Přejít na obsah

Rimi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

646 zobrazení profilu

Oznámení Rimi

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, mohol by som ta poprosit o fotku ako to vyzera realne v aute? tiez riesime 3 sedacky do Octvaie. Dakujem!
  2. Rimi

    CHIP Tuning

    Len tu sa bavime o CHIP tuningu vseobecne a ty to zase raz davas na svoj priklad. Dalsia vec je, ze pri aute ci xces alebo nie, nikdy nebudes v pluse, to by si bol len keby si jazdil MHD, ale to je nadlho.. Rovno povedz, nech sa zacneme bavit o autach do 15000 a potom pochopim tvoje dovody. Co sa tyka 1.8 TSI tak ta poopravim, lebo od III. generacie pri 1.8 TSI 132kW sa dava DSG v olejovej lazni v zaklade s 280Nm. Osobne poznam niekolko majitelov ci uz II. resp. III. generacie s nainstalovanym Stage 1. resp. 2, pri stage 2 : +- 70 HP a ziadny problem..
  3. Rimi

    CHIP Tuning

    To samozrejme plati..ale ak si kupujes ako ja napr. auto na minimalne 8 rokov musis dopredu ratat s urcitymi vecami (stahovanie,vacsie presnuny,rodinne dovolenky atd..). V tomto pripade je vzdy lepsie ist do vacsej kubatury (rozdiely v poistkach su radovo do par eur,spotrebu osobne neriesim, to je obohrana platna). Vo vacsine plati aj pravidlo, ze viac objemove motory toho jednak viac vydrzia a maju kultivovanejsi chod ci uz v meste alebo na dialnici. Osobna skusenost z mojho okolia za poslednych cca 10 rokov je taka, ze vsetci co mali 1.2 - 1.6 si ako dalsie auto kupili silnejsie, prave kvoli vyssie zmienovanym aspektom.
  4. Rimi

    CHIP Tuning

    Je, inak by CHIP ako taky nedaval vyznam..
  5. Rimi

    CHIP Tuning

    Jedna vec je aby to vydrzal motor, dalsia aby to utiahla prevodovka. Preto zastavam nazor, ze je lepsie si priplatit pri kupe radsej za vyssi vykon motora.
×
×
  • Vytvořit nový...