Přejít na obsah

hraboshh

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení hraboshh

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, tak to tu trochu ozivim. Vsimnul jsem si, ze klima prestala nejak chladit, tak jsem si myslel, ze bude nejspis malo chladiva, ktere jsem nechal doplnit. Chybelo asi cca nejakych 70g do 550g (naposledy se doplnovalo treba 3, 4 roky zpet, takze asi nic zavaznyho). Klima ale porad nechladi, tak jsem zacal trochu patrat cim by to mohlo byt a potreboval bych poradit od zkusenejsich. Projel jsem klimu vagem a nepise zadnou zavadu a dle merenych hodnot bych rekl, ze kompresor je ok (?? 0.825A, 1000/min, 2.7 Nm, 6-7 bar, neco vic co zkontrolovat? ). Akorat me docela zarazi. ze ty otacky a Nm se v podstate vubec nemenily a byly temer porad stejny. Kompresor se taky menil cca 3-4 roky zpet. Taky jsem si vsimnul, ze sahary nejak nefunguji. Vubec se neroztoci (kdy se maji roztocit? Asi po 20min jizdy, klima na 16 stupnu a nejedou). Zkusil jsem vytahnout panel klimatroniku, odpojit vsechny svorky a sahary se rozbehly hned po nastartovani. Muze to o necem vypovidat? Mohli byste mi prosim poradit, kde hledat, co vyzkouset a za kazdou radu budu rad. Diky.
  2. Ahoj, měl bych na vás jako laik dotaz ohledně zapojení hadic u palivového filtru. Minulej týden mi v servisu měnili palivovej filtr. Když jsem se na to koukal, tak podle dílenské příručky jsou hadice k, tandemu a zpětná od tandemu přehozeny. Je možné, že to špatně zapojili? Podle dílenské příručky by třetí výstup z leva měl jít k tandemu a poslední vystup an filtru by měl jít od tandemu přes snímač teploty paliva. Nevím, jaká je konstrukce toho palivového filtru, tak nevím, jestli můžou být ty hadice přehozené. Může to mít nějaký vliv na chod motoru? Ještě jsem se koukal na googlu na nějaké obrázky motorů 2.0tdi a zdálo se mi, že tam je to taky přehozené, tak jsem z toho zmatenej. Diky za každou připomínku. Motor 2.0 tdi, 103kw, BMM
  3. Tak to bylo opravdu baterkou. Byl v ni urvanej clanek, tak se tam dala nova.
  4. Jo, určitě napíšu, kde byl problém. Taková celkem prkotina a tolik starostí okolo toho Se servisem jsem se už taky domluvil a zařídí to, takže super.
  5. Vyzkoušeli jsme i vyměnit baterku, ale bez úspěchu. Když jsem zkoušel startovat, tak začala blikat kontrolka ručky a auto začalo pípat. Nakonec jsme to teda nechali odtáhnout do servisu a uvidím, co mi řeknou. Jeden známej říkal, že by se mohla zablokovat řídící jednotka zapalování nebo tak něco. Ještě mám dotaz ohledně pojišťovny a jízdy s tím autem. Pojišťovna si musí nejdřív to auto nějak vyfotit a až pak se s ním může začít něco dělat, nebo stačí když to budu mít nafocené já? Potřeboval bych to auto na víkend (pokud by se to podařilo rozjet), ale nechci riskovat nějaké problémy.
  6. Ahoj, dneska se mi stala moje prvni nehoda a potreboval bych poradit od zkusenejsich. Na krizovatce do me narazila pani, bohuzel auto na snehu neubrzdila a zastavila se az o me. Nastesti to odneslo v podstate jen prave zadni svetlo a nejake oderky na zadnim narazniku, coz mi snad uhradi pojistovna. Problem je ale jinde. Po nehode jsem odjel kousek na stranu, abych neblokoval provoz, v pohode jsem nastartoval a vsechno bylo ok. Asi po 2hod, kdy jsme resili ruzne veci, cekali na odtahovku jsem chtel odjet, ale to mi uz neslo nastartovat. Kontrolky nabehly, ale zacly problikavat a auto zaclo "cvakat". Napadlo me, ze by to mohla byt baterka, protoze parkrat jsem mel uz problem aby auto naskocilo. Se znamym jsme auto zkusili nastartovat pomoci kabelu, ale bez uspechu. Napadlo me, ze by to mohl byt starter, ale pak nechapu, proc mi nastartovat slo a po nejake te dobe uz ne, opravdu si nejsem jistej. Neni mozne, ze doslo k nejakemu zablokovani? Mam octavii ii, 2.0 tdi, 103kw, bmm, 2006. Jinak auto bylo na technicke pred tydnem a vse v pohode, menila se akorat volnobezka. Diky za kazdou radu. P.S. Omlouvam se, ze pisu bez diakritiky, pisu z mobilu.
×
×
  • Vytvořit nový...