Přejít na obsah

lvy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    59
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 031 zobrazení profilu

Oznámení lvy

Bažant

Bažant (2/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

21

Popularita

  1. Podle mě to není správně, motor potřebuje být pod zátěží a ne jen tak běžet na prázdno, navíc ty zvýšené otáčky si zajistí sám, takže z mého pohledu je to jen trápení a je to vidět i na těch extrémně krátkých intervalem mezi vypalováním. Já mám zatím nalítáno sice jen 180tkm, ale regenerace probíhá tak co 700 - 730km.
  2. Těžko říct, já mám trochu jiný vůz, jen M6 LaK, motor - olej zahřeju tak po 30km pokud je kolem nuly, vypalování po 150000km aktuálně co 750km tedy skoro stejně jako na začátku. Spotřeba dlouhodobě kolem 5.3l/100km podle lístků, počítač ukazuje většinou stejné hodnoty jako vychází dle tankování, většinou jezdím dálnice a pak větší města. Podle mě je něco špatně už dle toho vypalování.
  3. Na O1 jsem měnil zadní v 210 a přední v 250, takže s S3 nelze srovnávat.
  4. Návod jsem právě speciálně kvůli tomu četl a až poté jsem psal svůj dotaz. Jde o to, že systém se chová divně, někdy detekuje kamiony i když by vlastně neměl a jindy je zase zcela ignoruje. Návod říká toto: "Vaše vozidlo C předjíždí rychlostí maximálně o 10 km vyšší vozidlo D » obr. 274. Při rychlejším předjíždění kontrolní světlo neupozorňuje." V praxi tedy by pravá strana skoro nikdy neměla reagovat během předjíždění, jenže takhle to nefunguje a proto se ptám na to jaké mají jiní zkušenosti a jak jim tato funkce funguje.
  5. Mám dotaz, nejsem si jistý, jestli mi správně funguje pravá strana. Levá strana ukazuje vždy a to i když auto jede rychle. Pravá strana různě, někde detekuje kamiony, jindy ne a tak se chci zeptat co vám ukazuje pravé zrcátko když jste na dálnici?? Dodatek: měl jsem problémy, kdy problikly obě dvě strany a pak tma a nefungovalo to a nebo ukazovala pravá strana, že tam něco je i když tam nic nebylo. Servis, kyselé ksychty, prý přehráli software, ale na dálnic se to pořád chová podle mě divně. Díky za info.
  6. Nějak nesedí udávaná hodnota na tempomatu a provoz bez zdržení s dosaženým průměrem. Jinak spotřeba extrémně vysoká, 4x4 je vážně velký žrout. Mám stejnou trasu, průměr 110km/h a spotřeba 4.5 jen s tím rozdílem, že nemám 4x4.
  7. Jedno to je, ale já zatím co jsem dal výše uvedenou kombinaci, tak nehnije nic a to pořád prší. Předek rezavý a zadek ne. Předek originál.
  8. Dovolím si nesouhlasit s první větou. Vlastní zkušenost je taková, že nové auto vůbec nebrzdilo proti 14 leté staré O1. Až poté co se brzdy úplně rozpadly a dal jsem tam Zimmermann + Textar, tak to poprvé začalo normálně brzdit. Dodnes originál reklamuji a není vyřešeno.
  9. Přidávám fotky, první dvě, kde je vidět stav po delším stání po jízdě solankou. Druhé dvě obdobně, ale zde je vidět, že zadní neoriginální se drží déle bez koroze než přední originální. Tak jen pro zajímavost.
  10. No dobře, ale pak přece nemá smysl řešit spotřebu jen ve městě. Já taky mám dneska po městě najeto víc jak 1/3km a přitom jsem skončil na spotřebě 4.5l/100km a to ještě včetně vypálení DPF. Kromě města tam byla dálnice a pak okresky. Spotřeba po městě není problém, problém je spíše studený motor, převodovka a ložiska.
  11. Mohu se vás zeptat, proč si kupujete takové auto na ježdění do města? Jaký to má smysl?
  12. Dal jsem tam kotouče Zimmermann a desky Textar.
  13. Já osobně mohu říct, že po 110000km trápení se zadníma brzdami jsem to konečně vyměnil a tak jak to brzdí teď to nebrzdilo ani když to bylo úplně nové.
×
×
  • Vytvořit nový...