Přejít na obsah

KubiCzek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli KubiCzek

  • Narozeniny 25.7.1975

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení KubiCzek

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, chtěl bych se podělit s řešením mého problému. Třeba to někomu pomůže. Je to braný z pohledu laika. Veškeré informace jsem dohledával v Dílenské příručce. Motor 1.8 20V AGN. Problém: velmi dlouhé starty při venkovních teplotách kolem 10°C a míň. V létě vpohodě. Pokud jsem jel delší dobu a motor byl ohřátý ručička teploty na budíkách velmi kolísala. Jedno z možných řešení: po napíchnutí na VAG chyby 16500 - Snímač teploty chl. kapaliny G62 - nesmyslný signál 16497 - Snímač teploty nas. vzduchu G42 - signál příliš velký Pohledem na snímače vše vpořádku. Nic urvaného nebo zoxidovaného. Zahřát motor zkušební jízdou a kontrola hodnot přez VAG. V bloku naměřených hodnot zvolit kanál 003. V prvním políčku jsou aktuální otáčky motoru, druhý je napětí akumulátoru, třetí je teplota ze snímače G62 a čtvrtý je teplota ze snímače G42. Pokud je v políčku 3 hodnota menší než 80°C je buď motor příliš studený nebo je snímač G62 popřípadě vedení k němu špatné. Pokud je větší než 105°C je zanesený chladič, vadný čidlo G62 atd. K políčku 4. Pokud ŘJ motoru nemůže načíst aktuální hodnotu z čidla (vadné čidlo, přerušené vedení nebo oxidace na kontaktech...) je zde konstatně hodnota 19.5°C. U mě hodnoty při zahřátém motoru v políčku 3 (40-50°C) ve 4 (19,5°C). Výměna čidla G42 pomohla. Výměna G62 nepomohla. Podle schématu jsem kontroloval vedení jak + větve do ŘJ tak mínus (spojení s kostrou auta je v motorovém prostoru na straně kde je volant za vzduchovým filtrem v takové plastové nohavici ). Vedení u mne bylo vpořádku. Problém byl ve svorkovnici u ŘJ motoru kde byli silně zoxidované kontakty (ŘJ je pod předním sklem uprostřed). Před odpojením ŘJ odpojit mínus kabel na baterce. Konektory se odpojují tak, že vytáhnete boční plastový klip z konektoru a přitom lehce vytahujete konektor. Je tam jakoby zámek. Zpětná montáž je šuplík (klip) na boku vytáhnout na maximum a lehkým tlakem na konektor zasunout. Šuplík se sám zamkne. Auto teď startuje mnohem lépe.
  2. KubiCzek

    Jaký výfuk na OI

    No já sem našel ještě konkrétně ten vlnovec samotnej bez trubek ale cena je taky 2.500,- Promyslim to teda z toho drátěnýho jak ukazuješ. Dík za pomoc
  3. KubiCzek

    Jaký výfuk na OI

    No teď sem našel tohle www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/t00090-vyfuk-1-dil-1-8-20v-92kw-agn-cz-23055.html ta cena je sice ještě pořád nic moc, ale už je to příjemnější než celej kus za šestku. Napsal jsem tam ať mi změří průměr toho konce kde se to má navařit.
  4. KubiCzek

    Jaký výfuk na OI

    Aha. Já to měl zvednutý zatím jen tak abych se pod to dostal ale vyndat to z auta celý nešlo. Musím na zvedák nebo rampu. Zkusím dohledat ten opravný díl. Dík
  5. KubiCzek

    Jaký výfuk na OI

    Chlapi někde sem tu na fóru viděl příspěvek kde se řešil přední díl výfuku s katalyzátorem na 1.8 20V bez turba a klasický prasknutí vlnovce. Koukal jsem a prodává se to jen v celku s katalyzátorem. Kat mám dobrý tak se mi to nechce kupovat celý nový navíc cena v byla víc než cena celýho auta. Nekdo tu tuhle radil uživatele odsud z fóra že má řešení ale nemůžu už to najít. Nevíte někdo jméno toho uživatele ? Děkuju
  6. KubiCzek

    STK a Emise

    #Pawouk: máš recht. Zajedu tam. Snad tam nebude nějakej snazivec. Kdyžtak to pude za pětikilo do šmelce ?
  7. KubiCzek

    STK a Emise

    Cau chlapy. Dostal jsem nedávno za přepis Octu 1999 1.8 20V. Auto je ve vcelku dobrém stavu. Byl problém se stěrači a ABS. Oboje jsem opravil. Na autě je pár rezatých flíčků plus rez kolem hrdla na nalévání benzínu. Nikde žádná díra skrz. Výfuk z části nový zbytek rezavy ale nikde deravy. Silentbloky na predni nápravě jsou dělané nedavno. Tlumiče se mi zdají vpohodě netečou auto nehoupe. Brzdí to velmi pěkné. Světla svítí a tak dale. Myslíte že mám šanci s takhle starým autem projít legálně technickou ? ? Měl jsem předtím starý Volkswageny s kterýma se chodil na TK jak se říká ....
×
×
  • Vytvořit nový...