Přejít na obsah

Coal Lover

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 032 zobrazení profilu

Oznámení Coal Lover

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zatím nikdo nic škoda...uvidím co na tom udělá mechanik a napíšu co to bylo.
  2. Také mám takové "tajné" tlačítko. To moje je ve stejné výšce, ale na levé straně od volantu. Prvním majitelem auta byla firma, takže to asi bude to co říká Pawouk a Ovce
  3. Dobrý den lidičky, mám takový malilinkatý problém. Snad si budete vědet rady. Při standartní jízdě po městě či okresce, kdy nezařadím vyšší stupeň jak 4, vše funguje jak má. Problém nastane, když zařadím 5ku, a na tomto rychlostním stupni zůstanu dejme tomu 10-20minut. Při zmáčknutí spojkového pedálu není cítit žádný odpor, na samém konci je cítít jakoby pohyb nějaké pevné částice. Pedál se občas po zařazení zastaví v sešlápnuté pozici, takže se musí posunout nohou zpět. Nestalo se, že by pedál zůstal v pozici, kdy by nebyla spojena převodovka s motorem (že by auto nejelo). Nově při testování téhle závady mi přisla i obtíž v zařazení jekéhokoliv stupně rychlosti. Přijde mi, jakoby se spojka plně nerozpojila. Když se vrátím z dálnice na silnici, a jedu zase svoje od 1 do 4, tak se chování spojky pomalu vrátí napůl do normálu. Mačkání spojky je znatelně mekčí ale pedál se vrací (sice trošku obtížneji, ale vrací) a řazení jde opět normálně. Závada se objeví pouze při jízdě na 5ku. Napadlo mě, že by to mohl být HSV, ale to by dělalo při jakékoliv rychlosti nebo třeba nějaké těsnění. Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...