N@pster

Uživatel
  • Počet příspěvků

    245
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

30 Výborná

O uživateli N@pster

  • Hodnost
    Uživatel

Návštěvy profilu

583 zobrazení profilu
  1. Pokud to zkousite pomoci svetla,tak zarovkou. Na zarivku a diodu to nefunguje me to fungovalo hned. Od dob,co mam folie 20% propustnost zadny sklo a zadni boky a 60%predni bocni skla mi to funguje pomaleji. Ve meste si toho nejak nevsimam. Ale nejvic je to znat na dalnici,ze jsou zatmaveny zrcatka.
  2. Musel bych najit kpnfigurator,ktery jsem mel k autu. Existuje i zaslepka. Ja to tak resil u passata i golfa. U golfa jsem mel vepredu zadni kliky bez zamku a u passata jsem mel kalenou vlozku misto zamku. Pri vybiti baterky jsem rozbijel okna
  3. Ale jsou. Hned pod zaslepkou. Nejednou jsem to otviral klickem,kdyz jsem mel KO baterku v klici
  4. Vymen olej v prevodovce.
  5. Jak jsem psal. Vec nazoru. Btw brzdy jsou naddimenzovane pri to chipu z 125kw na 150kw neni potreba davat vetsi kotouce, ALE pokud se daj vetsi je to samozrejme lepsi o tom zadna. Ale ano co mame druhyho SII a na nem brzdy z passata R36,tak je to znat,ale cena prednich kotoucu je stejna jako cena komplet brzd na seriovym SII 2.0tdi 125kw a zivotnost je stejna jako u klasickych brzd. Na Porsche Boxster mam 300HP a 318tky kotouce vepredu SII ma 312mm vepredu. Passat R36 345mm. Dle meho nazoru vrtane kotouce vepredu a vrtane kotoucky vzadu vypadaj stejne jako dat na SII nejake kridlo a nebo nasavac na kapotu. Ale je to kazdeho vec to je pravda.
  6. Ty odpory hlavne nedavat k plastu. Dokazi roztavit bez problemu plast. Idealne nekam,kde na to muze vzduch.
  7. Za tech 9let a 500tkm me xenon stal 40tkc. A to jen z duvodu,ze na 250tkm sviceni jen xenonem uz to nebylo uplne ono v noci. Jinak vybojky jsem daval jen 2x sada za 1700kc od Kasilka z VWC. V Nem2cku jsou vicemene xenony. Belgie/Holandsko je halogenova. Ale tam maj osvetleny i dalnice
  8. Nejspis dovoz. V Holandsku je to docela bezne. I fabie 1.gen RS bez xenonu, octavia II RS bez xenonu. Tady sr to potom dodelavalo,protoze kupujici vetsinou tvrdi,ze RS ma vzdy xenon taky jsem videl pekne vybavenyho superba II DSG,kuze,amundsen, climatronic, sound system a na halogenech.
  9. BCM jednotku jeste. Jednotku na xenon co je uprostred palubky, suma sumarum budes tam za 25-30tkc jen to fikne. Tohle uz mame za sebou.
  10. Vrtany jsem nemel ani na Impreze STI 2012 a nemam je ani na porsche boxster ano keramicke kotouce vypadaj premiove a krasne. Pokud jsou ve velikosti kola R18 jako treba carrera RS, nebo audi RS6. Na superbu budou vypadat vrtane kotouce stejne jako na felicii. Ale proti gustu.
  11. Tak ja jsem na SII udelal 2x kotouce. Je fakt,ze na okruhu byli rudy a 2. To bylo pri svizny jizde. Na 2. SII mame taky z 3.6 a desticky jsou na 50tkm. Kotouce 1. Za 2roky. K utaveni brzd. Jde o to,ze spalis brzdny segment. Stejne tak,jako nataveny kotouc tzv rez na okrajich kotoucu,kdy najednou bzrdi pouze 2/3 desticky a kotouce. Pri vymene pouze desticek se na to hodne zapomina a kotouce se neocisti od toho nanosu.
  12. Urcite ne vrtane,nebo drazkovane. Je to nesmysl. Vypada to komicky. Nejaky lepsi odvod tepla neni znat,respektive utavis je stejne rychle jako nevrtany. Ano vrtany a drazkovy kotouce brousi desky a to docela rychle. Lepsi brzdny ucinek dela jen a pouze velikost kotouce. Zrovna textar desky nedoporucuju. Vydrzi nejmene a hrozně práší. V kombinaci s vrtanym kotoucem je dobre mit cerne kola na aute a tmavy lak auta. Proti piskani brzd je jednoducha rada. Spravne zajet brzdy po namontovani a naucit se brzdit intenzivneji a ne pouze spomalovat auto lehkym brzdenim(dochazi k zahrivany desek a kotoucu a naslednemu piskani). Ja kupuju original desky a kotouce. Sice draz ve skodovce,ale neni TRW jako TRW. V prvovyrobe jsou jiny,nez v autokelly apod. Treba original vzduchovy filtry dodaval do skodovky Filtron. Pres ten Filtron z autokelly apod muzes na stavbe "prohazovat pisek"
  13. U SII jsem to neresil. Ale nekolik Octavii II a Fabii jsme predelavali. Takze prava svetla jety snad vubec nejsou uz mesic na prodej. Pokud ano,tak 7-8000kc par jetych. Jednotka xenonu, BCM. Ostrikovace svetel, nivelace alespon na zadni napravu. Kabelaz u OII sla pouzit tusim i bez uprav. Snad jen dalsi kostra se tam tahala(mozna si to pletu s predelavanim predFL xenon na FL xenon) kazdopadne resit kabelaz k zadni naprave, dopredu, do jednotky. Nakodovat. A suma sumarum cenofka kolem 30tkc neni nerealna. Navic ti zbydou dva halogeny defacto neprodejny. Jinak SII ma vzdy bixenon s natacenim.
  14. Me taky ne. Ale uz jsem se s tim setkal. Taky jsem se setkal s 1.2tdi, kde byla po 80tkm zmizelá pánev na 2.valci. ty spony jsou jak prach u toho.
  15. Jo. Tohle jsou zavitový špony. Asi kvalitni servis no k dvouhmote. Staci vymenit a je to. Olej muzes taky,ale nemusis. Co jsem mel DSGcka,tak jsem menil 50-60tkm. Samozrejme pokud kupujes auto jete a oleje byli meneny pred 1000km,tak je dobre to udelat "znova" at mas jistotu,ze je to delany. Jinak na vyvazovaky jedine sharik4x4.