Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Wdog

Uživatel
  • Počet příspěvků

    65
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

23 Výborná

O uživateli Wdog

  • Hodnost
    Uživatel

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Wdog

    Mirrorlink problemy

    Já jsem si původně taky myslel, že připojím káblem a bude to zrcadlit. Pak jsem zjistil realitu, že je vše jinak, a zabralo mi to mnoho večerů, než jsem to rozchodil. Ale už více než rok zrcadlím a je to paráda. Když si nekoupíš tu Floating Apps a chceš klasické full mirrorlink zrcadlení, jako je v návodech na YT, potřebuješ tyto aplikace do telefonu: Button Savior Non Root, LG Mirror Drive a pak nějakou další certifikovanou mirrorlinkovou aplikaci, třeba Rock Scout. Na telefonu pustíš Button Savior (ten ti vytvoří možnost ovládání oken jen přes display auta - záložky podél okraje), a z displaye auta pak spustíš přes sebe (certifikované) LG Mirror Drive a Rock Scout. LG Mirror Drive by mělo vytvořit zrcadlení, ale jinak u Samsungu nic nedělá, a Rock Scout se spustí, pak zmenšíš do menšího okna a zavřeš křížkem. Zrcadlení by pak mělo zůstat. Upozorňuji ale, že přesné chování a spouštění záleží na verzích autorádia, systému telefonu a verzích aplikací, a pro různé kombinace může být různé. S telefonem S7 v androidu 7 jsem to zkoušel v Octavii s Bolerem a fungovala to dobře. Když ti to takto nepůjde, kup si Floating Apps.
  2. Wdog

    Karoq dodací lhůta

    Ty jsi mne asi úplně přesně nepochopil. Když potřebuji ve firmě nahradit stávající auta, tak objednám nové škodovky a ta stávající nechám zatím jezdit déle. Správci autoparku s těmi dlouhými dodacími lhůtami počítají. Když potřebuji třeba 20 nových aut, třeba pro nově přijaté lidi, tak si je zatím půjčím z půjčovny, objednám u ŠA a až dorazí, ukončím tu půjčovnu. A ano, půjčovny auta mají, a ano, ceny za takové půjčování (třeba na dobu měsíc až půl roku) jsou za levný peníz. Když nechci, nebo neumím, výše uvedené možnosti, tak obejdu nejbližší autosalony a nakoupím prvních dvacet skladovek, na které u nich narazím, bez ohledu na značku. Nevím, jak si s tím poradí jinde, já jen vím, že takto to řešíme v naší firmě, které má vozový park postavený na škodovkách (Octavie a pár Superbů) a každý rok vyměníme cca 30ks aut. A taky jsem nikde nepsal, že mi tato dnešní situace připadá normální. Jen to, že je to realita dnešních dnů. Změnit to může zákazník, tak, že masově začně kupovat jiná auta a ŠA se vyprdne. A čistě teoreticky, neřekl bych, že na trhu absolutně auta chybí. Podívejte se kolem sebe na zacpaný ulice. Jenom se zpomaluje cyklus obnovy a dlouho to trvá od objednávky k dodání nového. Takže stávající majitelé aut musí počkat a odložit prodej či likvidaci stávajícího vozu. Samozřejmě, jsou i noví zájemci co dosud neměli nic, ale takových asi bude velmi málo. Chceš opravdu nutně auto, třeba dnes? hrozně nutně potřebuješ to auto na rozvoz rohlíků? ... otevři si nabídku škoda Plus a tam na tebe vyleze 2300ks octavií a cca 90ks karoqů - lehce jetá auta. To by na rohlíky mělo stačit.
  3. Wdog

