Jump to content

FCCID

Uživatel
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Good

About FCCID

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Neprováděl jsi nějaké kódování na autě? že by se to nějak rozhodilo
  2. A co když má třeba startovací tlačítko, hmm?
  3. Zkusil bych odemknout a zamknout mechanicky klíčem i několikrát a ještě před tím změřit napětí baterie v klíči jestli je ok tj. více než 3V
  4. A určitě máš správný podporovaný adapter? https://www.carscanner.info/choosing-obdii-adapter/
  5. No mám F3FL (2019) a chová se mě to tak, že ve dne za denního svícení mám pohasnutí a vrácení DRL skokově (přepínač na AUTO) za tmy při zaplých Bi LED nějaké pohasnutí a vrácení DRL pásku vůbec nepozoruji, svítí pořád stejně. Tak nevím.
  6. Lze nakódovat na Fabii 3fl pomocí Car Scanner pohasínání DRL při směrovkách, např. jako tady https://www.youtube.com/watch?v=21Pny4Dlx_Y Pokoušel jsem se aktivovat přes LED DRL dimming when turn signal flashing , ale nešlo to aktivovat/žádná změna v chování DRL Zkoušel někdo?
  7. Zkusil bych ještě dát novou baterku a potom odemknout / zamknout čistě klíčem ( i několikrát) ne dálkou! Taky jsem měl problémy s klíčem, baterka vydržela 1 den a potom co jsem odemkl a zamkl několikrát jen klíčem už to bylo OK.
  8. Já si došteloval (výškově) Bi led světla imbusem. Z výroby (5/2019) svítily moc vysoko a auta na mě občas blikala, tak jsem je trochu stáhl dolů asi tak o 3/4 otáčky a byl klid. Stačí udělat rysku a můžeš se vrátit na původní nastavení.
  9. Tak já nevím, ale 12,2V není zrovna fresh.. https://dusj4r71pmvop.cloudfront.net/5314/6852/8840/Testing.JPG
  10. Ano píšou to na světle 15 a17 Watů, ale záleží, kolik světla leze ze světlometu, resp. jaká intenzita osvětlení je před vozidlem při LED, bixenon či xenon?
  11. Mít tmavou barvu nebylo by to až tak zlé, ale na stříbrné co mám si to nedovedu představit
  12. Ano, u Bi LED nejde nastavit potkávací a dálkové zvlášť, pouze spolu. Co se týče reklamace, nemyslím si, že by měly být nějaké větší rozdíly mezi světly (Bi LED) Jedině snad porovnat naživo s jinou Fabií se stejnýma světlama, jestli tam bude rozdíl a pak reklamovat. Já už si zvykl, přechod tam nějaký prostě je, zkrátka je to daň za "levná" LED světla
  13. LED diody jsou zapojeny do série 7 a 5 proto takové napětí. V řídící elektronice je zřejmě step-up měnič, nebo něco na ten způsob. 4x je tam osazen TLD5098
  14. Žádné aktivní chlazení se uvnitř nenachází, ve světle jsou uzavřeny jen ty chladiče co jsou na fotkách. Světelný tok je pouze orientační a nejsou zde započítány ztráty na optikách a čočce. Vycházel jsem pouze z datasheetu LED, grafů a měření tady. Nikdo neví jaký výkonový Bin LED je osazen, při proudu 1A to může být světelný tok na LED od min.280Lm až max.450Lm, takže rozdíl je velký viz. datasheet kolonka Brightness Groups.
  15. Jak je známo Škoda Fabia 3 facelift dostala ve výbavě STYLE a Monte Carlo Bi-LED světlomety s funkcí přisvěcování při odbočování (Corner). Jedná se o statické LED světlomety bez natáčení do zatáček, pouze s nivelací tj. nastavení výšky podle zatížení. A Škoda opravdu nekecala a použila do Fabie a stejně tak i do Scale LED diody od firmy Osram. Složení světlometu: Low beam: potkávací světla, výkon 15W – skládá se ze 7mi LED Osram Oslon Black Flat - LUW HWQP High beam: dálková světla, výkon 17W – skládá se ze 5ti LED Osram Oslon Black Flat - LUW HWQP Corner light: přísv
×
×
  • Create New...