Přejít na obsah

S.t.i.f.l.e.r

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení S.t.i.f.l.e.r

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Jak ta situace dopadla? Také jsem teď neprošel emisemi a hodnota byla 1,7. Jediné, co se na mém autě měnilo od minulé kontroly na emisích, byla váha vzduchu (pár dnů před emisemi) a dříve i tandemové čerpadlo (asi před půl rokem), když teda pominu i udělané rozvody (letos na jaře). Objednal jsem novou váhu vzduchu, tak jsem zvědavý, jak to dopadne. Log z VAGu aktuální váhy vzduchu mám, jen mi to v log vieweru od DieselPoweru nic neukazuje (graf je prázdný), ale nejspíš bude chyba v tom CSV souboru (vypadá to, že data jsou o 1 sloupeček posunuta doprava).
  2. Obávám se, že sem už nikdy nikdo žádnou radu nenapíše. Množí se tu dotazy a odpovědi žádné. Buď je to každému za těžko sem napsat radu nebo sem prostě už skoro nikdo nechodí a radilové jsou jen na FCB, tam je zase chytrý úplně každý, někdo až příliš. :-D
  3. Ahoj, chci se zeptat zde zkušených členů a automechaniků, kteří by mohli vědět, zda má Octavia II v klimatizačním systému klapku V213 nebo jí měl jen Volkswagen? Vyměnil jsem panel klimatroniku za nějaký z Volkswagenu a od té doby mi VCDS hlásí chybu 00041 s odkazem na motor klapky v213. Dříve se chyba neobjevovala, až po té výměně. Chybu nejde smazat, resp. smažu ji a vrátí se hned zpět. Reset klapek nic nevyřešil, nemám pocit, že by něco ve ventilačním systému nefungovalo. Google jsem zkoušel prolézt (dělám to vždy, než se zeptám někde na fóru či FCB), ale nic mi to nedalo. Díky za info.
  4. No, asi by bylo bláhové očekávat, že by tady poradil někdo, kdo si za opravu PTC radiátoru nechává běžně draze zaplatit. Naštěstí mám 3 kusy, tak se to můžu učit a pak se zde podělit o to, co je jiným za těžko sdílet s ostatními.
  5. Ahoj, mám tradičně porouchaný PTC radiátor. Rád bych se do něj podíval a případně přepájel ty odpory, na které je na netu spousta návodů, ale nikde se už nepíše a ani tady jsem to nenašel, jak se ten plast rozdělává. Jde to nějak jednoduše rozdělat? Je to slepené nebo jen nacvakané? Nerad bych to celé rozkuchal a zničil ten krycí plast, ale mé pokusy o rozebrání nebyly zatím úspěšné. Děkuji za jakoukoliv radu, než to dojebu úplně.
  6. Ahoj, příznivci značky Škoda a odborníci na koncernová auta. Máme doma O1 1.9 TDi AGR a už nějakou chvíli řešíme jeden problém. Auto jede v podstatě úplně normálně, ale když se vytočí do vysokých otáček nad 3.000 ot/min. tak lze v určitých momentech (nepravidelně) na moment pocítit pokles výkonu, jakoby autu na chviličku došel dech, než zase zrychluje normálně dál. Nechali jsme si auto změřit na výkonové brzdě a tam je to zřetelně vidět - průběh výkonové křivky je normální, ale ke konci ve vysokém spektru otáček to začne lítat nahoru jako sinusoida až do konce otáčkového pásma. Pokusně byla vyměněna váha vzduchu za novou originální a výkon poklesl z 65 kW na nějakých 51 kW. Při té příležitosti se zjistilo, že se starou váhou vzduchu to jelo lépe (těch 65 kW) jen proto, že do váhy byla udělaná vrtákem díra, která očůrávala ŘJ a dávala falešné hodnoty o průtoku vzduchu, aby do motoru bylo dávkováno více paliva a tak to aspoň trochu jelo. Takže to už někdo v minulosti řešil a nevyřešil, tak to ojebal takhle, aby auto aspoň trochu fungovalo. Bylo nám doporučeno vyčistit sání a EGR ventil, což jsem udělal - bordelu tam bylo dost, ale problém to nevyřešilo. Dále nám bylo doporučeno vyměnit vysokotlaké čerpadlo, tak jsme sehnali čerpadlo z 81 kW motoru, vyměnilo se, dalo se nové origo Bosch těsnění, při té příležitosti se vyměnily i rozvody, ale problém to pocitově jen zmírnilo a trochu nejspíš poklesla spotřeba nafty, ale furt problém přetrvává. Co s tím? Kde může být chyba? Při výměně oleje a filtrů se vyměnil i ten palivový, ale do čerpadla jde stále nafta (v té průhledné hadičce) s bublinkama. Údajně by to mohlo být buď ucpaným sítkem v nádrži (podávací čerpadlo tam údajně není) nebo max. guferka na palivových hadicích v motorovém prostoru. Říkám si, že by asi mohla být závada v přívodu paliva, protože, laicky řečeno, když je v motoru vysoká poptávka po palivu (mám sešlápnutý pedál na podlahu) a jdou do čerpadla s naftou i bublinky, tak je možné, že by právě přísun těch bublinek mohl způsobovat ty krátké výkyvy ve zrychlení a výkonu. Není to nijak výrazné škubání, ale cítit to je. Řešil to už někdo? Nebo tušíte, v čem by mohl být problém? Očekávám, že můj dotaz je tak specifický, že tady na totožný problém téma už není.
  7. Ahoj, mám Octavii 1, r.v. 1999 a dvoutlačítkovou origo dálku, po vyndaní baterek k otestování jejich funkčnosti (dálka někdy fungovala a jindy ne), jsem ovladač (klíč) zase složil a od té doby ovladač nefunguje vůbec. Jestli došlo k nějaké deaktivaci klíče a je potřeba ho znovu nakódovat, tak mam nejspíš smůlu, protože auto je zamčené, klíč mám jen ten jeden a na autě není na dveřích nikde zámek, všude jen záslepky, takže do auta se není jak dostat. Může mi někdo poradit, co s tím, abych nemusel rozbíjet okýnko nebo po zlodějsku kuchat dveře u kliky? Za jakoukoliv radu děkuji.
×
×
  • Vytvořit nový...