek. Zkusím se zeptat ještě známého jestli to tam půjde a bude to ono. Díky moc za tip
  6. Zdravím, včera jsem nakoukl do motoru kvůli žhavicím svíčkám a viděl jsem u motoru flek od oleje. Bohužel nemám ponětí odkud by to mohlo téct a jestli to může být něco vážnýho nebo ne. Motor by jsem umyl a pak sledoval odkud se to bere ale vzhledem k mrazům se mi do toho moc nechce a navíc auto mi stojí venku. Zkoušel jsem nechat auto na volnoběh i při stlačení plynu sledovat v motoru toto místo ohledně úniku oleje ale žádnou změnu jsem nezaznamenal. Jedná se o Fabii 1.9 TDI, r.v. 2000, 74KW. Nemáte někdo ponětí co by ti mohlo být a jestli je to vážný? Popřípadě kolik by stála oprava. Viz. foto. Další otázkou by bylo nevíte jaká je optimální cena rozvodů pro tuto Fabii? Koukal jsem že rozvodová sada je přibližně za 2500,-kč. Mockrát děkuji za každou odpověď Zde jsou ještě odkazy pro zvětšené foto: Motor / Detail motoru / Foto ze shora
×
×
  • Create New...