Přejít na obsah

orionhd

Uživatel
  • Počet příspěvků

    46
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

752 zobrazení profilu

Oznámení orionhd

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Nedávné oznámení

12

Popularita

  1. Dnes jsem se vrátil z Chorvatska, najel celkem necelých 3000 km a spotřeba 5.1 l/100 km. Do Brely jsem jel přes Brno, zpátky přes Budějovice, po Chorvatsku výlety do Dubrovníku, Omiše, Splitu, Makarská, Baška Voda. 1. obrázek - cesta tam přes Brno, přes noc, bez klimatizace 2. obrázek - cesta zpět, Graz, Linz, Budějky, zasekaná A9, celá cesta s klimatizací 3. obrázek - nájezd od výjezdu po návrat, včetně různých couraček po Chorvatsku Po návratu mám najeto 12 000 km, takže se dá říct, že motor už je slušně zajetý a níž to asi nepůjde. Ale i tak jsem se spotřebou víc než spokojený, stejně jako s celým autem.
  2. Zkoušel jste někdo to "nové" palivo od Benziny? Zdá se mi, že s Efectou je tam spotřeba vyšší, ale třeba se mi to jen zdá.
  3. Tohle jsem měl u své i30, kde bylo menene sklo předchozím majitelem. Zvuk mi přišel jako bych měl pootevreny okýnka, na dálnici to bylo slyšet dost. Pak když pršelo nebo tál sníh, tak mi z A sloupků kapela voda. Zajel jsem u nás do skloservisu, chlápek zevnitř zajel spachtlí pod sklo a zjistil, že tam není skoro žádný lepidlo. Po celém obvodu bylo cca 30 cm a divil se, že to tam vůbec drželo a to sklo nevypadalo Takže doporučuji to ověřit. Ta voda pak snadno nateče kam nemá, mně kvůli tomu přestala i30 startovat, natekla voda do konektorů, které zoxidovaly, ale to naštěstí šlo opravit doma, jen byla pekárna to najít.
  4. orionhd

    Korozia výfuku

    Když to bude brát jako ochrannou vrstvu, tak je to normální
  5. Jsem si dneska nechal záležet, jel jsem z Prahy, najel na D6 a když jsem se rozjel, tak měl olej 80°C a vynuloval jsme počítadlo, celou cestu jsem jel 110 km/h, pak jsem sjel ve Strašecí a do Rakovníka jel 90/50 dle předpisů a dojel jsem za 4.8l/100 Osobně si myslím, že ta cesta je víc z kopce než směrem do Prahy a jezdit 110 km/h po dálnici, to chce hodně trpělivosti
  6. Mám 800 km najeto, včera jsem dosáhl nejnižší spotřeby 5,5 l/100 na trase 80 km dlouhé. To jsem se musel hodně hlídat, na dálnici 120, na okresce 90, skoro jsem nepoužil ani brzdu. Fakt nevím, jak bych to měl stlačit pod 5 litrů, to bych musel jet celou cestu 70 km/h z kopce asi.
  7. orionhd

    Korozia výfuku

    Ta koroze výfuku je dost masivní. Vypadá to, že tady Škoda šetřila na nerezu Jinak ten nátěr může pomoci, ale určitě ne už na takhle zkorodovaný materiál. V práci jsme kdysi na sváry používali stříbrný nátěr a nerezlo to.
  8. Tak nevím, zda si rozumíme Myslím ten VIN, co je v předním skle vlevo dole u řidiče.
  9. Já mám zatím během týdne provozu a 500 km 6.6l/100. Ale sráží mi to cesty po městě se studeným motorem, ráno vyjedu 2.5 km, do práce, odpoledne 2.5 km do družiny a domu. Když jedu do Prahy, kde je 35 km po dálnici 130 km/h a 15 km okresky, tak mám tam i zpět 5.7l/100. Snad to ještě půjde dolů na ty delší trasy. Se spotřebou studeného motoru nic neudělám.
  10. Haha, to je docela dobrá vychytávka Btw. jak se řeší výměna okna a VIN, který je v tom skle z výroby?
  11. Pokud je to all risk, tak je to cena slušná, i když to bude určitě bez GAP. Ta 10% spoluúčast se mi zdá docela vysoká, já jsem si dával 5%. A All risk s GAP mám za 9192 Kč a bonusy mám 112 měsíců bez nehod. Mám to ovšem od Kooperativy, ta vyšla levněji než Allianz o několik stovek a osobně bych ani jinou pojišťovnu nechtěl, protože vím, že Kooperativa nedělá takové problémy, když má plnit. Jestli si vybavím vše, co obsahuje pojistka: Asistence po celé Evropě 20 dní náhradní vůz v Domovském servisu Skla 10 000 Kč Krytí všech rizik GAP Úrazové pojištění řidiče (platí i pro tchyni)
  12. orionhd

