Jump to content

Johny.z

Uživatel
  • Content Count

    120
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

26 Excellent

About Johny.z

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jde: nechat si to namíchat přesně podle původní barvy lakovaného dílu... Ale v případě nového (nevyšisnutého) auta to nedává smysl...
  2. @McMatej, @juras929: cjz* je 1.2 z řady EA211.
  3. @ski1961: Jak přesně se daný dokument jmenuje, nevím a bohužel ho tu nemám. Ale teď jsem si pohledal předběžnou kalkulaci SP v mailu, když jsem se na ni v březnu objednával, a je zde položka: 01030000 Prohlidka se zarukou mobility bez emisni kontroly Nicméně si pamatuji, že v AS jsem před prohlídkou podepisoval předběžnou cenu s předpokládanými (minimálními) úkony-materiálem (formulář vizuálně velmi podobný s konečnou fakturou). A moc bych se divil, kdyby se kód pracovní pozice lišil od konečné faktury.
  4. Pokud si dobře pamatuju, tak se před samotnou servisní prohlídkou podepisuje objednávkový list. Takže pokud jsi na něm podepsal ukončení záruky mobility, je vše OK (myslím, že servisní prohlídka se zárukou mobility je o něco málo dražší - minimálně na poslední faktuře/objednávce mám něco ve smyslu "servisní prohlídka se zárukou mobility"). Pokud ne, tak trvat na vystavení opravné faktury, stěžovat si na AS výrobci...
  5. @DušanV: obávám se, že např PVC plastizol se sehnat dá, ale bude Ti k ničemu, protože se musí vytvrzovat za tepla (alespoň tak se to dělá ve fabrice). Takže já vždy po servisní prohlídce jdu a kaučukovou ochranou na podvozky (ne bitumenem) ošetřím zvedací body, které zaručeně pokaždé orvou. Nicméně musím se servisu zastat - ony plechy jsou konstrukčně špatně vyřešené (čtvrtkruh s hranou přesně rovnoběžnou se střižnou silou) a střižné síly by tam jen tak nějaká ochrana nevydržela - možná tak kus nerezového plechu... Jinak s tím, že oprava nejde udělat lépe, než to bylo uděláno ve výrobě tak úplně nesouhlasím, protože výroba je cenově optimalizována a používají se hmoty, které jsou 1) levné v masovém měřítku, 2) vyhovují ezo-eko-bio předpisům (např. je omezováno použití organických rozpouštědel), 3) hodí se do technologického postupu - nástřik se provádí plastizolem, protože pak je celá karoserie kvůli plniči vypalována... Tím chci říct, že pokud člověk skutečně ví, co dělá a použije kvalitní chemii, může být oprava lepší než originál, ale stojí to prachy a spoustu času....
  6. @DušanV: Přesně, před současnou 1.2 TSI 66kw jsem osedlal, myslím, tyto motorizace ve Fabiích: 1.2HTP 40kW, 1.2 HTP 51kW, 1.4 16V 55kW, 1.9 TDI 74kW(?), 2.0 MPI 85 kW. No a popravdě nejuniverzálnější motory jsou asi ta čtrnáctistovka a 1.2@51kW - ve městě to nemá nepřirozený průběh výkonu a mimo město zase dostatek a celkem lineární zátah... Ale celkově jsem se vždy popasoval s každým motorem i s nejslabší HaŤaPkou, ano, nedá se s ní moc předjíždět, ale na druhou stranu cestovní rychlost se s ní dá udržet bez problémů, když to auto není naložené na maximum. Spíš bych se tazatele zeptal, jaké je jeho zamýšlené použití: jezdit nějakou okresku, sem tam delší štreky, denně to drtit po dálnici, co to dá, a nebo nahopsat patnáct tisíc po městě? Pouze v případě denního dojíždění někde po dálnici nebo silnici první třídy v kopcích bych uvažoval o TSIčku - alespoň moje 1.2 (vím, jsem mimo téma) se mi zdá pro hopsání po městě/okreskách ne úplně vhodná. A ještě taková technická: pokud je tazatel na štíru s penězi, proč jde do operáku? Je to skutečně nejvýhodnější strategie v jeho pozici?
  7. Johny.z

    Řazení zpátečky

    @suntour:moje zkušenost s F1 a FIII je taková, že převodovka se chová téměř naprosto stejně. Zpátečka okamžitě po zastavení/vyšlápnutí spojky zachrastí - holt není synchron a hnací hřídel se ještě točí. Ale to není klasické počítání zubů, neb spojka je rozpojená a zuby dostanou jen minimální údery od dotáčejícího se hřídele. A jednička někdy nejde dořadit a to pouze, pokud obě hřídele v převodovce stojí. Takže to připisuju tomu, že zuby příslušné spojky jdou příliš proti sobě a nervu to tam na hulváta. A na tohle je náchylnější F1, snad díky většímu opotřebení...
  8. Johny.z

