Přejít na obsah

Kubrt73

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Kubrt73

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. ...no, ještě jsem pátral a moje Citigo jelikož má jen EURO5 (platí prý až od EURO6) do toho novýho omezení velikostí kol kvůli ekologům nespadá, takže můžu projít zřejmě tou cestou typový list, STK, zápis na magistrátu. Ideální by bylo získat typový list jen na rozměr versus typ auta, jelikož normální schválený rozměr pro nová Citiga a UP! je 6,5Jx17 a to by kola od jiných značek (např.Renault) splnila. Ale asi to jde jen na nová kola od autorizovaných dovozců, což je celkem darda... :-(
  2. moc díky, mrknul jsem na to a je mi to asi již jasný.
  3. Zdravím, mám v "merku" pěkný "17"tky ale v mém TP mám možnost největších kol "16". Dočetl jsem se, že pokud si člověk koupí alukola nová a vyžádá si k nim tzv typový list, na STK jsou schopni kola schválit a na Magistrátu je poté připíšou do velkého TP, je to možné? Díky za rady.
  4. Mám v "sršňovi" motor se 44 kw, jezdím většinou město, pokud to jde jedu takzvanou pilu ( pro ostatní řidiče jste téměř vždy s trochu opticky upraveným Citigem vždy jako červenej hadr pro býka, ego je hold v Česku na prvním místě) a nemyslím si, že by 44 kw nestačilo. Uvažoval jsem také o zvýšení na 55 kw ale za případné "nesednutí" úpravy k již super zalítanému agregátu bez turba a jiných podpůrných sarapatiček to nestojí. Nehledě na to, že můj motor (a ne možná jediný) celkem dost reaguje na změny klimatu (teplo, vlhko, tlak) tak bych tu úpravu asi stejně posuzoval opravdu jako určité placebo. Jinak spotřebu mám v pohodě do 5 litrů a nemyslím si, že je to na můj styl jízdy nějak moc. Používám ho jako nářadí na odreagování a to funguje s tímto vozítkem skvěle. Chce to prostě jen dát motoru dobrou potravu a nejezdit defenzivně, to je celý.
×
×
  • Vytvořit nový...