Přejít na obsah

Ka.S

Uživatel
  • Počet příspěvků

    64
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Ka.S

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

13

Popularita

  1. Mám trochu jiný problém. Po 11-ti letech používání (s původní baterií) mám dost opotřebený a popraskaný obal autoklíče. Už jsem vyndal druhý autoklíč a rád bych sehnal nový obal autoklíče . Nemám v úmyslu za kousek plastu platit okolo 400 Kč. Zkuste poradit kde sehnat. Já nemůžu najít, klíč je 3 - tlačítkový s kontrolkou v pravém horním rohu. Je to na Rapid 1.2 Tsi 2012. Díííík.
  2. Mě na Rapidu taky prorezavěl vrchní obal poslední části výfuku. V kovošrotu jsem sehnal kus nerezového plechu z kouřovodů velkých kotlů, uřízl na rozměr, na stáčečce stočil na potřebnou trubku a stáhl nerezovýma páskama. Myslím, že Rapida přežije.
  3. Něco podobného jsem měl u mého rapida ale brzdové světlo, levé zadní světlo už zvládnu vyndat i potmě a možná i s rukama v kapsách, kolikrát už jsem ho měl venku. Mě někdy nesvítilo brzdové světlo, žárovka dobrá i druhá dobrá, dal jsem světlu facku, chvíli dobrý a pak zase nesvítilo. Po rozebrání se objeví jako tištěný spoj který je z druhé strany propojený s konektorem, ze strany žárovek je propojený s kontaktama přívodu napětí žárovek tak, že je zasunutý do drážky přívodu napětí žárovky, vypadá to jako + a tam byl vaklkontakt, stačilo malýma kleštičkama přihnout a je po problému. Ale co jsem se navztekal a nanadával než jsem na to přišel. Karel.
  4. Zkus ten plynový pedál nastříkat kokpitsprejem, brzdovej ale zakrej. Když čistím interier auta a nastříkám gumové koberce tím sprejem, tak chvíli pěkně kloužou.
  5. Vážení, tuto neděli jsem vyřešil rachocení rozvodů u dceřiny Fabie Monte Carlo, má motor 1.2 Tsi 63 Kw, takže i Rapidy mají takový motor, proto píšu sem. Má najeto 75 000 Km a r. v. je 2012. Po prostudování internetu vím, že by měla mít už zesílené rozvody, ty jsou od 10.2011, tak jsem objednal nový šroub napínáku rozvodů, vyměnil a už to auto není při startování jako velikonoční řehtačka. Od nějaké doby ty šrouby změnili, na začátku byly s D ale ty už se nesmí montovat, včíl musí mít F. Byl tam s F ale nějak při stlačení drhnul oproti novému. Všude ji strašili s cenou kolem 8 500 Kč a takhle je to za desetinu ceny. Tu je stránka kde jsem čerpal rozumy. A odkaz na šroub napínáku. https://www.cc-autodily.cz/napinak-retezu-8 http://skodaroomster.wz.cz/rozvody-1-2-tsi.html
  6. Ka.S

    Zvuky od podvozku

    Vážení, venku se oteplilo a na mém Rapidu 12. 2012 zmizelo veškeré vrzání a pazvuky od obou náprav. Nic jsem s tím nedělal. Všichni sem píšou jen bolístky a neduhy svých aut, tak jsem musel napsat i něco pozitivního.
  7. Ka.S

