Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Johny.z

Uživatel
  • Počet příspěvků

    49
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

2 Neutrální

O uživateli Johny.z

  • Hodnost
    Nováček

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Johny.z

    TSI a filtr pevných částic

    @MilanHos má pravdu. Všechna benzinová vozidla vyrobená po 1.9.2018 musí splňovat limit na pevné částice. To efektivně znamená, že všechny přímostřikové motory namontované do aut vyrobených letos v září a později mají OPF. K 1.9.2017 se vztahuje podmínka, že všechna vozidla NOVĚ homologovaná po tomto datu musí splňovat požadavek viz výše (proto byl OPF zaveden do Fabie až v průběhu letoška).
  2. Johny.z

    Enabling both rear fog lights (Povolenie oboch zadných hmloviek)

    Výstupní proud nezměříš :) Resp. ano způsobem: teče, teče, áááno už neteče/nevypíná; jdu si pro novou jednotku. Pokud to dobře chápu, výkonový stupeň bude IGBT nebo MOSFET pro minimalizaci ztrátového výkonu. Ale tyto prvky mají nějaký maximální trvalý proud daný vlastně velikostí (a jakostí) polovodivého přechodu, který, když se překročí, tak se rapidně snižuje životnost součástky. Proto se ptám, jestli máš nějaké informace, jaký je právě konstrukční výstupní proud na pinu T73a/65 (přece jen připojením druhé žárovky zdvojnásobíš proud a tedy i výkon: cca 2A -> 4A, který musí jednotka spínat). Není nutné mít přesné hodnoty, stačí si být jistý třeba tím, že se jednotka montuje i do dvoužárovkových modelů.
  3. Johny.z

    Enabling both rear fog lights (Povolenie oboch zadných hmloviek)

    Díky moc, tahle schémata jsou pro mě trochu nečitelná (je součástí jednotky relé/není, jaký je výkonový prvek..., taková "černá skříňka"). Tušíš, prosím, jaká je přetížitelnost té jednotky, resp na jaký výstupní proud je dimenzovaná?
  4. Johny.z

    Enabling both rear fog lights (Povolenie oboch zadných hmloviek)

    @wirer: mlhovka je spínaná relátkem nebo přímo nějakou sofistikovanou jednotkou? Je dostatečná výkonová (proudová) rezerva na pojistce? Uvažuju o stejném řešení, ale nerad bych přetížil nějakou superchytrou a superdrahou součástku
  5. Johny.z

    Aký olej do 1.2 TSI EA211 (vymena oleje a filtru)

    G 052 577 N2 (nebo spíš G 052 577 M2) je OEM kód dílu/náplně dle VW (viz např.https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g052577m9-olej-motorovy-0w-20-skoda-33245.html). Nicméně já bych do tohohle motou 0W20 nedával - považuju ho za zbytečně drahý i proti 0W30 a co vím, tak oleje 0W20 mají už dosti nízkou HTHS viskozitu - mají poměrně malou únosnost filmu. Motor byl konstruován pro VW 504.00, resp VW 502.00, takže bych se řídil tímto a výměnu oleje prováděl v kratších než předepsaných intervalech (dle uvážení každého soud(st)ruha).
  6. Johny.z

    Jaký olej a filtr do 1.0 TSI

    I když to nepatří primárně sem, ale spíše souvisí... Článek mi přijde trochu tendenční, aby obhájil nískoviskozitní oleje, ale přece jen jsou to alespoň nějaká "tvrdá data", tak si to prosím přeberte:http://www.petroleum.cz/upload/aprochem2007_169.pdf
  7. Johny.z

