Přejít na obsah

Ingi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Ingi

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Pánové moc díky za zkušenosti, měl jsem z toho trochu strach ale uklidnili jste mě na tu dvojku to prý má zařadit vždy, pokud je DSG v pořádku, ale asi to neplatí pro všechny - navíc zkoušel jsem tam tu dvojku hodit pádlem a bez plynu ji auto prostě nedá, takže to bude vlastnost Cukání v tom sportu jsem si vysvětloval přesně jak píšete, takže teď můžu být klidnější
  2. Oleje jsou čerstvě po servisu komplet (dsg, haldex atd...) s průplachem i filtrem... projev před i po oleji v režimu sport +- stejný, nahoru jde krásně hladce, dolů jemně cuká, přirovnal bych to k rychlému vyšlápnutí spojky v manuálu... v jiných režimech je řazení po oleji trošku jemnější / lepší, jinak ale +- stejné, tedy např. comfort / normal nahoru dolů řadí bez nějakých negativních projevů... Rozjezdy před i po oleji stejné...
  3. Ahoj, mám 2.0 TDI 140 kw v kombinaci s DQ 500, najeto cca 170tis, rv. 11/2018. Rád bych se optal na chování převodovky a případné tipy, co řešit. Celkově převodovka řadí dobře v plném rozsahu při klidné i svižné jízdě, přijde mi, že je v dobré kondici, řadí nahoru dolů bez škubání apod., ale trápí mě dvě drobnosti: Rozjezd - když pustím brzdu, auto se samo plynule bez plynu rozjede, ale nepřeřadí na dvojku, jen pokračuje v pomalé jízdě Cukání v režimu sport - při podřazování v režimu sport auto lehce cuká na všechny stupně, při řazení na vyšší stupně je to bez problémů, cukání mi přijde výraznější při dobržďování, v ostatních režimech podřazuje hladce... Zajímalo by mě, jestli si tím mám lámat hlavu, nebo jde spíše o vlastnosti DSG / nájezd, případně po čem jít a za kým v okolí Ostravy a okolí? Děkuji za tipy, info a váš čas, fajn den
  4. Nevím, třeba pokud má někdo zkušenost s tím, jak moc se motor může poškodit na volnoběh a zda je šance, že uvnitř zůstal OK - třeba někdo ze zkušenosti ví. Pak taky, kolik by mohla celá sranda s opravou stát (třeba v nejhorším případě, ať mám představu). No a pokud zde na fóru je někdo kdo má s někým velmi dobrou zkušenost v okolí Ostravy, komu bych případně mohl auto dát na opravu - budu rád za tip. Snad jsem to nenapsal až tak blbě - věštění z koule nechci a ani nechci, aby tu někdo odhadoval, co s autem je... prostě s tím jen nemám vůbec zkušenost a budu rád za každou radu, co si ohlídat nebo na co si dát bacha, ať se nenechám nějak odrbat, bohužel nemám servis nebo mechanika, kterému bych 100% důvěřoval... Díky
  5. Ahoj, prosím o radu, co s motorem - podle všeho přeskočil řemen a motor se potkal, stalo se to na volnoběh, auto stálo, od motoru se ozvalo lehké kovové bouchnutí, chcípl a je KO, řemen volný... zkoušel jsem ho ještě startovat, což byla asi chyba... Někde jsem četl, že se 16v nemusí nutně potkat a že může být uvnitř OK - je na tom něco pravdy? Auto mi teď stojí u mechanika a nerad bych na motoru dělal něco, co není potřeba (v servise automaticky zmiňovali výměnu motoru / hlavy atd.)... Samozřejmě chápu, mže se musí rozebrat a teprve pak budu vědět víc, není tu ale mezi námi někdo, kdo se na podobné případy specializuje a dokázal by dát auto dohromady? Nejlépe v okolí Ostravy / Karviné? Nemám ani představu, kolik by oprava mohla stát, máte někdo prosím zkušenost? Moc díky
  6. Ahoj, prosím o radu, co dál s mojí octavii II FL - 2.0 tdi BKD, najeto 460000, technicky i vizuálně skvělé auto - komplet RS interiér / exteriér, z výbavy cornering, columbus, bluetooth, multifunkční volant, coming/leaving home, senzory v předu vzadu, dešťový senzor atd., jen pár kosmetických vad - s autem jsem spokojen, km na něm absolutně nejsou znát, ale po bouračce na pravý předek nevím co s ní dál... Bylo to v nižší rychlosti do železného sloupku, i tak to ale asi byla slušná pecka - je trefený nárazník a blatník viz foto, schytalo to bohužel hodně kolo a vše s ním spojené - těhlice, rameno, tlumič, poloosa atd. - vše je na výměnu. Nevím, co s autem dál - havarijko mám a pojišťovna bude platit, ale zda jít do opravy - pořádné z origo dílů a auto si nechat, levné z nějakého standardu a auto případně prodat, nebo ho nechat tak, nechat si vyplatit škodu a prodat ho tak jak je jako vrak? Jakou by mohlo mít případně hodnotu?.... Díky za rady Fajn den
  7. Ahoj kolegové, nemáte prosím někdo zkušenost, či nedělali jste si sami výměnu předních skel bez demontáže plechu, který drží repro, stahovačku atd. - tedy bez nutnosti odvrtávat nýty? Pamatuju si, že na bývalém autě - seat toledo II to bez demontáže šlo, jen se povolilo okno v packách stahovačky a šlo dveřmi směrem nahoru vytáhnout, je to u OCT II podobné nebo je to nereálné? Díky moc za info Fajn den
×
×
  • Vytvořit nový...