    Gumové koberce

    Není to gumovej koberec ale lišta. Při brouzdání na allíku jsem narazil na tuto lištu a protože už mi jednou na HR dálnici zmizel lístek mezi přistrojovkou a čelním sklem, tak jsem ji objednal. Až dorazí tak namontuju a dám vědět. https://www.aliexpress.com/item/Car-Stickers-Dashboard-Sealing-Strips-goods-For-Mazda-Ford-Toyota-BMW-Audi-Hyundai-KIA-LADA-Universal/32897459853.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3e9f4c4dRI2LNH
  8. Tu je západka loketní opěrky. https://www.aliexpress.com/item/Wooeight-3B0868445B41-3B0868445-Car-Styling-Armrest-Latch-Lock-Catch-Button-for-VW-Passat-Golf-Bora-Jetta/32974762811.html?spm=2114.10010108.1000013.26.37dc685fE7NodS&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.90158.0&scm_id=1007.13339.90158.0&scm-url=1007.13339.90158.0&pvid=8b7d4479-25f6-4e1b-901e-ea61f2097beb
  9. V Rapidu 2012 mám čínské MMC a čínskou zadní kameru v madle 5. tých dveří. Protáhnout videokabel byl pěkný porod, nejhorší to bylo protáhnout pátýma dveřma a tou gumovou průchodkou do kabiny. Pak je potřeba sundat obložení C- sloupku a provlilnout kabel k podlaze. Možná by to šlo i pod čalouněním štřechy ale to jsem nezkoušel. Pak jsem kabel podvlík pod plasty krytí vnitřních prahů až dopředu a za schránkou k MMC. Napájení kamery jsem napojil na káblík pravého couvacího světla. Tak půlden práce a odřené a poškrábané ruce od plechů pod čalouněním.
  10. Inspirace nejen pro Rapida. https://www.filsonstore.cz/
  11. Ka.S

    Zvuky od podvozku

    Taky mi vržou obě nápravy, když na jaře a na podzim mněním kola, tak všechny gumové části náprav prostříknu silikon. olejem pak je na chvíli klid ale po čase se to znovu ozve, nějak zvlášt' to neřeším, alespon' chodci slyší že něco jede. protože jinak jsou ta novější auta tichá. Postavte se někde na křižovatku, Myslím tím jako chodec a poslouchejta auta co jezdí, nejsou moc slyšet.
  12. Jak ten senzor vypadá a kde je umístěný ? Nikdy jsem o něm neslyšel.
  13. Ka.S

    CHIP Tuning

    Dnes jsem absolvoval měření emisí a technickou kontrolu, bez ztráty kytičky. Rapid je po chiptuningu a nikdo na to nepřišel. Když jsem se na emisích ptal, jak to vypadá, tak mi bylo řečeno, že je to absolutně čistý. To jen pro ty, co mají obavy jestli bude foukat z prava nebo z leva a nebo nedej bože ze zadu. Tu je protokol z emisí.
  14. Tak já kupoval Rapida 20.12.2012 (dáreček pod stromeček) a baterii tam mám původní a zatím bez problémů (t'uky t'uk), takže 6 let. Ono záleží kolik se jezdí, pokud se jezdí od obchodu k obchodu nebo 3 km do práce a z5, tak se nemůže dobít to co sežere startér a taky další žrout je obrazovka MMC.
  15. Kdysi dááááávno, když moje Š120 na 80 000 km ztratila výkon, tak jsem měřil kompresi ve válcích na dvakrát, jednou na sucho, po vyšroubování svíčky a podruhý s trochou oleje stříknutého do válce. Pokud tlaky byly vyší, tak byla netěsnost způsobena opotřebením kroužků, když byly tlaky stejné, tak netěsnost byla na ventilech . Tenkrát jsem koupil sadu kroužků Getze a po sundání hlavy změřil rozdíl v opotřebení válců, (jsem strojař, tak supitem, který jsem si půjčil), válce byli opotřebený do 0,015 mm. po výměně kroužků motor zase šlapal jako hodinky zase dalších 60 000 km. Kroužky tenkrát byly do tisícovky a opravu jsem si udělal sám. To ale byly jiný auta, go se dala udělat skoro v každé garáži. Dnes už to nejde, za prvé letos mi bude 67 let, za druhý už jsou ty auta podstatně složitější a za třetí už se mi ani nechce, jednou za rok pravidelně do servisu a je klid. Karel.
×
×
  • Vytvořit nový...