Přejít na obsah

Scofield

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Scofield

  1. Scofield

    Octavia IV FL

    Já ji viděl teď večer jak jsem jel domů. Jela vedle mě v pruhu. Nicméně byla v maskování, ikdyž uplně nevím proč, když už představena byla.
  2. Ahojte, už v létě jsem si všimnul, že mi auto dobíjelo nějak míň než by mělo (mám polarfis, takže vidím kolik dobíjí). Na podzim a přes zimu se to zpravilo, ale jak je teď venku okolo 10 stupňů, tak si začínám všímat jedné věci. Standartně za studena na volnoběh to dobíjí 14,4 se zapnutými spotřebiči (světla, klima, rádio, vyhřívané sedačky) a poté při jízdě se to +- drží. Po zahřátí auta to lehce spadne ale drží to rozmezí 14,2-14,3 i při dlouhé trase. Nicméně jakmile po nějaké delší trase, kdy se motor celý dobře prohřeje někde zastavím a nechám to auto nastartované na volnoběh, tak během 10-15 minut spadne napětí na 13,6-13,7 a tak se to drží. Napětí nijak nereaguje na zvýšení otáček. Poté co se rozjedu alespoň na 70 km/h, tak po nějakých necelých 2 minutách to z těch 13,6 začně opět stoupat a drží znovu 14,2. Po zastavení napětí zase po pár minutách začne klesat. Z toho jsem si vyvodil, že altík normálně dobíjí, ale jakmile se zahřeje, tak přestane tolik dávat, po rozjezdu začně opět do motorového prostoru proudit chladný vzduch, který altík ochladí a zas začně pracovat jak má. Otázka zní: Má to tak dělat? Nebo tam něco začíná odcházet a případně co. Octavia II 2.0 TFSI BWA 147kw MR08 Díky za rady
  3. Ahojte, poslední dobou jsem si všimnul, že mi začalo ubývat značně oleje. Všimnul jsem si, že vrch převodovky je celý od oleje, tak sem ho očistil a teď po měsící jsem se na to podíval znovu, a opět je celá od oleje. Nicméně se mi nepodařilo identifikovat místo odkud to teče, takže by mě zajímalo, zda se s tím už někdo setkal. Zároveň jsem se i podíval rovnou na PCV ventil. Konktértně na hadici co jde od PCV ventilu do sání, a je to plné oleje. Má to tak být, nebo ne? Posílám všeho foto O2 RS 2.0 TFSI BWA 129 tisíc najeto
  4. Zdravím, mám Octavii 2 předFL (MR 2008) a pořídil jsem Columbuse, mám zadní parkovací senzory a chtěl bych je na tom rozchodit. Jednotku sem si sehnal 5J0 919 475 A ale absolutně nevím jak upravit to zapojení, co kam kde natáhnout a co vše budu k tomu potřebovat. Ideální stav by byl, kdybych se s tím mohl k někomu stavit 😁 (Zlínský kraj) všem díky za rady
  5. Zdravím, zhruba před 2 týdny jsem jel a z ničeho nic se mi rozsvítila kontrolka žárovek. Zastavil jsem, obešel jsem auto a vidím, že ty levé zadní boční 2 žárovky nesvítí (viz foto) https://ctrlv.cz/shots/2022/01/30/2LQ9.png . Bylo mi divné, že by z ničeho nic přestali svítit obě. Zkusil sem vypnout a zapnout světla a normálně svítili a kontrolka zhasnula. Dnes opět při jízdě ten samý problém, znovu sem obešel auto, a vidím, že opět nesvítí. Zkusil sem zapnout a vypnout světla. Tentokrát se opět žárovky rozsvítili a během 10 sekund zhasnuli. Šel jsem tedy zkusit, jestli jsou žárovky dobře zastrčené, zkontroloval pojistky, jestli jsou dobře zasunuté a všechno v pohodě. Nicméně žárovky vždy cca 10 sekund po zapnutí světěl vždy zhasnuli. Vytáhnul sem VCDS a napichnul to. Vyhodilo to chybu: 00984 - zarovka koncoveho svetla vlevo (M4) 012 - chyba v elektr. obvodu Chybu jsem smazal, kontrolka zhasnula, žárovky se rozsvítili, tak sem si za autem zapálil a schválně jsem čekal, jestli to nezhasne. Během 5 minut žárovky opět zhasli. Netuším co může být správně, nebo jestli třeba někde není zlomený kabel a někde se to prostě nekostří, či tak. Těžko říct, takže se chci zeptat, zda máte někdo s tímto zkušenost, co by se kde mohlo přesně stát. Díky za odpovědi
  6. Osobně si nemyslím, že by to bylo skočené, pokud by bylo, tak: -Chyba by byla buť trvalá a nešla by vymazat, nebo po každém vymazání by ihned naskočila znovu - toto se neděje, normálně třeba 2 dny se s tím dá jezdit než to vyskočí, i za běhu motoru jde smazat. -Motor by na volnoběh měl buď nepravidelný chod či nějaké vybrace, podivné zvuky, nebo něco podobného - toto se také neděje, funguje to furt vše stejně pěkně jako předtím - Motor by teoreticky mohl mít nižší výkon - opět snížení výkonu vůbec nepozoruju - Motor by mohl hůře startovat - opět se nic takového neděje a chytá uplně krásně jak za studena, tak za tepla Ve středu bude na to čas, tak to pujde rozebrat, uvidíme jestli se na něco přijde.
  7. V rámci výměny rozvodů se dělala právě i řetězová sada mezi vačkama
  8. Zdravím, začátkem týdne jsem udělal rozvody (INA) na eresu (motor BWA) Najel jsem cca 100km a rozsvítila se kontrolka motoru, napichnul jsem to na Vag a vyskočila chyba P0016 nesprávný poměr G40 a G28. Ikdyz chyba svítila, tak žádný pokles výkonu nebyl a startovalo to úplně normálně. Chybu jsem vymazal a po opětovném nastartování se již neobjevila. Poté jsem něco málo opět pojezdil (asi 50km dohromady) a kontrolka svítila znovu. Opět šla vymazat a po nastartování se znovu neobjevila. Jelikož je to chyba spojená s rozvody, tak jsem se podíval ve vagu do měřených hodnot do skupiny 93/3 kde jsem objevil hodnotu -5 (hodnota průběžně po chvilkách přeskakovala v rozmezí -4 a -6) Tato hodnota mě poněkud zarazila, jelikož by po výměně rozvodů měla být 0, ale zase to není hodnota, že by to bylo skočené. takže se chci zeptat, jaké jsou možné příčiny. Všem děkuju za rady
  9. Zdravím, když chci zamknout auto, tak po otočení klíčem se ozve od zadních levých dveří hlasitý chrčívý zvuk, ale při odemykání se neozve. Čím by to mohlo být?
×
×
  • Vytvořit nový...