Přejít na obsah

jarin12

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení jarin12

  1. JJ to chápu akorát nevím jestli vymontovat turbo a kouknout na nej nebo se dá ještě něco zkusit.
  2. Zdravím chlapi kamarád koupil Octavii 1,9 tdi 81 kw auto netáhne, docela to napadl nějakej kutil. Je zaslepenej EGR odpojenej od podtaku od podtlaku je odpojenej i ventil co řídí klapku a klapka v sání na podtlaky je napojenej jen ventil N75 , plastová banka , turbo a vracečka do filtrboxu. Zkoušeli sme měnit N75ku , váhu vzduchu a nic a koukali sme na tu regulaci u turba při odpojení hadičky se to hýbe po připojení a nastartování se ta páka zatáhne při prošlápnutí plynu se to taky nějak pohne tak to vypadá že to funguje ale auto nejede. Diagnostika piše chybu 17954 sporadická regulace plnícího tlaku mez nedosažena. Myslíte že by mohlo být turbo KO? Předem dík za radu
  3. Zdravim chci se poradit ohledně výměny silenbloku na přední nápravě bohužel odešli koupil sem meyle HD potřeboval bych info abych je nenalisoval špatně myslým že by mněly být takhle ten novej žádnej výstupek nemá mockrát dík za info.

    IMG_20220107_203140.jpg

    IMG_20220107_203113.jpg

    1. hubo44

      hubo44

      ahoj toto ide k motoru na oboch stranach. ked rameno dostane velku pecku to je ako tlmič narazu. trochu.

      silblok.PNG

    2. jarin12

      jarin12

      JJ děkuji takže sem to pochopil správně mně zarazilo že v tom starim je ta guma pevná nahoře a dole a do stran  je volná nebo už je to asi vybouchaný. ještě se zeptám na ty pravý straně se musí asi přizvednout motor aby šel ten šroub z ramene vyndat co? Mam motorizaci 1,2 htp dík.

    3. hubo44

      hubo44

      ano u pravej strane treba prizvednuť aby sa dal vybrať ten šrob.

  4. Štastný nový rok hlavně hodně zdravý.

  5. Zdravím mám takovej problém s moji fábii 1,2htp diagnostika píše závadu P0441-800 špatné odvzdušnění nádrže ale kontrolka poruchy nesvítí.Ten ventil co je u bandasky na vodu sem vymněníl ale píše to stejně. Má to na hadici mezi tím ventilem na bandasce a klapkou ještě jeden takovej ventil s elektrikou tak nevým jestli vyměnit i ten vypadá uplně stejně jak ten ventil co je u ty banky na vodu tak nevým proč sou tam dva. Je to rok 2007. Ještě se zeptám je to nějaká  velká vada nebo se s tím muže jezdit? Chceme s tím na moravu Předem děkuji za radu.

    1. hubo44

      hubo44

      ahoj, kldne sa s tym da jazdiť.

      dva rovnake vent by nemali byť. urobte foto a pošlite mi.   tempokn*gmail.com

  6. To cvaká právě taky jen když se to ohřeje studenej je tichej zkoušely sme aditivum do oleje ale moc se to nezměnilo .
  7. Zdravim pročítal sem forum ohledně hydroštelu na Fábii 1,4 Mpi 50kw ale nikdo tam nepopisuje teplý motor po výměně rozvodu je motor tichounkej studenej ok a po ohřátí tam něco cvaká vypadá to na hydra nebo tak něco ,před tím nebylo nic slyšet protože tomu strašně rachtaly rozvody olej tam je 10W40 shell da se s tím něco dělat nebo se to srovná děkuji moc.

  8. Myslím že 10W40 by mněl být dos hustej pak už je jen 15W40 a to už asi ne muže se s tím normálně jezdit aby se něco nepodělalo?
  9. Zdravim chlapy kamaráka koupila fabii 1,4 Mpi hodně tam rachtali rozvody po výměně motor tichounkej akorát to po ohřátí ma trochu klapavý zvuk skoro takový jak popisuje Martttin ve videu vypadá to na hydra olej 10W40 shell myslíte že pomuže základní nastavení nebo dotažení zdvihátek ventilu nebo se budou muset vyměnit ty hydra. děkuji
  10. Zdravim tak zase řeším Fabii dcera koupila 1,2 htp r.v.2007 nékdo tam přehodil motor z dvojky ma tam být BME 47kw ale je tam BZG 51 kw motor má za studena nepravidelný chod a blbě jde za plynem měřil se tlaky 1a 3 válec má 12 a prostřední má 7 psalo to čidlo vačkový hřídele po výměně už se kontrolka nerozsvítila,skoušel sem to přípravkem a váčky trohu nesedí asi bude vytahanější řetěz nebo to o zoubek skočilo ale řetěz nechrastí, prosím jestli mi mužete poradit jestli má cenu něco s tím dělat nebo schánět jinej předem díky.

  11. Zdravim děláte eště to číštění turbín známej má jedničkovou Fábii 1,9 tdi 74kw a padá mu to do nouzáku regulační mez překročena věci kolem jako hadičky a ventily odskoušeny regulace se ručně hýbe v servisu mu řekly zanešeny lopatky takže nový turbo.Předem díky

  12. Zdravim Chlapy potřebuju poradit při dopínání rozvodového řemene mi mi vypadla ta zajištovací packa s toho hydronapínáku a ted mi nejde zmačknout nejde mi nastavit ta mezera tech 4 mm tou kladkou s tím nejde hnout ani přes imbus všechno je nový tak nevim jestli sem s tim neco neproved a čím ten napínak zmačknout Fabia 1,9 tdi 74 kw ATD starší provedení rozvodu předem děkuji za každou radu.
  13. Zdravim taky mam takovej problem při točení volantem v tom lupe vypadá to asi na vrchní ložisko při kontrole sem taky zjistil že mi teče tlumič ma te někdo skušenosti s výměnou tlumiču u O3 u 1dničkový sem si to delal tak nevim jestli je to u 3ky podobný jestli se daj sundat samotný nebo musej dolu i s těhlicema a popřípadě naco si dát pozor předem díky za každou radu. Octavia III Combi 2,0Tdi r.v. 2014
  14. jarin12

    Zadní pružiny

    Zdravim mate někdo zkušenosti s zadníma pružinama Borsehung a Lesjofors co je lepší je to na Škodu Octavii II Combi známemu když sme to naložily tak to sedi nakřivo i když sme se snažily to naložit snejnoměrně tak to hce poměnit předem díky za každou radu.
  15. Zdravim i když tu nejsem často jako jiní zastupci tohoto fora bez jejiž rad by sme se malokdy obešli přeji všem štastný nový rok hlavně hodně zdravý a trohu štěstíčka zbytek nějak snad vyplyne Díky.
×
×
  • Vytvořit nový...