Kdysi dááááávno, když moje Š120 na 80 000 km ztratila výkon, tak jsem měřil kompresi ve válcích na dvakrát, jednou na sucho, po vyšroubování svíčky a podruhý s trochou oleje stříknutého do válce. Pokud tlaky byly vyší, tak byla netěsnost způsobena opotřebením kroužků, když byly tlaky stejné, tak netěsnost byla na ventilech . Tenkrát jsem koupil sadu kroužků Getze a po sundání hlavy změřil rozdíl v opotřebení válců, (jsem strojař, tak supitem, který jsem si půjčil), válce byli opotřebený do 0,015 mm. po výměně kroužků motor zase šlapal jako hodinky zase dalších 60 000 km. Kroužky tenkrát byly do tisícovky a opravu jsem si udělal sám. To ale byly jiný auta, go se dala udělat skoro v každé garáži. Dnes už to nejde, za prvé letos mi bude 67 let, za druhý už jsou ty auta podstatně složitější a za třetí už se mi ani nechce, jednou za rok pravidelně do servisu a je klid. Karel.