    Karoq dodací lhůta

    Tak tady se pohybujeme v tržním prostředí (i když se zásahy státu), takže pokud zákazníkům vyhovuje kombinace užitek/cena u škodovek do té míry, že si počkají třeba rok, tak si ŠA auto může dělat byznys způsobem, jakým ho dělá. Mají prostě velký převis poptávky nad nabídkou. Kdo může za nedostatečnou nabídku? ... výrobce ŠA. Kdo může za obrovskou poptávku? ... zákazníci. Když zákazníci nebudou spokojeni a odejdou jinam, výrobce ŠA zkrachuje. Jinak k otázce, jak si firmy poradí: a) firmy si poradí například krátkodobým pronájmem (půjčením) auta, pokud je potřebují hned. Takže zaměstanci jezdí a nesedí doma. Až ŠA objednané nové auto konečně dodá, zruší se půjčení a nahradí novým autem. Nebo, pokud mají v provozu stávající auta a chtějí je vyměnit za nová, tak prostě provoz těch starých prodlouží do doby dodání nového auta. Nevím jak jinde, ale u nás ve firmě se moc aut v kopřivách neválí. b) leasingové smlouvy nabývají účinnosti až v okamžiku dodání auta. Takže se objedná nové auto v určité konfiguraci, půl roku se čeká na dodání k dealerovi, pak auto převezme zákazník a začně platit nájem dle leasingové smlouvy.
  4. Wdog

    Karoq dodací lhůta

    Clerfayt: ano, takto přesně situace vypadá, ale je to podle mne dáno dvěma faktory: pozicí ŠA na tuzemském a celosvětovém trhu, a pak regulacemi v CZ i v EU. Pokud se to zákazníkovi nelíbí, může: a) kupovat jiné značky, třeba hjondé, a za b) volit ve volbách protisystémové strany a dělat vše pro to, aby bylo zde v CZ referendum o CZexitu. Když takových bude málo, vytřou si s nima zadek a nic se nezmění, když jich bude hodně, možná se budou dít věci. Se ŠA i s EU. Ohledně ŠA si myslím, že si to mohou dovolit, pokud většina firem má vozové parky nastavené na škodovky. Firmy si s tím dlouhým čekáním na auta a výpadky výroby umí poradit.
  5. Wdog

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    Je doba dovolených, tak opět něco ke spotřebě, na delší trasy. Jsem spokojen, pokud jede auto rovnoměrně, je spotřeba parádní. Na trase 1600km jsem dosáhl jsem 3,8kg při průměru 90km/h, z trasy bylo 80% po dálnicích rychlostí na max. lokálních limitech, pak průjezd přes dvě velká města, a jedna cca 60km horská prémie. Cca 200km z toho na benzín, když jsem byl zrovna bez plynu, a i zde byla spotřeba pěkných 6,1 ltr.
  6. Wdog

    Koupe ojete OIII

    V současnosti firmy ani úřady moc nevědí, co s tím GDPR vlastně dělat, a některé firmy alibisticky odmítají sdělit cokoliv a vymlouvají se na GDPR. Směrnice GDPR chrání osobní údaje. Co jsou to osobní údaje? ... údaje, podle kterých se dá identifikovat nějaká osoba. Je to VIN? Není. Podle čísla VIN se nedá identifikovat žádná osoba. Na to by byly třeba další údaje a jejich kombinace, třeba o adrese majitele určitého VIN a seznam osob bydlících na dané adrese. Takže podle mne odmítnout poskytnutí servisní historie s ohledem na GDPR je hovadina. Ale pozor, na druhé straně, co je to servisní historie určitého VIN? ... jsou to záznamy soukromých firem (servisů), uložené v databázi soukromé firmy (třeba Škoda auto). Proč by ti měla soukromá firma poskytovat svoje data? ... jen tak? .. asi ne. Za prachy (tzn. prodá ti data servisní historie k VIN) - jo to by šlo, pokud se takto rozhodnou. Uvědomte si, že tato data se neuchovávají nařízením zákona a nejsou ze zákona veřejně přístupná. Jinak podle mne by bylo nejlepší, kdyby všechny automobilky celosvětově (prostřednictvím lokálních oficiálních zastoupení) za poplatek oficiálně poskytovaly tato data. Zvýšila by se tím jistota kupujících, ubylo by podvodů a samotné automobilky/servisy by vydělaly nemalé peníze prodejem těchto dat.
  7. Wdog

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    No, myslel jsem to tak, jestli je zjištěno, že ty vstřiky zalepil "starý benzín"? nebo " nekvalitní benzín"? ... nebo "biosložka v benzínu"? ... což jsou tři různé příčiny s třemi různými možnostmi prevence .... a hadičky ze špatného materiálu, to je zase čtvrtá úplně jiná příčina ...
  8. Wdog

