Přejít na obsah

Honzikk

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Honzikk

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Honzikk

    Hučení

    Zní to podobně, ale video může zkreslovat..
  2. Honzikk

    Hučení

    Jojo, něco podobného mi dělalo kuželíkové ložisko v převodovce, takové hluboké hučení na všechny kvalty při akceleraci a zvyšovalo se s rychlostí. Výměna toho ložiska, nějaké podložky a těsnění a nový převodový olej v autorizáku vyšel na cca 5 500 Kč..
  3. Octavia 1.4 tsi, v době měrení najeto cca 190 000 km, auto těsně před měřením ujelo asi 50 km svižnějším tempem a do benzinu přidán VIF. Jen tak pro zajímavost :)
  4. Jojo, mám na mysli manuální převodovku, ok, zkusím...
  5. Tak mě by zajímalo, kdo z Vás dvou má pravdu
  6. Ahoj, mají motory 1.4 tsi i dvouhmotový setrvačník? A jestli jo, je nutný ho vyměnit, až budu dávat novou spojku? Díky.
  7. Ahoj, přestal mi fungovat Climatronik, panel nesvítí a nereaguje na tlačítka a oba dva ventilátory se spustí naplno asi 30 sekund po startu a vypnou se, až když vypnu motor. Koukal jsem na pojistky a nebyly spálené, zkoušel jsem je i vyměnit za nové, ale to nepomohlo... Jinak předtim jsem měnil žárovky za ledky v interiéru, to ale nemohlo nějak rozbít Climatronik ne? :/
  8. Honzikk

    Pazvuky

    Ahoj, mám Octavii 2 liftback, najeto 160 tisic km a poslední týden jsem si všimnul zvláštních zvuků vycházejících ze dveří spolujezdce, je to takové jakoby praskání nebo lupání s nepříjemnou rezonancí a dělá to jenom při rychlostí vyšší jak 100km/h a se zvyšující rychlostí se to projevuje hlasitěji. Mizí to, když se zatlačí na okno v pravé horní části.. Poradíte mi, co to může dělat a jak se toho zbavit? :/ Díky
  9. Super, mám to přesně jako na tvé fotce
  10. Dneska jsem myl auto a všiml jsem si, že v pravé(po směru jízdy) koncovce výfuku je výrazně víc černého bordelu(saze?), než v levé koncovce, je to normální a máte to tak taky nebo mám začít někde hledat problém?
  11. No vidíš, manuál mi vůbec nenapadl, hledal jsem jenom na fóru, díky A jeste jedna vec mi zaujala, některé auta nemaji vzadu veprostred výdechy vzduchu, to byly jenom za příplatek? Nebo od jakého stupně výbavy byly standardem?
  12. Tak pokud vim, tak s preskocenim řetězu se da vypořádat preventivní výměnou rozvodů (každých 90tkm myslim...?) a jeste jsem se dočetl, ze některé tyhle tsi si obcas vezmou nejaky ten olej, takze s tim budu pocitat a olej kontrolovat a popřípadě obcas dolivat.. Jeste bych se zeptal, kolem jakého nájezdu mam pocitat s tim, ze zacne odcházet turbo a kolik stoji jeho repase? A jeste by me zajimalo, co vsechno umi zobrazit ten mensi palubní pocitat (ten druhy nez MaxiDot), to jsem nikde nenasel.. díky
  13. Ahoj, vybírám nástupce za starou feldu, která půjde brzo na vrakáč a koukám po Octaviích 1.2 a 1.4 tsi, řekl bych, že jsem klidný řidič a ročně najedu cca 20 tisíc km, z toho každý den 40 km do práce (20 tam a 20 zpět). Na můj nájezd by se podle mě vyplatila i nafta, ale tu nechci kvůli "uživatelskému nepohodlí" V benzínu máte teplo za pár kiláků, motor nemá traktoroidní zvuk a žádný problémy s DPF 1.6 MPI nechci, už jsem s ní jel a nesedl mi její charakter a navíc ji na dálnici docela chybí 6. stupeň.. Stačí i 1.2 do kombíka? Většinu cesty jezdím sám nebo ve dvou a občas vozím lehký, ale objemný náklad (proto preferuji ten kombík) nebo by byla 1.4 vhodnější? A za kolik se dá tak jezdit v kombíku s těmito motory při nějaké normální jízdě, ne ekorallye
×
×
  • Vytvořit nový...