Jump to content

Johny.z

Uživatel
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

30 Excellent

About Johny.z

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hledal jsem a nenašel, tak se případně omlouvám za duplicitní otázku. Je možné nakódovat denní svícení i na rozsvícení zadních obrysovek?
  2. @McMatej: tohle ale není rozvodový řemen. To je řemen hlavního čerpadla vodní pumpy, který se musí napnout vzájmeným pohybem tělesa pumpy proti samotnému motoru. Do samotných rozvodů se při výměně vodní pumpy nezasahuje, pokud jsem dobře pochopil DP.
  3. No, prošel jsem si DP na 1.2 TSI a není tam ani slovo o nastavení rozvodů motoru. Ale je poměrně složité nastavení předpětí ozubeného řemene hlavního čerpadla - dle DP práce pro dva lidi - zároveň držet předpětí a zároveň fixovat v dané pozici čerpadlo proti motoru.
  4. @Martab: dle servisu je to sklo se zvukově tlumicimi vlastnostmi: http://www.autosklokm.cz/cz/autosklo/nasi-dodavatele/dodavatel-fuyao/akusticke-sklo/
  5. Pokud jste s pánem vyplnili/vyplníte formulář o dopravní nehodě, ze kterého vyplyne jeho zavinění (shodnete se, že kamínek odlétl od jeho auta), tak by to mělo jít z jeho ručení. Ale je potřeba jej sepsat a událost nahlásit neprodleně, jinak mohou být porušeny podmínky pojistné smlouvy. A především pravdivě, jinak se může jednat o pojistný podvod a na ten jsou (nepřekvapivě) pojišťovny extrémně háklivé.
  6. @zwan: teda, já bych pod auto na heveru nevlezl. Natož se u něj snažit povolit šroub na vaně - maličká sedmisetkilová 106 se mi z heveru zhoupla, když jsem povoloval těhlici, a fakt bych pod ní v tu chvíli nechtěl být, to bych si už raději kvůli výměně oleje pořídil nájezdové rampy.
  7. Johny.z

    Krupobití......

    @MilanHos: přesně tak. Ale jinak bych zkusil jiný servis. Otci se někdo na parkovišti nabořil do zadního nadkolí, škoda byla řešena přes pojišťovnu - srovnáno a přelakováno za pomoci rozstřiku do ztracena (metalíza) - Škoda AS. Sám jsem také před pár lety nechával dělat rozstřik (bez rovnání, jen příprava na lak + lak metalíza) na zadním blatníku po nacouvání do špatně viditelného kůlu, jiné auto, ale opět (konkurenční) ŠAS. Zřejmě Tě jen zkouší, abys vyplázl desítku - vejvar na tom mají totiž daleko větší než na rozstřiku za tři litry.
  8. Johny.z

    Krupobití......

    @waw: za deset litrů mi před dvěma lety převařovali celý zadní blatník vč. laku. Ale nebyl to autorizák. Jižní Čechy.
  9. @Petroch: Podle mých informací se nakonec ukázalo, že natočení jiskřiště (minimálně u TSI - Pawouk, doufám, promine) nemá statisticky významný vliv na chlazení/životnost. Ale není to informace přímo ze Škodovky/VW, tak ji, prosím, berte bez jakékoli záruky, spíš jako zajímavost.
  10. Johny.z

    Krupobití......

    Záleží na tom, kam až ten lak prasknul. Pokud je to až na kov, tak libovolné pouhé zatření bude díky vibracím dále praskat a jak se do toho dostane slaná voda, tak to pomalu, ale jistě začne korodovat... Já bych tedy tři tisíce za přelakování nešetřil (tedy pokud to není haubna, která se dá lacino vyměnit za stejnou z vrakáče).
  11. (30000 / 15000) * 400 = 800. To je ale "náhoda". :-D
  12. Dnes jsem si hrál s volnoběhem a topením u mojí 1.2 a výsledek je takový: zahřáté auto asi po 50 km jsem odstavil na volnoběh a vypnul topení. Volnoběžné otáčky spadly někam k 700 a držely. Zapnul jsem topení naplno a pustil větrák a volnoběh vyskočil téměř instantně k 1000. A až po vypnutí větráku a termostatu ještě cca 30 sekund trvalo, než začaly opět padat. Poznamenávám, že mám manuální klimu, takže v případě klimatronicu dost možná bude vzorec chování ještě komplikovanější.
  13. Jde: nechat si to namíchat přesně podle původní barvy lakovaného dílu... Ale v případě nového (nevyšisnutého) auta to nedává smysl...
  14. @McMatej, @juras929: cjz* je 1.2 z řady EA211.
×
×
  • Create New...