    Plynový pedál

    Mně se také něco podobného asi dvakrát stalo, nicméně to připisuju špatné poloze boty na pedálu, kdy začala o něco drhnout nebo měla neoptimální polohu vůči pedálu, čímž byla síla potřebná k sešlápnutí vyšší než obvykle. To si myslím, protože na rychlost návratu plynového pedálu ta příhoda neměla vliv.
  9. Johny.z

    EFB pro Fabii

    Zdravím, uvažuju o koupi nové baterie pro jedničkovou fabku, která se používá především jako městské hopsadlo. Jednou týdně nějaká delší cesta. Proto uvažuju o EFB baterii, která by měla lépe snášet vybití. Z hlediska dobíjecích charakteristik a dalších aspektů jsem přesvědčen, že by to neměl být problém - stále se jedná o zaplavenou olověnou baterii. A to je moje otázka: nežiju v omylu?
  10. Ony jsou tři třídy vozidel ve Škoda+: Roční vozy, Prověřené vozy a ostatní. Důvěryhodnost vozidel dle mého názoru klesá s danou třídou...
  11. Za 300 si koupíš nenabouranou 1.2TSI s obdobným nájezdem přímo od dealera Škody se zárukou garantovanou výrobcem/oficiální servisní sítí. Žádný pochybný dovoz. Sice to nejspíš nebude MC, ale jistota o stavu auta bude násobně vyšší. Uvažuj se mnou: vypláznu skoro půl mega za malé auto a už nedám nějakých pět, šest tisíc navíc za havarijko, abych to pak opravoval u nějakého garážisty a obratem prodal se ztrátou 100-150 litrů? Kdo garantuje jakoukoli záruku? Dovozce? Kdosi ve Švajcu? Škoda? Ta dá od vad jen okrajově souvisejících s havárkou ruce pryč, neb to nebylo opraveno v autorizáku. Netvrdím, že to auto nemůže být v pořádku, ale vidím tam moc možných zádrhelů.
  12. Johny.z

    Bouračky

    @bojler: ano souhlasím. Řidič BMW způsobil vědomě a cíleně velmi nebezpečnou situaci (obdobně jako když někdo hází šutry z mostu na projíždějící auta). Tam si myslím, že výrok o vině je naprosto v pořádku a co se týká trestu, jako rodič dítěte, které se narodilo v podobné době jako oběť, jej považuju za shovívavý. Ale zároveň se ztotožňuji s p. dr. Beranem, že řidič Audi měl být schopen zareagovat (Škodovka hned za vybržďovačem zastavila, tak proč by nemělo být schopné dobrzdit Audi, které na to navíc mělo o nějakých dvacet, třicet metrů navíc). Jo, aha, on asi přes dodávku neviděl, co se děje před ní, ale pak se nemá hnát jako pako tam, kam nevidí. Tím netvrdím, že by si měl jít sednout natvrdo, narozdíl od p. Kostnera. Ale měl by dostat nějaký vyšší podmíněný trest, na nějakou dobu papíry do čistírny a částečnou náhradu újmy. Pokud by následkem jeho jednání byly zohýbané plechy, netrvalé následky, tak ano, udělal bych na ně důrazné bububu a nechal to být (podmíněné zastavení stíhání). Ale takhle se spolupodílel, byť nedbalostí, na smrti nevinného člověka (dítěte).
  13. Johny.z

    Bouračky

    Pánové, nepůjdeme v tomhle případě raději do (Octa) hospody? Sice bych taky něco dodal, ale už jsme úplně mimo téma...
  14. Ne, tolerance neexistuje. Pouze 0.24 promile se považuje za součet nepřesnosti měření a maximální běžné fyziologické hladiny. Pokud nadýcháš do 0.24 a přiznáš, že jsi před jízdou požil, můžeš být shledán vinným z přestupku.
  15. @Wittmann skutková podstata pojistného podvodu je: Pojistný podvod (1) Kdo uvede nepravdivé nebo hrubě zkreslené údaje nebo podstatné údaje zamlčí a) v souvislosti s uzavíráním nebo změnou pojistné smlouvy, b) v souvislosti s likvidací pojistné události, nebo c) při uplatnění práva na plnění z pojištění nebo jiné obdobné plnění, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta, zákazem činnosti nebo propadnutím věci. čili pokud při likvidaci škody po pravdě nahlásí příslušné skutečnosti, pojistný podvod to není, ne ne a ne. Druhá věc je, jak je nastavená pojistná smlouva, protože pak pojišťovna může odmítnout plnit/krátit plnění.
×
×
  • Create New...