Jump to content

Martin Rušaj

Uživatel
  • Content Count

    1,002
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

186 Excellent

About Martin Rušaj

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,850 profile views
  1. Martin Rušaj

    Karoq řazení

    Nechápu, co ve ŠA dělají na výstupní kontrole. Asi ho..no. To by měli poznat, ne? I Ukrajinci :)
  2. Martin Rušaj

    Brzdy

    Jí mám nalítáno 40 000 a jsou jak bych ani nečekal. Jsou naprosto Ok. Myslím si, že ještě vydrží dalších 15 -20 t.
  3. Teď nikdo klimu nezapíná? Není důvod jí vypínat, ne? Naopak. Aspoň se nemlží okna.
  4. Já DAB vůbec nedávám. Nic moc na tom nehraje. Jen duchnovské stanice. A kvalita? Žásna.
  5. Jen asi hloupá otázka. Proč chceš něco deaktivovat, když to v autě máš a funguje to.
  6. Ty tam nemáš ani jednu zásuvku? Kruci ve Fabce III tam byla! To je co za okleštěnou výbavu.
  7. Každé auto je dobré. Nedáno jsem si spletl s Karoqem. Jsou si podobní. Ale jak už se tady psalo, tak každý je jiná lajna. Je to o vkusu a o tom na co to auto chceš. Nelituji za víc peněz, ale dost víc muziky. Prostě nebudeš litovat u koupě+ Kroqu. A Hovney? Už jsem měl doma 3 nové a už nikdy mi přes práh nesmí.
  8. Má rada zní. Karoq. A nebudeš řešit takové nedokonalosti, jako vrzající plasty, špatné sedačky, stavitelnou loketku a podobné drbky. Hold Kamiq je pěkné auto, ale je o třídu níž než Kamiq. Ale do Karoqu určitě silnější motor než 1.0.
  9. Ahoj. No už je to nějaký ten pátek. A už jsem fabku vyměnil za Karoqa. Ale tlak stačilo vyrestartovat v infotaimentu.
  10. Nespletl jsi se v cenách za to Suzuki?
  11. No tak to nevím. Jak zasvíti hladové oko, tak mi píše dojezd 100 km. A raději tankuji. U hlavně nafty by se nemelo dojíždět na výpary. A tankovat do úplně stavu, kdy benal nebo nafta vytéka pomolu s hrdla.
  12. No jí to mám trochu dál. Z Ostravy 430 km. Ale to neva. Spojil bych to s něčím, co by pobavilo i manželku.
  13. Já sice nevlastním Scalu, ale chtěl jsem si jí koupit. Na konec jsem šel do Karoqu. Ohledně závad u ŠA nebo ostatních značek bych řekl, že opravdu to není jen o tom, že závady u ŠA napříč portfoliem jsou a budou. Ano budou. A u ostatních značek jsou taky a budou. Proč? Jak bylo napsáno, tak se všechny značky předhánějí, aby několikrát ročně vyprodukovaly novinky a tím pádem nemají čas na to, aby vychytaly na nich chyby. To hold nechávají na to, že se budou chyby odstraňovat za provozu a hold jsme testovací řidiči. Vlastnil jsem několik značek a skončil a to s radosti zase u ŠA. Renault, H, a M
×
×
  • Create New...