    Jaký olej a filtr do 1.0 TSI

    @ronall: kromě prvního roku. První servisní prohlídka je po dvou letech. Ale touhle logikou vlastně platíš každý den, jen určenou částku odevzdáš buď s dvouletým intervalem nebo jednoletým - ona výměna oleje VW 502.00 vyjde dost levněji než VW 508.00, takže otázkou je, a) co motoru vyhovuje lépe (viskozita oleje těsně po výměně výrazně klesne a pak se po dobu životnosti zvyšuje, je nutné vzít v úvahu zhoršování detergentních vlastností oleje v čase) b) v jakém případě zaplatíš vyšší sumu (jsem si jist, že v některých servisech dvě výměny VW 502.00 vyjdou levněji než v jiných jedna VW 508.00) @Petr AMF: VW 502.00 jde jen u motoru bez OPF. Pro nové motory s OPF se sice může nakódovat pevný interval (dle Světa motoruů; 15tkm), ale stejně se musí dávat nízkopopelný olej.
  8. Johny.z

    Řazení zpátečky

    A úplně zastavit auto před tím, než ji tam začneš cpát.
  9. Johny.z

    Ztráta výkonu, netáhne ....

    @Ludva 77: Tenhle motor má tchán a má na něm navrceno kolem 350tkm. Mám obavu, jestli roztavený kat. není důsledkem nějaké jiné závady (jako nepálení jedné svíčky, příliš horké spaliny, přicpaná spalinová cesta...). Samozřejmě, může to být způsobeno i jen tím, se kat. uvnitř polámal a ucpal, ale pak bych předpokládal, že si motor přes EGR čuchnul špon a byly by na něm vidět příslušné známky.
  10. Johny.z

    záběh motoru 1.0TSI

    Zajíždět do 5000km? To se snad nezajížděly ani starý dvoutaktní Jawy mazný mastnou směsí a generálkovatelný kusem šutru v pangejtu u silnice... Můj názor je: 1) do 1000km jezdit zvolna, žádné zběsilosti, ale když už, tak raději vytočit motor ke čtyřem tisícům (s nižším zatížením kroutícím momentem), než žmoulat 1500 otáček na vysoký rychlostní stupeň s nohou na podlaze (čili často podřazovat). 2) od 1000km do dvou tisíc začít postupně jezdit svižně, střídat jízdní režimy a motor občas vytáčet. 3) po ukončení záběhu vyměnit olej (byť to výrobce nevyžaduje) a dávat motoru (aspoň někdy) pořádně za uši, jinak se udusí karbonem...
  11. Johny.z

    Aký olej do 1.2 TSI EA211 (vymena oleje a filtru)

    Já tedy nevím, jak Vaše, ale moje TSI tvrdí, že Castrol je doporučený (to až budou zase někde v servisu remcat):
  12. Johny.z

    Nízké napětí na palivovém čerpadle

    @Dula jenom upřesnění: na samotné pojistce (tj. mezi jejími vývody) musí být napět 0V, 12V musí být mezi jejími jednotlivými vývody a kostrou. Je mi jasné, jak jsi to myslel, jen upřesňuji, ať nedojde k nedorozumění. Jinak napětí by se mělo dát změřit i mezi ovládanými vývody samotného sepnutého relé. Zkrátka najít místo na elektrické cestě k čerpadlu, kde dochází k úbytku napětí.
  13. Johny.z

    Fabia III Facelift

    Zajímalo by mě, kdo dělá ve Škodovce architekta konfigurátoru. Být jeho nadřízeným, tak je do konce roku bez prémií. To je tak těžké sestavit patch, nainstalovat ho na testovací prostředí, odladit, ještě jednou otestovat jeho instalci a pak to v noci překlopit? Náklady na potřebný hardware jsou skoro nulové a takhle vypadá celá Škodovka jako banda diletantů.
  14. Johny.z

    Fabia I, htp 1.2, 47kw-převodovka klepe

    Ne, naopak, žádnej šrot! I kdybys nakonec zjistil, že je ohnutá vstupní hřídel převodovky, tak, pokud to auto neni zrezlý, tak opravovat, opravovat, opravovat... Házivost ale zjistíš jen přesným měřením, na to ruka nestačí.
  15. Johny.z

    Fabia I, htp 1.2, 47kw-převodovka klepe

    Napadají mě radiální, případně axiální vůle součástí, co mají co do činění se spojkou (vstupní křídel převodovky, spojkové kožisko, uložení spojkového kotouče na hřídeli...) a házivost spojkového kotouče a setrváku.
×