Jump to content

lada

Uživatel
  • Content Count

    394
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

1 Follower

About lada

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,023 profile views
  1. mam stejny problem.....nemate nekdo to TPI nebo co to presne dela?? diky
  2. lada

    Vibrace volantu

    resim stejny problem...ale loziska jsou bez vule...ale příznaky uplne stejne
  3. kupoval jsem je na autodilycardo, dal jsem je na auto a jsou i užší nez puvodni. Brzdi tedy 2mm dal od hrany kotouce. Krabicka vypada origo. je to MADE IN Spain
  4. Ja ted koupil Ate zadni a pripada mi to jako kvalita Cina...neni to padelek? Mate nekdo stejnou zkusenost? Ani nemaji zkosenou hranu!?
  5. lada

    Vibrace volantu

    Tak ja se klepani volantu zbavil po 2 letech. Bylo to vnejsima kloubama.
  6. ventilatory, tlakovou trubku ke klapce.......ja prohodil jen kladku z novýho napínaku, protože napinak byl ok( pružina ok) jen kladka mela vuli.
  7. Jedine překontrolovat nastaveni znovu na přípravky. Kdyz na klice , vacce a cerpadle sednou tak je vse v poradku. Jedine tak budes mit klid. Nic jinyho se tam nenastavuje
  8. Vyřešeno!!!! Byl to servomotor ovladani klapek v sacim potrubí.Ted uz jde koupit samostatne a ne jen komplet vcetne sani cena 3500kc. Druha závada přídavne vodni čerpadlo uz vyhazovalo pojistku k ventilatorum tak už byla nutná výměna. Konečně už nesviti kontrolka motoru
  9. Mozna se ti hýbe napravnice
  10. Jestli se neleskla, tak tam asi nejaka rez zustala. sleduj od 5min:50sec
  11. SII tento problem s kotouci nema. Dosedaci plocha je ocistena tak, ze se leskne jako nový náboj? Jedine změřit hazivost naboje.
  12. Přesně!!! Purflux jsem tam nemoh dostat...az po x pokusel a použití velký síly
  13. Tak se taky přidam..Měnil jsem ve Fabii II rv. 2010 1.2htp motorový olej ( auto otce) Před rokem bylo na výměně oleje v Porsche Praha Smíchov a dával se vlastni zabalený Castrol 10w40 co plni danou normu a dava se tam od zacatku 3x1l. Za rok najeto 7tis a olej cernej jak v dieselu po 30tis. Z motoru jsem vypustil 3,5l oleje!!!! Takže maximalne odsali par deci a jeste to přelili. Náš olej si asi mechanik nechal pro sebe.Použil max jednu litrovku. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Doufam, že se moc nestalo tim přelitim, když v DP je napsano, ze pri preliti muže dojít k poškozeni katalyzatoru.
  14. Taky jsem měl problémy s Webastem superb 2 rv 2009. Nekdy topilo nekdy ne a strasne kouřilo, pak už netopilo vubec. Bylo to nefunkci oběhove cerpadlo. Ted vse funguje jak ma. Cerpadlo jde jednoduse otestovat pres VCDS...
  15. tak nakonec to šlo jak po másle....
×
×
  • Create New...