    Dodací lhůta

    Trochu mě to zajímalo, tak jsem se ptal kámoše, co někde na Fabiích dělá mistra. Důvodu urychlení může být hodně a většinou je to na úkor někoho jiného, komu se to naopak zdrží. Lakovna lakuje Octavie a Fabie a pokud je dost objednávek na Octavie, tak mají před Fabiema přednost. Jinak pak stačí porucha robota, který lakuje třeba bílou, tak se jedou jiné barvy a to samé třeba svařovna, linka jede tak, aby nestála a pokud něco není, tak se dělá to co je. Ohledně lakovny, tak tady nestíhají a z části se vozí lakované karoserie z VW z Německa. U údajně konkrétně u Fabií dbají na kvalitu, že jako vadné díly se vyhodnocují vady, které si zákazník ani nemá šanci všimnout a oni jí vidí pod lampou nebo lupou. Když to pak jde na opravu, tak je to zase zdržení ve výrobě a posune se dodání. Pokud nelícují plechy, nárazníky atp, tak se vše ladí na repasi, aby to bylo jak má být, protože karoserie má nějakou toleranci a přímo při montáži to nejde vždy udělat úplně přesně.
  13. 1.0 TSi a 1.2 TSi budou mít podobnou životnost i ekonomiku provozu. Není důvod si myslet, že by to bylo jinak, protože nikdo si nedovolí pustit na trh vědomě něco, co nebude fungovat. I když chyby se samozřejmě stávají. Pokud někdo z vás pracuje v automotive, tak tam se řeší rozdíly v nákladech na eurocenty. Prostě jakmile je šance ušetřit 5 eurocentů na jednom kusu něčeho, tak se to prostě udělá, pokud se zachová kvalita, která je požadována. Nikdo v automobilce nad 5 eurocenty nemávne rukou. Oni to počítají na celý životní cyklus toho dílu. Škoda vyrobí 1 000 000 aut za rok, takže úspora 200 euro na autě v nákladech je 200 000 000 euro za rok, to je 5,4 mld. Kč. (pro představu)
  14. Osobně jsem rád, že jsem taky stihl ještě 1.2 TSi a co jsem se bavim v pondělí v salonu s prodejcem, tak hodně lidí teď objednává Fabie a Rapidy, aby se vyhnuli 1.0 TSi. Nicméně není daleko doba, kdy všichni ohrnovali nos nad nad motory pod 1.4, dneska se bere 1.2 TSi jako standard a ohrnuje se noc nad 1.0... Pravda je ta, že pokud tam výrobce neudělá nějakou konstrukční chybu, tak ta spolehlivost motorů při slušném zacházení a pravidelné údržbě stejně vysoká, jako u 1.2 TSi.
  15. orionhd

    Bouračky

    Když si představím, že vzadu sedí dcera A proto taky nerad jedu před nebo mezi kamióny, autobusy, to jsem celý nervózní pak, stačí kamion za mnou a radši ujedu nebo vjedu do vedlejšího pruhu. Jsem asi trochu paranoidní, ale nikomu nevěřím.
×
×
  • Vytvořit nový...