Přejít na obsah

MáťaLohniský

Uživatel
  • Počet příspěvků

    51
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení MáťaLohniský

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Ahoj Kluci, Dnes jsem na své OIII 1.6TDi manuál měnil olej a zjistil jsem, že mi lehce orezla pravá poloosa hned u kloubu u převodovky. Nejspíše ji před rokem poskrabal servis nářadím, při výměně gufer (tekla) a za rok to povrchově v těch odreninach orezlo. Foto bohužel nemám, tak aspoň ilustrační foto, kde to je. Je třeba to řešit, nebo to vydrží. Jde mi o to, aby třeba za 4-5 let ta poloosa třeba korozí nepraskla a neznicila vše kolem. Děkuji všem za pomoc a hodně šťastných kilometrů všem! :-)
  2. Ahoj, podobné téma jsem zde nenašel a myslím, že by mohlo někoho zajímat. Můj dotaz je jednoduchý. Za co zvedat OIII, když ji nechci zvedat za prahy a ničit si tak zbytečně ochranný nástřik na nich. Dřív jsem auta zvedal v pohodě za nápravnici pod zadním silentblokem, ale když se dneska šetří všude možně, tak bych si nerad nápravnici ohnul. A v vzadu zvedat za jakou část zadní nápravy? Děkuji všem za tipy a rady. ;-)
  3. Ahoj bando, Moc vás prosím o radu. Neví někdo, co by mohlo způsobovat lupání dveří řidiče? Jednou za 7-10 dní ve dveřích řidiče při otevření jednou lupne (při překročení první západky v omezovači, v dalších západkách už ne) jako by lupal pant dveří. Ale když to pak člověk zkusí znova, tak se zvuk neozve a objeví se zase třeba za týden. Ještě mě napadá, že to vždy bylo jen při otevírání dveří. Při zavírání nikdy. Neví někdo, co by to mohlo být? A troufne si někdo předpovědět, jestli to takhle zůstane, nebo se to bude zhoršovat? Promazat omezovač dveří jsem už zkoušel bez úspěchu. Děkuji všem za rady!
  4. Ahoj, poslední dobou sleduji takový drobný problém. Dnes už podruhé za 14 dní auto při plném plynu na trojku kolem 2,5-3 tis ot. na chvíli trochu ztratilo výkon. Bylo to jakoby člověk v 2,5tis trochu ubral plyn a ve 3tis zase přidal. Ale stalo se to teď podruhé, jinak řekněme tak 30x to bylo v krásně lineární průběh výkonu. Neví někdo co by to mohlo být? Diagnostika je naprosto čistá. Nemohlo by se jednat o trochu prituhlou regulaci turba? Díky všem za rady, už jsem z toho auta nešťastný.
  5. Ahoj, poprosil jsem zakladatele tématu a změnu názvu a zkusím to napsat sem. Při dnešním mytí auta, jsem jsi všimnul, že se na spodní hraně předních světel ve spoji s nárazníkem objevili drobné prasklinky (foto dodám asi zítra) . Zajel jsem s tím do AS, kde mi na prasklinky nanesli čirý lak s tím, že by to mělo šíření prasklinek zastavit. Myslíte, že by to mohlo pomoci, aby se prasklinky nerozšířily do míst, kde by již byly vidět? (Zatím jsou jen na hraně světla, takže je člověk běžně nevidí a současný stav mě tedy neuráží) Auto je r.v. 2015, takže je již po záruce a kupovat nové xeny se mi opravdu nechce ( s tím, že bych samozřejmě musel koupit obě světla jinak by byl poznat rozdíl). Děkuji opravdu všem moc za každou radu!
  6. MáťaLohniský

