Přejít na obsah

Vectrix

Uživatel
  • Počet příspěvků

    139
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

1 172 zobrazení profilu

Oznámení Vectrix

  1. Jak jsem už tady někde psal, tak párkrát mi ta věcička zachránila čumák. Ale taky umí dělat nevysvětlitelné chyby. Naposled dva tři týdny zpátky. To si tak jedu tunelem (Felbertauern tunel mezi Salzburskem a Osttirol). Tunel dlouhý, rovný. Předemnou nejbližší auto tak skoro 1 km, za mnou nic. Najednou pííííííííííííííííííííííp. No coto....FA. Nehrábl do brzd, ale prostě si zapípal. Nevím na co reagoval. Žádných odrazných předmětů na cestě jsem si nevšiml. Asi si myslel, že se nudím nebo se mu nelíbila moje hudba. Protože jiné vysvětlení fakt nemám ;-).
  2. Vectrix

    Brzdy

    Díky za rady, @DušanV. Určitě jim řeknu, ať to všechno překontrolují a pokud možno zapíšou do protokolu, abych měl kdyžtak v ruce papír, že to bylo uděláno.
  3. Vectrix

    Brzdy

    Osobně jsem ty kotouče neviděl, a teď tam mám navíc plecháče se zimákama, tak nevidím vůbec nic. Trochu rzi jsem tam, pamatuju si, přes disky v létě viděl, ale žádná katastrofa. Výměnu destiček si nepamatuju, ale je možné, že jedna loni proběhla. Musel bych se kouknout do faktury. Už jsem objednaný do servisu na 16. prosince. Jezdím s autem každý rok na olej a nějakou malou údržbu, ono se skoro vždycky něco najde. Tak se to prostě vymění. Na záruku to po 40 tis. asi neuhraju, tak holt dám nějakou kačku z vlastního. V protokolu ze servisu to není v kolonce Závada, ale jako předběžné upozornění, tak to zatím neřeším a za měsíc a půl tam budou nové disky a destičky.
  4. Vectrix

    Brzdy

    Jo, jak jsem psal, jezdím v Alpách. Každý týden jsem někde v horách a vyjedu klidně přes 1000 výškových metrů a při sjezdu brzdy člověk používat prostě musí (i proto, že Rakušáci teď skoro v každé vesnici mají radary na 50, a to nejlépe pod kopcem) a bohužel ten malý motor toho moc neubrzdí. Zase na druhou stranu jsem si říkal, že aspoň se tak zbavím té rzi, ale asi holt ne no. Možná taky i daň za to, že jezdím o víkendech a přes týden auto stojí. Ale zase stojí v suché podzemní garáži...No nedá se nic dělat. Budou nové kotouče. Jenom uvažuju, jestli mám zainvestovat do něčeho lepšího nebo vzít originální náhradní díl od Škody. Uvidím, co mi nabídnou.
  5. Vectrix

