Přejít na obsah

tomas005

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení tomas005

Nováček

Nováček (1/14)

4

Popularita

  1. na nemožnost ovládání nezávislého topení ze Škoda Connect u aut nakoupených před 22kt mne u prodejce upozorňovali už v lednu. Ani dodatečně to nepůjde bohužel upravit.
  2. volal jsem na zákaznickou podporu Škoda Connect: 800 160 606 nebo email support@skoda-info.cz
  3. problém se vzdáleným přístupem zákaznická podpora vyřešila nakonec na straně backendu (tj. bez fyzického zásahu na mém Kodiaqu) cca 10 dní po nahlášení a teď vše funguje dobře. Taky si myslím, že velká část vlastníků vzdálený přístup používat nebude (dodnes je mnoho lidí, kteří si neumí ani spárovat telefon), ale za mne vzdálený přístup považuji za hodně užitečný. Zatím jsem využil: - několikrát jsem spěchal na schůzku a byl jsem pak klidnější, když jsem si v mobilní aplikaci ověřil, že jsem ve spěchu nezapomněl zamknout - přenášení cílů navigace online. Samozřejmě se to dá zadat v autě, funguje obstojně i hlasové zadávání navigace, ale já jasně preferuji, že si zadám cíl na PC. Dá se velmi pohodlně upravit cíl na PC na mapě. - za zajímavé považuji i porovnávání spotřeby pro různé moje trasy, což přehledně vidím v kalendáři jízdních dat
  4. zatím od zákaznické podpory Škodovky ani po 2 dnech od nahlášení problému s nefunkčností vzdáleného přístupu k vozu reakci nemám . Asi to není jednoduše řešitelné na jejích straně. Spíše tipuji problém s funkcí virtuální SIM v autě, protože jsem zjistil, že nefungují ani volání na infolinku a servis, které také virtuální SIM používají.
  5. volal jsem dnes na technickou podporu aplikací 800 160 606, detailně jim popsal problém a pokusí se neaktualizování hodnot na Škoda Connect portále a v aplikaci vyřešit. Zatím jsen stále "off line".
  6. v pohodě, já nic osobně neberu a dokonce připouštím, že problém může být na mé straně :-) Nedalo mne to a ještě jsem teď zkontroloval/zajistil: s Kodiaqem jsem vyjel mimo garáž, kde určitě problém s dostupností služby operátora není (Škoda Connect mně funguje v pohodě i v garáži), ve správě služeb Škoda Connect mám vše aktivováno, Datový přenos mobilních zařízení - zaškrtnuto Aktivovat datový přenos pro aplikace Škoda. V autě mně vše Škoda Connect (navigace, počasí ...) funguje dobře. Přes mobilní aplikaci se však stále nepřipojím a webový portál také ukazuje 3 dny stará data.
  7. tlačítko obnovit nepomůže. Už jsem se nepřipojil 3 dny. Výpadky na minuty, možná i hodiny bych pochopil, ale že nefunkčnost neřeší několik dní je hodně smutné.
  8. Mám Kodiaqa 12 dní. Jezdím prakticky každý den, ale v posledních dnech se mně data neaktualizují. V mobilní aplikaci vidím poslední aktualizaci před 2 dny, což je například pro ověření uzamčení vozu nepoužitelné. Portál Škoda Connect se často chová chaoticky, načítá se pomalu a někdy ukazuje nesmysly. Např. teď hlásí chybu: Gateway Time-out The gateway did not receive a timely response from the upstream server or application. Obával jsem se původně, že mám problém ve svém voze s komunikací z virtuální SIM, ale spíše to tipuji na porodní problémy Škodovky se samotnou službou. Jak funguje vzdálený přístup k vozu vám?
  9. Zkušenosti s funkcemi webového portálu a mobilními aplikacemi Škoda Connect.
  10. u telefonu OnePlus Two se Mirrorlink nepřipojí, ale Android Auto (stažené z APK Mirror) funguje spolehlivě. Mirrorlink mně tak nechybí.
  11. tomas005

    Dodací lhůta

    vyroben 24/3, předán u dealera 29/3. Zatím spokojenost. Možná jsem čekal trochu tišší chod motoru (mám 2.0 TDi 110kW 4x4 7°AP), ale třeba se to po zajetí zlepší.
  12. V seznamu kompatibilních telefonů není OnePlus 2, ale včera jsem jej připojil jak přes rSAP, tak přes hlasitý telefon (HFP). Přetáhly se mi i všechny kontakty uložené na Google účtu. Bylo to příjemné překvapení, protože u staršího VW Tiguan jsem tento telefon nebyl schopen rozhodit ani v rootnuté variantě s aplikací rSAP.
  13. zkušenosti s připojením různých telefonů přes rSAP i HFP.
  14. tomas005

    Dodací lhůta

    podle akuální informace termín výroby posunut na 12 KT
  15. tomas005

    Dodací lhůta

    Já jsem objednával v půlce října Kodiaq 2,0TDI 110kW Style 4x4 DSG a poslední známý termín výroby je 14-16 KT.
×
×
  • Vytvořit nový...