    koroze

    No já nechci moc strašit, ale přesně takový puchýř (to modré auto) se objevil před asi 5 lety (po zime) na mé minulé O2. Za asi rok (zase po zimě) pokročil do stádia jako na tom černém autě (střed kolem toho kruhu puchýřků se zvednul) a když to pak lakyra opravoval tak se už tam byla díra skrz. Prý všude kolem byl ten plech úplně zdraví, ale vyhnilo do plechu to kolečko (jak je vidět už na laku) a musel to nějak COčkem opravovat. Auto jsem rok potom prodal, takže nevím jak byla oprava trvalá. Takže tak :-(
  7. Tak jsem dnes měnil rozvody a nemohl se divit. Auto má najeto přesně 170tis km. Chtěl jsem je vyměnit preventivně, ale pak jsem zjistil, že jsem je měnil spíš za 5 minut 12. Nemá někdo tipy, jak se mohl řemen takhle opotřebit? Možná by s tím mohla souviset výměna vodní pumpy v 80tis km.
  8. Jeden servis klimatizací v okolí, vždy jsem s nimi byl spokojen, ale teď to prostě posrali. V krajních vydechu je takový špunt, kterým to začalo kapat na OBD zásuvku a na druhé straně na lampičku osvětlení přihrádky. Jde mi o to, jestli to bude i do budoucna v pohodě, nebo jim to mám jet omlatit o hlavu a chtít preventivní výměnu.
  9. Ahoj, chtěl bych se zde kluci poradit. Nechal jsem si dnes doplnit a vyčistit klimatizaci. Když jsem ale dojel domů, zjistil jsem že z krajních výdechů vytéká voda (nebo ta kapalina v kterou se změnila ta desinfekční pěna) a začala nalevo téct po drátě do diagnostické zásuvku že které odkapavala na koberec. Na pravo zase tekla do žárovky přihrádky spolujezdce. Vše jsem rozebral, a snažil se vysušit, ale můj dotaz zní. Mohl dojít k poškození elektroniky, nebo bude to pro ní mít nějaké budoucí problémy? Nebo nemohla by se třeba začít odlepovat izolace svazku, po kterém ta voda tekla a byl tedy taky mokrý? Jsem z toho dost špatný. :_(
  10. MáťaLohniský

    koroze

    Tak jsem si dnes při prezouvani našel počátek koroze zadního blatníku. Jedná se o okraj zadního blatníku, kde je přisšoubován okraj zadního nárazníku. Je zde odchlíplý nátěr a pod ním již koroze. Zítra se pokusím opravit a dám info. Je ale smutné, že OIII začíná po 6 letech provozu pomalu a skrytě, ale jistě korodovat. Nechat to ještě 2-3 roky, tak se myslím objeví puchýře na viditelné části. :_(
  11. A bude stačit to potřit voskem teď celé dokola , když je to smontované, nebo je třeba to celá zase rozdělat. Případně můžu to nechat tak jak to je?
  12. Ahoj, chtěl bych se zeptat, řešili jste někdo antikorozní ochranu blatníku a hlavně nosníku pod šroubem na uchycení vzpěry? Když jsem odmontoval origo šroubek zděsil jsem se, že pod podložkou je blatnik jen v zinku bez jakéhokoli nástřiku jen pozink. Stačí když jsem na místo dal podložku trochu větší velikosti než původní a na ní ještě jednu menší zase kvůli tlušce závitu (velká M8, malá m6), aby nebyla díra kolem šroubu, nebo by bylo lepší vše znovu rozdělat a vše zatřit základovkou? Případně vadí, když šroub v kapotě je kratší než původní a kus závitu je tedy nevyužito (nechráněno)? Jde mi o případnou budoucí korozi. Děkuji všem za rady a pochopení. ;-)))
  13. Ještě dodávám výpis jednotky z Caristy
  14. Ahoj, řešil jsem ten problém již v jiné sekci, ale zeptám se i zde. Mám problém se svou OIII 1.6TDi 4/2015. Nechal jsem si dokódovat systém HHC, ale od začátku nefunguje, jak by měl. Po prekodovani v Cariste sklonu kopce na 1%, funguje v mírném kopečku (tak do 2-3%) HHC bez problémů. Každý větší kopec je ale problém. I po silném stlačení a uvolnění brzdy začne auto pomalu couvat a po 2s je lehce cítit, že HHC upustil tlak a auto se rozjede rychle. Prostě se mi zdá, že HHC udrží jen malinký tlak, který dovolí auto couvat, a po upusteni tohoto malinkeho tlaku se auto rozjede ještě rychleji. Auto se ale prostě v žádném větším kopci nedokáže na asistent udržet na místě. Diagnostika žádnou chybu nehlásí. Nemá nikdo nápad, jak to vyřešit? Manželka by tento systém, jelikož s autem často jezdí a popojizdi pravidelně v koloně do kopce, velmi moc ocenila. Děkuji mockrát všem za rady..
×
×
  • Vytvořit nový...