Ahojte, mal by som otázku. Pred dvomi mesiacmi mi vyhodilo pri vložení klúčika do zapalovania okamžite nefunkčné servo posilovača riadenia, červená ikonka volantu, samozrejme volantom išlo otáčať veľmi ťažko. Tak som si povedal, že zbehnem do autorizovaného servisu, pichol som klúč do zapalovania a porucha zmizla, posilovač fungoval znovu bez problémov, nabehal som na ňom aj mesiac. Diagnostikou v servise mi akurát oznámili Interná porucha servoriadenia, v autorizovanom servise mi hneď odporúčili výmenu celej sústavy za 1400e, čo mi prišlo trochu moc. Máte s tým niekto skúsenosti? Všetky kontakty do serva boli skontrolované, poistky sú ok, kontakty nezaoxidované, káble nepoškodené, prúd do riadiacej jednotky serva ide. Spoločný menovateľ obidvoch porúch bol ten, že som 3-4 dni s autom nejazdil a každý deň bolo nad 30-33 stupňov. Viete niekto poradiť, stretli ste sa s tým?