Přejít na obsah

Rajnold

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Rajnold

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Tak po roce a 30ti tisících kilometrech s novými vstřikovači (auto má nyní 60 tisíc km) mohu konstatovat, že se chování nezměnilo. Pocukávání při studeném motoru při teplotách pod nulou je tu stále. Myslím, že ani nikdy nezmizelo, jen po výměně nebyl mráz (polovina března 2017). Příští týden jedu na servisní prohlídku, už se na mě těší, opět se budou měřit korekce.. Za celý rok tankováno pouze u Benziny (Verva). Osobně jsem přesvědčený, že vstřikovače za to nemohou. Sporadicky se objevilo (za rok ca 5x) delší startování (i krátce po výměně), ale to snad řeší všichni s TDi. Někdy za tepla, jindy za studena..
  2. Také jsem pozoroval cukání při zhruba 50 km/h při teplotách pod nulou a neohřátém motoru (1,6 TDi, 66kW, CLHB, r.v.2015). Dobře pozorovatelné při jízdě na tempomat. Kromě toho se mi ca. 4x za ujetých ca.15 000km stalo, že motor déle točil než naskočil*. Reklamoval jsem toto chování v autorizovaném servisu. Na první pokus aktualizovaný SW motoru a doporučeno tankovat aditivované palivo (Verva). Na Vervu chování lepší, cukání ale nezmizelo. Při druhé návštěvě proměřeny vstřiky - korekční množství na 1.,3. a 4. válci ca.+0,2, na druhém -0,51 (vyvažoval plusové odchylky na ostatních a hodnota hraniční). Následně vstřikovače analyzovány v Diesel servisu, kde prošel pouze vstřikovač z 2. válce. Po rozebrání vadných zjištěno přidření jehly. Palivo nebo jiná kontaminace nepotvrzena jako příčina. Škoda povolila vyměnit celou sadu vstřikovačů v rámci pětileté záruky (stáří vozu 2 roky, najeto 30 000km). Na mou žádost a mé náklady byl vyměněn i palivový filtr, který Škoda nařizuje měnit až tuším v 90 000km a není standardně měněn se vstřikovači.. Uvidíme, zda vstřikovače byly příčinou, po přečtení zdejších zkušeností jsem spíše skeptický, ale alespoň vím, že jeden z nejcitlivějších a nejdražších komponentů mám nyní bezvadný. Podmínky, za kterých se cukání v minulosti objevilo nyní nepanují, takže je předčasné slavit.. *shodou okolností jsem v dobé opravy měl možnost dva dny jezdit s téměř novou OIII s 81kW verzí 1,6TDi (najeto 3500km) - během té doby došlo 2x ke stejnému chování - motor točil min.3s a teprvve potom naskočil...
×
×
  • Vytvořit nový...