Přejít na obsah

GubaXann

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení GubaXann

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ale auto zacalo chcipat, takze to neni destickama
  2. Taky si rikam turbo, protoze uprostred ta tocici spiralka nebo jak se tomu rika se docely volne hybala... no a krouzky nebo hlava - kolik maji mit valce baru kdyz je zmerim na tesnost?
  3. Zdravim. Na fabii 1.2 HTP 41kw mi mechanik vyměnil destičky a pote co jsme dali auto pryč z heveru,tak přestalo brzdit jak ma a začalo ztracet otačky. Otačky padaji když se rozjedu hlavně dozadu a sešlapnu brzdu,tak klesnou anebo když několik krat za sebou zmačku brzdu a pak ji sešlapnu uplně tak taky klesnou. Dnes jsme vyměnili brzd.kapalinu, tekla černa a stejně to nepomohlo. Před vyměnou destiček to bylo ok, je jasne, že nejspiše to nema nic společneho, ale je to divne. Když zmačknu hadičku,ktera vede k posilovačí brzd,tak auto nechcipa a funguje lepe... Když je to timto (viz foto) da se nějak odzkoušet zda je funkční nebo ne ?
  4. Zdravim. Potřebuji radu, už nevim co s tim autem dělat, rozebirame s mechanikama vše v servise furt nemužeme najit zavadu. Jedna se o Fabii 2 1.4tdi Problem začal takto: ztratil se vykon,ale auto ještě něco ujelo. Potom se začalo kouřit černě a to docela dost, zkontrolovali jsme turbo a to bylo v oleji, tak jsme tam dali repas sadu a začalo se kouřit bilym dymem. Dnes jsme zkontrolovali turbo a je tam opět olej. Taky jsme zkontrolovali naftu a z palivoveho filtru vyteklo něco hodně černeho, ale v potrubi od nadrže teče čista nafta - což je divne. Filtr zitra vyměnim. Zkontrolovali jsme kompressi na valcich a maji 9.5-10 je to ok? Na co bysme se měli podivat nejdřive? V čem muže byt problem? Dobra, když jsme špatně udělali repas turba (to byla zkouška) tak se ale ztratil černy kouř a ted je pouze bily,takže se něco pohlo... Na forumech jsem se dočetl, že někomu to dělalo EGR někomu zase ucpany vyfuk (DPF) atd... ale přeci bily kouř?
  5. Ted jsem volal do servisu a řekli mi toto - když jsme vyndavali svičky, tak byly total v benzinu. Ty se vyčistily a v těch dirach kde jsou tak se vše toči, což znamena, že starter by měl byt OK. Pote jak se vratili na misto, tak zvuk je stejny jak kdyby tam nebyly. Ja jsem u toho i byl a jsou to znamy, takže nic navic by nenakecali. Nemuže to byt řetěz motoru ?
  6. Jiskry tam jsou. A oni maji diagnostiku delphi (činu) pochybuji, že ta dokaže něco zjistit...
  7. Jo a po vyměně baterky auto normalně chytlo, ale po 5 vteřinach chciplo a dal jak jsem to popisoval...
  8. Zdravim chlapi. Potřebuji pomoc !!!! :-( Včera večer jsem potřeboval pujčit znamemu auto, ale nešlo nastartovat (Fabia I. 2007 1.2 benzin 47kw) ale uvnitř vše svitilo po otočeni kličkem. Tak si řikame, že baterka. Auto předtim startovalo ihned a vše bylo ok, pote stalo venku cca 10 dnu. Tak jdem pro kabely, napojim k jinemu autu a nic, žadna změna, nestartuje. Tak přendali jsme kabely na jednom z aut a jiskra, začalo se i kouřit z kabelu a byly horke. Pote v autě vše shaslo a už nešla ani centrala. Dnes za světla jsem auto dotahl do servisu, kde bylo zjištěno, že baterka je v čudu, tak jsem vzal funkční z jine fabie. Vše sviti, ale auto nestartuje. Toči se starter nějak divně, tak zařadim a auto normalně cuklo při startovani. Startuji opět na neutralu a opět se prostě nic nechyta... Zkusili jsme auto i roztlačit a prostě žadný podobny zvuk jak když se to chyta, něco bzuči ale divně. Vyčistil jsem svičky, protože byly uplně černe od benzinu (jsou nove bosh, kupovane před měsicem) a stale žadna změna. Napadlo nas, že by to mohl byt starter, ale přeci když toči pri zařazene rychlosti a nestartuje při roztlačovani, tak by měl byt ok. Co koho napada, že by to mohlo byt? Diky moc všem za rady.
×
×
  • Vytvořit nový...