Přejít na obsah

martes25

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení martes25

Bažant

Bažant (2/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. ahojte obnovím tému.. zistil niekto čo je ten neprijemny hluk od motora pri zaťaži okolo 2000ot? mam presne problem ako je tu popísane ,, tiež mi hrkal za studena zotrvak a dal som vymeniť dvojhmotu + olej dsg. Motor cffb. po vymene hrkanie prestalo ale hluk v zaťaži cca 1900-2200ot. hlaavne na rovine alebo jemny briežok. Neprijemné dunenie
  2. tak mechanik ktory robil xy takych aut ,, rovnakymi pripravkami robi vsetky ostatne podla diagnostiky ze uz ani nenasrtavoval pretože hned skočila 0 bez posuvania ale je mi divne to že tu 0 mi ukazuje stále aj pri naštartovani atd ,,, len teraz som si všimol že po naštartovani skočilo 0,5 na sekundu a hned zase 0
  3. tak rozvody boli nahodené ako by mali a ukazovalo to hned 0 bez pohnutia ,, a myslim že 0 by to malo byť pretože auto je od vyroby nastavene na 0 ono auto ide dobre nemôže to byť extremne zlé ,, akurat 0,7 na volnobeh za zohriateho motoru a za jazdy je tiež zvyšena spotreba
  4. ahojte, 1.9tdi 77kw. Po vymene rozvodov vo VCDS kanal 4 skupina 4 natočenie vačky nastavene presne na 0 ako má byť ,,ale stúpla spotreba z 0,5 na 0,7 na volnobeh a za jazdy je tiež cca o liter viac ako by malo ...skúmal som túto hodnotu potom ešte a stále je tam presne 0 ale ukazuje mi 0 aj pri naštartovanom motore bez zmeny ,,,je možné že snímač vačky je nefunkčný a preto je rozvod zle nastavený a zvýšena spotreba?motor ide pekne štartuje na ťuk ale za zohriateho motora od vtedy točí niekedy dlhšie ,,, závada v pamati nie je žiadna, kabeláž od snímaču vyzera byť OK Pred vymenou rozvodov v pohode 0,5 na volnobeh diky
  5. hej už som to pozeral vyzera že to je OK, len klzne ložiska vačky sú také trochu opotrebované. Hlava je na repase, už nech to je hotové a dúfam že to bude OK EDIT: auto poskladané a už je to OK
  6. prosim ťa a nejak neviem ktoré zaslepky vahadiel si myslel,, nemáš foto alebo nevieš popísať?
  7. ja som tiež kúpil ´bez investicie´ ,, hlava už je dole, vizualne to vyzera že to podfukovalo tak snáď pomôže zrovnať hlavu a nove tesnenie ,, do toho sa priplietol ešte abs kružok ktory je spolu s ložiskom čiže už sa tie investicie objavili ,, ale tak je to jazdenka tak sú to tazko odhlalitelné veci
  8. no dik za info, moc ma to síce neteší, stalo sa to z ničoho nič na tej dialnici a odvtedy mi robí ako píšeš akurat že sa mi neprehrieva ale tlakuje a bublinkuje do expanzky a niekedy prestane kúriť ,, zajtra pôjde hlava dole a dám ju otestovať, dúfam že s tým mazaním problém nebude. a dúfam že pomôže nové tesnenie a zrovnanie hlavy. smola je že predtým tomu autu nič nebolo, skúšal som si to mal som ho jeden deň a takto to dopadlo ... nemyslím si že ma niekto oklamal, môže to byť blbá náhoda
  9. Zdravím, chcel by som poradiť a uistiť sa.. Mám octaviu 1.9tdi 77kw. Ráno som ju kúpil auto bolo uplne v poriadku všetko fungovalo ako malo, skúšal som aj hadicu od chladiča bola makká, auto kurilo rychlo sa zohrialo nebol problem. cez den som na ňom behal a ok aj kurilo atd len pri preradovaní sa ozívalo turbo, o tom som vedel ale vraj problem žiaden nebol. Večer som šiel asi 15km, mrzlo, zohrialo sa asi len na 70stupnov ale kúrilo. O 4 hodiny cca. som šiel domov obklukou vyskušať na dialnicu. Kym som prišiel na dialnici sa v pohode zohrialo na nejakych 70stupnov a potom som šiel 110 auto sa zohrialo pekne na 90stupnov a po par km som pridal či ťahá nehučí atd. auto sa začalo rozbiehať fajn a pri 125cca mi vyplo turbo a prestalo ťahať.. potom som zhasol a naštartoval motor a už ťahalo ako malo,, zblbla regulacia na turbe ale to by bolo ok lenže vtedy mi prestalo auto kúriť ako som ho naštartoval aj ked malo 90stupnov tak išiel studeny vzduch,, prišiel som do mesta auto nekurilo a hadice natlakované,, otvoril som nadobku trochu vysičalo ale kvapalina nevyvrela,,. Odvtedy mam problem že mi tlakuje hadice a niekedy prestane kuriť aj ked budiky ukazuju presne 90 ... auto sa neprehrieva stale ukazuje 90 ale hadica od termostatu aj chladič je viacmenej studené ale aj tak spína ventilator (termostat som vymenil a stale to iste) Cez prepadovu hadičku do expanzky mi ide malo kvapaliny a idú tade bublinky aj keď som tu hadicu odpojil a dal do pohara z vodou tak bublinkovalo.. Rozvody mali mať pred sebou 10tis km tak som vymenil rozvody aj s vodnou pumpu lebo som mal podozrenie na pumpu.. nepomohlo... hadice vyzeraju že upchaté nie su .. ked mam na budikoch 90 vag ukazuje tak 70 stupnov ale to stym myslim nema nič spoločne. Nadobka je čistá, olej tiež. či chladiaca ubuda ešte nejak neviem pretože nechcem na tom moc jazdiť v takomto stave ale nejak moc jej isto neubuda ak by sa niečo aj tratilo. Ukazuje s to na tesnenie pod hlavou ale to sa mi zas nezdá pretože olej aj voda sú čisté, keď mam nadobku otvorenu a turujem motor tak mi kvapalinu nevytlačí, nikdy ju nevystrelí z nadobky aj keď otvorim natlakovanú tak len vybehne po vrch a potom zas klesá na normalnu hladinu. Zazvdušnené to byť už nemôže.. Bublinky pribudaju po pridani plynu z prepadovej hadičky. Môže to byť nejaké jemné podfukovanie na tesneni pod hlavou? nemal niekto podobný problém? Na aute som sa teraz vozil aj kurilo jak malo aj som ho vytačal a teplotu drží 90 ale hadice natlakuje a zrazu z ničoho nič prestane kuriť a potom zas začne. Výčko nadobky som vymenil tiež. Vdaka
×
×
  • Vytvořit nový...