    Brzdy

    Dneska jsem hodil auto do pneuservisu aby mi přehodili kola na zimu. Chlapci jsou tu fajn a vždycky všechno překontrolujou a dají člověku takový protokol o stavu vozu. Dneska mi to chlápek předával a řekl mi, že přední kotouče jsou výrazně ojeté a zrezlé, že před STK to bude chtít vyměnit. No, auto má 40 tisíc km a povětšinou v Alpách, tak to asi dává nějaký smysl...ale asi jsem čekal víc. V prosinci auto hodím do Škodováckého servisu na olej a garančku, tak nechám vyměnit i brzdy...ale 40 tisíc...otec má na OI ještě původní (má tam najeto necelých 70 tisíc) a na FII měnil poprvé po více než dvojnásobku...
  6. Tak včera proběhla výměa baterky v DO. Vydržela nějakých 22 měsíců (EASY START bez KESSY). První hláška se objevila asi před 14 dny, včera zase, tak jsem se stavil pro náhradní v Bauhausu a jel na hory. Po návratu z túry jsem auto ještě odemknul, ale start už musel být přidržením klíče na startovací tlačítko a po zaparkování v garáži už jsem auto DO nezamknul, tak jsem provedl rychlou výměnu a klíč zase funguje :-). Mám tam teď Energizer za nějaká ta 4 Éčka, tak snad něco vydrží...
  7. Ukazal jsem mu to nesestrihane video s tim, ze jsme prosli cele video od uvodni situace na kruhaci a dale videl vsechno dulezite, uvodni verbalni potycku, mlaceni do auta, vybrzdovani, jak sjeli na chvili z te hlavni a on zastavil a cekal na ne az po lapeni PCR. S tim, ze jsem mu prekladal, co tam rikaji. Nektere "nudnejsi" pasaze jsme preskocili.
  8. Obvineni asi podle ocekavani, jak to dopadne u soudu, to je otazka. Poustel jsem to video kamaradovi psychologovi, ktery dava prednasky z psychologie mladym uchazecum o ridicak tady v Rakousku. Video se mu natolik "libilo," ze ho v jeho posledni lekci zaradil jako nazornou ukazku, jak se nechovat na silnic. Udajne melo velky uspech u posluchacu.
  9. @brrrrm Je to bída :-(. Sníh až tak kolem 2800 m n.m. :-(. A povinnost je až od 1. 11. Navíc jsem byl docela v jednom kole, tak na výměnu nezbyl čas. Jinak jak avizováno, dnes pokořeno 22 000, konkrétně 22 300 :-).
  10. Dneska očekávám 22 000 km (od 3/2017). Autíčko frčí jak má, bez problémů, bez závad. Příští týden nahodím Winterreifen a zima může začít!
  11. Taky mi ted o vikendu zachranil cumak. V protismeru cekalo auto na odboceni vlevo a nejak jsem ja ani ridic prede mnou necekal, ze to zkusi jeste pred nama. No, ale udelal to. Auto prede mnou slo na brzdu trochu vice nez bylo nutno (asi se ridic lekl) a zastavil na fleku a nez jsem se vzpamatoval, FA mi zachranil cumak, ikdyz ja brzdil taky, ale bez FA bych byl o nejakou desetinku sekundy pomalejsi a asi bych to nedobrzdil. Takhle to dopadlo bez tukance. Takze za mne super vecicka.
  12. Vectrix

    Fabia III

    Když Fabia R5, tak jednu s jihočeskou značkou jsem včera potkal zaparkovanou v Innsbrucku. Ale jenom jsem kouknul a běžel domů.
  13. Podle mapy.cz má ta moje trasa takovýto profil. Tomu zubu po 50 km ale nevěřím, to je nějaký bug. Po sjezdu z dálnice opravdu nejedu prudko do kopce. A rozhodně ne tak moc, že bych nabral 300 výškových :-)
  14. Od Telfs - West je normálně 130 :-) a tam jezdím 120 a předjíždění 130. Pak jsou už jenom nějaké ty tunely (Roppen), kde je zase stovečka. Ale to, že jezdím sám opravdu dělá svoje divy. Je však s podivem, že ve 120 při povolené 130 patřím na dálnici k těm rychlejším. Holt jiný kraj... Ale jak jsem psal ve svém vlákně, z Innu do Olomouce jsem to zajel za nějakých 5.1 l/100 km ve dvou a zpátky za 5.6 l/100 km. Což je průměr 5.35 l/100 km. V zimě jsem jel ve třech, plný kufr z Ostravy (Brna) do Innu za 5.7 l/100 km (viz foto). Jo a rakev si pořizovat nebudu. Zatím věřím, že ty moje vycházky přežiju ;-) 8-).
  15. Jsem taky z "kopcovitého" kraje (Tyrolsko). Jezdím na pohodu a kochačku (ale nejsem brzda na dálnici) za 5.2 - 5.4 l/100 km (podle ročního období, v zimě více; 1.2 TSI, 66 kW). Nejčastěji jezdím po dálnici a okreskách, přičemž cestou tam (cca 100 km) nastoupám kolem 1200 výškových metrů a zpátky dolů :-)
×
×
  • Vytvořit nový...