Přejít na obsah

koepke

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení koepke

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

12

Popularita

  1. Děkuji všem za reakce. Změnil jsem způsob startování v chladu a zimě: 1. nejdříve bez sešlápnuté brzdy stisk startovacího tlačítka 2. po zhasnutí kontrolek sešlápnout brzdový pedál a znovu zmáčknout startovací tlačítko. Motor pak i v zimě bez problému nastartuje. V létě lze startovat rovnou.
  2. S příchodem zimy mám problémy s nastartování studeného motoru. Mám Kodiaq 2.0. TDI 110 kW TSG7 od března 2017. Během léta startování bez jakýchkoliv problémů, v podstatě okamžitě cca 2-3 startovací cykly (škytnutí startéru). Nyní s teplotami pod 5 st. možná i tepleji se projevuje problém s nastartování studeného motoru. Po stisku tlačítka start, stlačeném brzdovém pedálu, nejdříve motor cca proběhne 10 i více startovacích cyklu a teprve potom naskočí. U teplého motoru nebo když je auto v teplé garáži ne to neprojevuje. Vím, že je to diesel a třeba u Octavie s dieselem a standardním klíčkem bylo třeba nejdříve otočit klíčkem, počkat chvíli na zhasnutí kontrolky žhavení a poté nastartovat. Možná je to normální, či je v zimě třeba zvolit jiný správný postup startování a nebo je to nějaká porucha. Máte někdo podobný problém nebo alespoň radu?
  3. koepke

    Led světla

    Měl jsem možnost jet za tmy a moje srovnání je LED nad Xenony. Nejvíc zřetelné to bylo mimo obce na úzkých okreskách 3. třídy, světlo je opravdu bílé. Nevím co tomu budou říkat řidiči v protisměru. U dálkových světel jsem měl pocit, že svítí mnohem dál, a při přepnutí a potkávací nebyl takový skok jako u běžných lamp.
×
×
  • Vytvořit nový...