Přejít na obsah

Milan123

Uživatel
  • Počet příspěvků

    100
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    203886534

Návštěvy profilu

919 zobrazení profilu

Oznámení Milan123

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Souhlasím, dnes je asi nejaktuálnější iGo8. Taky jsem na něj přesedlal a zatím jen pozitivní zkušenost. Pokud se někomu zdá iGo ukecané, lze sehnat na netu i jiné hlasy, které jsou s kecáním trochu zdrženlivější.
  2. Plus jsem vzal od pojistky S7, dle schématu č. 83. Elektriku jsem táhnul tím plastovým kolenem na levé straně (po směru jízdy), kde jde hlavní svazek za mezistěnu a dál dolů k pojistkám.
  3. Měl jsem to samé. Klima jakžtakž fungovala na podzim. Pak jsem ji nechal na jaře doplnit a bylo po chladu. Byl to špatný expanzní ventil. Vzhledem k tomu, že se jedná o mechanickou součástku v diagnostice to žádnou chybu neukazovalo. Teď mám ventil novej a chodí to OK.
  4. součástí balení jsou pouze světla a cca 3m dvojlinky. Nic víc. Ostatní musíš dokoupit (rozpínací relé). zapojení je jednoduché. Světla musí svítit po nastartování a musí zhasnout po zapnutí parkovaček. Vzhledem k odběru cca 2W není nutno řešit nějaké zpoždění startu až po nastartování. Relátko jsem umístil za PP světlo. Odtud jsem vzal i kostru a ovládání rozpínacího relé a z pojistkové skříňky jsem vytáhl proud po zapnutí klíčku.
  5. Tak jsem je namontoval taky: Jsou to tyto: http://www.tuningshop.cz/svetla-pro-denni-...i-led-8-led.htm
  6. Tak si tam hoď dojezd a máš to trvale na očích. Nebo si vyvolej v menu stav vozidla a máš tam ikonu benzínky pořád...
  7. Milan123

    Problém s ASR

    Chybu alternatoru jak píšeš výše jsem tam jako sporadickou měl několikrát. V té době mi ale kontrolka ASR nic nesignalizovala.
  8. Milan123

    Problém s ASR

    Chybu na alternátoru jsem tam žádnou nevyčetl, jak jsem psal jen čidlo teploty a nekomunikace s ŘJ motoru. Nejde mi do hlavy jak souvisi ASR s kontrolkou elektroniky motoru a s teplotou motoru...
  9. Milan123

    Problém s ASR

    Dneska stejnej problém (1,6/75 kW, BFQ). Napřed se rozsvítila kontrolka ASR, pak kontrolka motoru a navíc mi neustále běžely ventilátory i když byla klima ne ECON a ručka teploměru se vůbec nezvedla. VagCom říkal následující: snímač teploty - nesmyslný signál, jednotka ABS bez komunikace s ŘJ motoru. Odpojil jsem baterku, pohnul s konektory na ŘJ motoru a pak jsem vše smazal. Od té doby je vše OK. Uvidím jak dlouho. Vypadalo to jak nějakej blbej kontakt. Uvidím co bude dál. Máte někdo podobné zkušenosti?
  10. Kde se dají v Česku sehnat ty diodová světla, víte někdo?
  11. kdyby si mohl navolit CZ tak si aj přečte chyby v motorovce a nebude to řešit Nebylo tam náhodou "Werkstatt" =dílna, servis.
  12. Já používám PDA HP hx2750. K tomu externí GPS modul přes BT. V PDA SW iGO 2006 plus. Naprostá spokojenost.
  13. Moje magické oko nesvítí ani zeleně, ani červeně. Je nějaké osleplé. Baterka je v pohodě, startuje to jak má, tak to neřeším.
  14. Milan123

    Voda z vyfuku

    Pánové, pokusím se to vysvětlit. Každé výfukové plyny mají určitý obsah vodních par jako produkt spalovacího procesu. Co udělá vodní pára při průchodu studeným výfukovým potrubím? Dojde ke snížení její teploty a tím ke kondenzaci ve vodu. Ta se hromadí v poslední (nejstudenější) části výfuku a při přidání plynu odchází spolu s ostatními spalinami. Pokud tedy s vozem často jen popojíždíš a nestačí se ohřád celý výfuk, voda se v poslední části hromadí. Protože to není "pitná" voda, ale voda s příměsí různých agresivních kyselin, rovněž produktem spalování, dochází ke korozi výfuku ze vnitř a celkem rychlé. Jak jste si někteří jistě všimli, výfuk rezaví zevnitř. Nemá to s obsahem vody v palivu nic společného. Kdyby v palivu bylo tolik vody, co občas i mě vyletí z výfuku, nebyl by to motor zážehový, nýbrž vodní....
×
×
  • Vytvořit nový...