Ahoj, můj Yeti je 2.0 81KW z roku 2011 a kupoval jsem ho před 3 lety. Vypalování vždy probíhalo v pohodě, vždy jsem se snažil regeneraci dokončit, ale pokaždé to také nevyjde, zvlášt když člověk přijede do práce, tak nemá čas ještě čekat, než se vypálí filtr. Loni v létě jsem zjistil, že se mi začíná plnit motor naftou, tak jsem zajel do servisu Škoda, kde mi řekli, že to bude vstřikama. Auto jsem tam odvezl a po necelých dvou týdnech čekání jsem zaplatil za servis něco málo přes 5 tisíc s tím, že vstřiky jsou v naprostém pořádku a měnilo se jen nějaký těsnění. Vyměnil jsem olej, filtr a hlídal jsem každý měsíc hladinu oleje, která jasně opět přibývala. Postupně jsem začal zjištovat, že se filtr vypaluje, jak píše Suchosl, každých 250-300km. Včera akorát jsem přeskočil 200000 hranici ujetých km a při strašně dlouhém vypalování se mi rozsvítila kontrolka ucpaného filtru. I když jsem vše dělal podle návodu, kontrolka ne a ne zhasnout. Dnes jsem ujel pár km po silnici a jezdil jsem spíše s károu po polních cestách a lese, tak neproběhlo žádné vypalování a vše fungovalo jak má, ale v pondělí hned ráno volám do servisu a objednávám se na výměnu DPF filtru. Co vím od kamaráda, který už výměnu dělal, tak se prý musí vyndat přední náprava, tak sem zvědav, kolik to celkem bude všechno stát. Aktuální cena DPF na Yetiho je 12900Kč.