Přejít na obsah

janv27

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení janv27

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. janv27

    Zkušenosti s DSG

    To určitě vyzkoušíme, až bude auto doma. ? Díky za ujištění, alespoň vím, že to asi není chyba. Tedy je to chyba, ale systémová. Obávám se, že to je spíše hrubé nepochopení jednoho z důvodů, proč si člověk pořizuje automatickou převodovku, ze strany Škodovky. Na druhou stranu musím uznat, že jsem zkoušel stejnou situaci nastolit s manuálem (bez HHC a Auto Holdu), tedy mít zařazený 1. st., držet spojku 100 % rozepnutou, a stát na brzdě. Následně pustit brzdu a teprve až na to reagovat spojkou. Samozřejmě nemačkat plyn. Tak ze 3 pokusů jsem 2x couvnul podobně jako DSG a jednou jsem to chcípnul. (Podmínky: podobný kopec a podobně těžký a silný Golf 1.2 TSI). To byla ale situace, že jsem „se překvapoval“ tím náhlým puštěním brzdy. Ale když ji u DSG pouští za známý čas 2 sekund HHC, proč si to DSG nemůže připravit spojku do záběru, jako to udělá normální řidič, když se chce s autem bez pomocníků rozjet bez ruční brzdy? K pojmu... ...to má tedy bohužel hodně daleko. ? Táta seděl vedle mě. Před tím s tím jel taky, ale takovou situaci nezkoušel. Alternativa je, ale jen slabší 1.0 TSI u novějších kousků, pokud máme jako podmínku DSG. Ovšem mám za to, že u kupovaného kousku jde o EA211 s řemenem, neboť je to EURO 6. Možná se mýlím. Každopádně díky za všechny reakce! (Už mi to nejde napsat nahoru.)
  2. janv27

    Zkušenosti s DSG

    Já narážím na to, že tam ten asistent nemá vůbec co dělat, protože s automatickou převodovkou předpokládám samosebou, že se auto jakkoli udrží na místě nebo se rovnou rozjede. U běžných měničových automatů to funguje, sepnutí měniče je trvalé a při puštění brzdy v kopci to stačí minimálně na to, aby auto stálo a necouvalo. Tady žádný měnič není, vše řídí elektronika, ale zarazilo mě, že tam není senzor, který třeba pozná, jaký moment bude potřeba na to, aby auto udržel bez couvnutí. Auto Hold tady ten senzor má. (Superb, Kodiaq, Golf...) HHC zkrátka vůbec nespolupracuje s DSG a pokud chci v takovém kopci třeba manévrovat v parkovacím místě, tak musím přesně přidat plyn tak, aby to jelo dopředu, ale jen jen trošku.
  3. janv27

    Zkušenosti s DSG

    Zdravím vás, rád bych oživil staré téma. Dnes jsem se byl projet s Rapidem 1.4 TSI 92 kW, tedy s DSG. Rok výroby 2017 (ale asi MY2018, podle hezčího rádia). Velmi mě zarazilo a skoro bych snad i řekl odradilo od doporučení koupě (kupuje si táta), že při rozjezdu ve větším sklonu nespolupracují asistent rozjezdu do kopce a spojka DSG. Zkrátka auto při pouhém puštění brzdy nejprve 2 sekundy stojí, pak couvne (!) a pak se začne rozjíždět dopředu. Připadá mi to absurdní, že u auta s automatem musím přesně dávkovat plyn, abych se do kopce pomalu rozjel. Nebo jsem dělal něco špatně? Měl jsem pomalu pouštět brzdu a čekat na záběr ještě u částečně nohou bržděného auta? Fungovalo by to s ruční brzdou? Táta jezdí už 20 let s Vectrou B s hydroměničovým planetovým 4°automatem, r. v. 1997. Převodovka dosud během najetých asi 150 tisíc bez poruchy. Zbožné přání je, aby Rapid vydržel totéž. Výdrž při jeho nájezdu 8 tisíc km ročně by nějaká být mohla. Na druhou stranu, kupovat s touto vidinou dvouleté auto z operativního leasingu (údajně z půjčovny, vlastníkem je ŠkoFIN), které má najeto 40 tisíc a k tomu „v hospodách vyhlášenou“ DQ200 je možná trochu krátkozraké. Co si o tom myslíte? Díky předem za reakce! Auto je tady, pro zajímavost: http://www.autodobrovolny.cz/cs/katalog/ojete/koda-rapid-style-14-tsi-92-kw-dsg-7451
×
×
  • Vytvořit nový...