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    Mě osobně se nezdá, že by to bylo běžným provozem. Možná tankování nějakého špatného benzínu ... ? Nebo ty vstřiky může zalepit CNG? Já s tímto autem jezdím cca rok a čtvrt, tankuji výhradně u OMV, a držím si pořád plnou/poloplnou/ nádrž benzinu. Natankoval jsem vždy OMV NAT95, a za čtvrt roku vyjel tak půl nádrže a dotankoval do plné ten NAT95. Posledního půl roku jsem vyměkl :-) a dotankovávám OMV prémiový benzín maxx motion 100 plus. Auto furt valí, i na benzín. Dokonce mne překvapuje nízkou spotřebou, na dlouhé štreky.
  9. Wdog

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    Ještě se vrátím k otázce, kolik je možné do CNG oktávky G-TEC natankovat a jak je možné dostat do nádrží i 17kg. Otázka mne zaujala, tak jsem oslovil s dotazem skutečného odborníka. Máte pravdu, pokud si myslíte, že to kapacitu nádrží v kg ovlivňuje teplota okolí a tlak čerpaného plynu. Nelze ale říci, že v mrazu natankujete nejvíc, protože další významné vlivy jsou teplota plynu v zásobníku, rychlost proudění plynu, počet sekcí zásobníků ve stanici. Takže rovnice o nejméně pěti veličinách. Teoreticky, při teplotě plynu 15 st.C. by tlak v samotné nádrži auta neměl přesáhnout 200bar. Což různí výrobci CNG čerpaček zajišťují technicky různě. Plus nějaká tolerovaná chyba měřidel, takže odchylka může být i 3kg. ... takže teoreticky jsme tedy na rozmezí 13,5 - 16,5 kg, nebo možná 14-17 kg, a pořád je vše v pořádku ....
  10. Wdog

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    http://blog.auto.cz/murphy/2018/05/110tkm-s-octavii-na-cng/
  11. Wdog

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    Já jsem s tímhle autem zatím tankoval cca 80x, a z toho nad 15 kg plynu jsem se dostal 7x, rekord mám 16,8kg. Ale ty přečepání nad 15kg nebyly v tuhých mrazech, ten důvod bude asi jinde. plnící tlak? možná, ale ani ten nebyl nikde na ukazateli extrémní. ... skoro si myslím, že prostě ty budíky někde ukazují blbě, třeba naměří více ... nevím, jak je to normované, ale ten plyn se při tankování bude měřit na objem a na kg se zřejmě nějak přepočítává ...
  12. Wdog

    SmartLink (Apple CarPlay/Android Auto/MirrorLink)

    Honza97: samsung galaxy J5 2016 propojíš jen přes AndroidAuto, pokud si ho naistaluješ z .apk, ale mirrorlink na něm nepojede (ten lze až na řadě A, např A3). Mak.cz: u Samsungu S7, S9 by měl fungovat AA a taky mirrorlink. Ten jsem zkoušel s S8 a fungoval. Tedy pokud máš na Columbusu Smartlink+.
  13. Wdog

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    Asi jezdí po moc hrbolatých cestách, a údery od šutráků odspodu se mu trochu zmáčkly ty dva sudy na CNG ...
  14. Wdog

    G TEC a spotreba benzinu pri jizde na CNG

    ares1978: to je normální, ta divná spotřeba kolem 11 l benzínu je jen pro to, že po tankování CNG jede chvilku na benzin. Pokud bys vyjel CNG do prázdna a pokračoval delší dobu na benzín, tak se spotřeba ustálí na hodnotě odpovídající benzinovému motoru, zhruba 6 až 10 l podle prostředí a způsobu jízdy.
  15. Wdog

    MirrorLink

    noaid: podobně mi to blblo v Oktávce s Bolerem. Nainstaloval jsem si ze zvědavosti aplikaci Škoda OneApp, ta pár dní fungovala, pak se zasekla a už nejela, tak jsem ji odinstaloval. Jinak si myslím, že problém máš v mobilu a ne v autě. Zkus jít v mobilu do nastavení připojení, tak je někde dole i mirrorlink a pod tím nainstalované (ML) kompatibilní aplikace. A u nich zkus volbu obnovit certifikát, nebo tak nějak - to by mělo pomoci s těmi symboly přeškrtnutých autíček. Možná to nepojede hned, chce to restart a možná pár připojení v autě, než se to spraví. Já jsem si to tehdá zavařil pokusy s mobilem, ale jak se to napravilo, tak už to jede dlouhodobě stabilně - teď myslím aplikace a full mirorrlink, ne OneApp.
×