To určitě vyzkoušíme, až bude auto doma. ?
Díky za ujištění, alespoň vím, že to asi není chyba. Tedy je to chyba, ale systémová.
Obávám se, že to je spíše hrubé nepochopení jednoho z důvodů, proč si člověk pořizuje automatickou převodovku, ze strany Škodovky.
Na druhou stranu musím uznat, že jsem zkoušel stejnou situaci nastolit s manuálem (bez HHC a Auto Holdu), tedy mít zařazený 1. st., držet spojku 100 % rozepnutou, a stát na brzdě. Následně pustit brzdu a teprve až na to reagovat spojkou. Samozřejmě nemačkat plyn. Tak ze 3 pokusů jsem 2x couvnul podobně jako DSG a jednou jsem to chcípnul. (Podmínky: podobný kopec a podobně těžký a silný Golf 1.2 TSI). To byla ale situace, že jsem „se překvapoval“ tím náhlým puštěním brzdy. Ale když ji u DSG pouští za známý čas 2 sekund HHC, proč si to DSG nemůže připravit spojku do záběru, jako to udělá normální řidič, když se chce s autem bez pomocníků rozjet bez ruční brzdy? K pojmu...
...to má tedy bohužel hodně daleko. ?
Táta seděl vedle mě. Před tím s tím jel taky, ale takovou situaci nezkoušel. Alternativa je, ale jen slabší 1.0 TSI u novějších kousků, pokud máme jako podmínku DSG. Ovšem mám za to, že u kupovaného kousku jde o EA211 s řemenem, neboť je to EURO 6. Možná se mýlím.
Každopádně díky za všechny reakce! (Už mi to nejde napsat nahoru.)