Jump to content

FCCID

Uživatel
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

13 Good

About FCCID

  • Rank
    Junior

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. FCCID

    Bi-LED světlomety

    LED diody jsou zapojeny do série 7 a 5 proto takové napětí. V řídící elektronice je zřejmě step-up měnič, nebo něco na ten způsob. 4x je tam osazen TLD5098
  2. FCCID

    Bi-LED světlomety

    Žádné aktivní chlazení se uvnitř nenachází, ve světle jsou uzavřeny jen ty chladiče co jsou na fotkách. Světelný tok je pouze orientační a nejsou zde započítány ztráty na optikách a čočce. Vycházel jsem pouze z datasheetu LED, grafů a měření tady. Nikdo neví jaký výkonový Bin LED je osazen, při proudu 1A to může být světelný tok na LED od min.280Lm až max.450Lm, takže rozdíl je velký viz. datasheet kolonka Brightness Groups.
  3. Jak je známo Škoda Fabia 3 facelift dostala ve výbavě STYLE a Monte Carlo Bi-LED světlomety s funkcí přisvěcování při odbočování (Corner). Jedná se o statické LED světlomety bez natáčení do zatáček, pouze s nivelací tj. nastavení výšky podle zatížení. A Škoda opravdu nekecala a použila do Fabie a stejně tak i do Scale LED diody od firmy Osram. Složení světlometu: Low beam: potkávací světla, výkon 15W – skládá se ze 7mi LED Osram Oslon Black Flat - LUW HWQP High beam: dálková světla, výkon 17W – skládá se ze 5ti LED Osram Oslon Black Flat - LUW HWQP Corner light: přísvit do zatáček, výkon 6W – 1 LED, Osram Oslon Black Flat - KW H3L531.TE Směrové světlo: žárovka PWY24W DRL/POS: denní svícení/poziční světla, 12V 4/0,4W – výrobce a označení použitých LED se mě nepovedlo identifikovat. Dostalo se mě do ruk poškozené světlo z bouračky, takže koho zajímá co je uvnitř je tu několik fotek: Zarazilo mě, že LED diody pro potkávací a dálkové světlo nejsou narozdíl od LED diody pro přísvit do zatáčky na hliníkové DPS, ale pouze na klasické cuprexitové DPS, sice je to přišroubované k chladiči, ale i tak. No snad se to neupeče. Low beam: 15W - 7led - tj. cca 2,14W/led - tj. cca 240Lm/led - tj. světelný tok cca 1680Lm Měření na laboratorním zdroji: U=20,6V I=0,7A High beam: 17W - 5led - tj. 3,4W/led - tj. cca 330Lm/led - tj. světelný tok cca 1650Lm Měření na laboratorním zdroji: U=15,2V I=1,05A Corner light: 6W - 1led složená ze 3 čipů - tj. světelný tok cca 750Lm Měření na laboratorním zdroji: U=8,9V I=0,7A Uvedené hodnoty jsou pouze orientační.
  4. Tak já se taky přidám, taky pískám (Swing). Začlo to přesně tím, že mi to hodilo nějakou chybu, když jsem zkoušel Android auto. Od té doby píská. Mám vysledováno, že pískání reaguje na světelný senzor, tzn. svítí slunce (hodně světla) = nepíská, zajedu např. do zastřešeného průjezdu (méně světla) = píská. Zatím jsem to neřešil. Fabia 3 HB FL STYLE
  5. FCCID

    FIII - sleva %

    Neví někdo jestli ještě platí u Fabie ten Trade in bonus 25k za vůz protiúčtem?
  6. Měl jsem stejný probém jako Robertos a Zilvi... Já jsem rozdělal relátka co jsem dosáhl o očistil vnitřní kontakty, k tomu jsem rozdělal relé automatického svícení a na jeho dps přepájel všechny vývody od kontaktů a cívky (některé vypadaly jako tzv studeňáky = již nekvalitní pájený spoj). Dále jsem ještě rozdělal spínač osvětlení a přepájel na té dps takové ty drátky co se nacvakávají do kontaktů, tam se mě taky zdálo, že tam je studeňák. Očištění a hlavně přepájení vyřešilo muj problém, po půl roce stále ok. ťuk ťuk
×
×
  • Create New...